Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zandbank voor Lemon Haze.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zandbank voor Lemon Haze.

    Korting op 420shop
    Ik ben een grote fan van de soort Lemon Haze.
    Ik dacht deze dan ook eerst te bestellen bij Greenhouse seeds.
    Maar heb toch al redelijk wat negatieve reacties gelezen over deze zaadleverancier….vnl de laatste jaren.

    Vroeg me dan ook af waar jullie je Lemon haze zaden kopen ?
    voor mijn eerste kweek zou ik toch graag direct goeie en toch iets of wat betrouwbare zaden hebben 🙂

    gr,👍

    #2
    Zamnesia heeft denk ik lemon power haze.
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Super lemon haze is het. Is altijd een kruising van lemon kush en silver haze de lemon haze, mss vind je de ouderlijke genetica ook lekker?

    #3
    Ik heb een freebie huismerk lemon haze van wietzaadjes website gekregen met een bestelling daar. Maar is nog jong. Heb wel op de productpagina gekeken op die site, en heeft veel reviews en veel foto's. Allemaal positief eigenlijk. Je kan er een kijkje nemen of t wat voor je is.

    Comment


    • Ketelhuis
      Ketelhuis commented
      Editing a comment
      Persoonlijk niet zo’n goeie ervaring met huismerk wietzaadjes.

      Zwakke genetica en zelfs eens een fotoperiode zaad tussen mn autoflower zaad gekregen.

    • Snuitje
      Snuitje commented
      Editing a comment
      Dat is niet goed inderdaad, zeker als het vaker problemen heeft gegeven! Hoop dat ik gevrijwaard blijf, en anders lag het niet aan mij haha😈

    • Bobledsgrow
      Bobledsgrow commented
      Editing a comment
      Inderdaad huismerkwietzaadjes is echt bagger, niks is daar wat ze zeggen, een gratis zaadje in je hok stoppen van hun is zonde voor je ruimte

    #4
    Amsterdam genetics heeft er ook eentje, maar misschien moet je zoals Wesley pipes op zoek is naar de beste diesel genetica zelf op zoek gaan naar de beste lemon haze genetica en er een kweekverslag over maken? Je hebt trouwens per soort ook nog alle verschillende fenotypes dus vet je kweekspieren maar in 🙂

    Comment


      #5
      Hoe zit het met die zandbank? 🙃

      Comment


        #6
        Die Arjen van gh zegt wel tegen iedereen die het wil horen dat hun lemon Haze door vele breeders gebruikt is om te kruisen. Misschien toch eens proberen gezien deze claim.
        De Bloemen Van Bri

        Comment


        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Die zelfde greenhouse beweerd ook dat de super kemon haze auto vergelijkbaar moet zijn als de fotoperiode soort
          Nou...... dat beloofd niet veel goeds
          Ik heb 5 verschillende type planten
          3of 4verschillende bloeistadia
          Enorme hoogte verschillen van 40cm tot 100cm van bossig naar kerstboom
          En wel geteld 1 ruikt naar lemon wat ik opgemerkt heb
          De rest ziet en ruikt als een gewoon standaard wiet.......
          Echt zo niet een soort die je wilt testen...

        #7
        https://www.barneysfarm.com/lemon-drizzle-649

        ​​​​​

        Comment


        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Heb je deze zelf al eens gezet?

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Bo$wachter nog niet gezet. Wel heel veel goesting om die te zetten, maar m'n verantwoordelijke volwassen ik houd de vinger op de knip omdat m'n ijskast nog vol steekt met zaad. En dat terwijl m'n kinderachtig ikje toch regelmatig de websites van de zaadproducenten zit te bekijken... Ik ben benieuwd wie van de 2 gaat winnen 🙃

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Nja dan beter dat de eerste gaat winnen, want die zaden heb je destijds ook niet voor niets gekocht lijkt me. 🤷🏼‍♂️
      Bezig...
      X