Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke breeders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke breeders

    Korting op 420shop
    waar zoeken/kopen jullie zaden?
    Nederlandse of Europese of Amerikaanse breeders

    En zijn de Amerikaanse breeders zoveel beter.......qua soort en €opbrengst

    #2
    Elk kweekverslag begint met een starterpost waar dat meestal ook staat beschreven!!

    Lezen zal je.

    Comment


      #3
      begrijp niet wat je bedoeld

      Comment


        #4
        Zijn amerikaanse breders beter, Nee.
        bijna alles komt van hier, amerikanen zijn dan ook wild op de soorten uit nederland,als je een klein beetje googeld had je het zo kunnen waarnemen👍

        zamnesia etc (ook amerikaanse breeders)

        Comment


          #5
          Toch als ik op de prijslijst kijk van shops dan zijn de old school soortjes rond de €8-12/g. en de USA soortjes €15-25/g
          Wat ik zie/hoor is dat de vraag naar USA-soortjes aan het toenemen is.

          Comment


          • Yuna
            Yuna commented
            Editing a comment
            Weet je wat het leuke hieraan is, die zogenoemde amerikaanse soortjes zijn nederlandse soorten met een hippe naam.

            En coffeeshops tjah die prijzen gaan nergens over maar dat weet je zelf ook wel.
            En zeker in deze tijd is het gewoon belachelijk.

            Beter dat mensen hun eigen vertrouwde rokertje kweken 👍 plus je weet wat je rookt en wat het is.

            En veel goedkoper.

          • PH donner
            PH donner commented
            Editing a comment
            Wat ik al eerder zei, USA is op hoog laboratorium niveau bezig terwijl hier in NL de meeste zaadbanken in Spanje zitten maar toch onder de radar moeten.

            Nee de kennis en soortjes uit de USA hebben ons al jaren geleden ingehaald. Waar zijn hier de beursgenoteerde wiet bedrijven?

            https://www.ig.com/nl/trading-strate...den-200423.amp

          #6
          Ik raad bovenalles RQS af al smijten zij met gratis zaad, zeer onstabiel, ze hebben nu wel F1 zaden wat zij adverteren beter zijn maar het hek is voor mij van de dam.

          Barneys farm en anesia seeds is zeer goed.

          Comment


          • Yuna
            Yuna commented
            Editing a comment
            Barneys is ind goed zaad, the weedseedshop heeft ook top zaden voor echt top prijsjes.

            Growers choice is ook erg goed.

            Toch wel de top 3 momenteel van eigen bodem.

            Rqs is gewoon standaard Herma's dit is al meer dan 10jaar zo.

          #7
          Oorspronkelijk geplaatst door Martin1970 View Post
          waar zoeken/kopen jullie zaden?
          Nederlandse of Europese of Amerikaanse breeders

          En zijn de Amerikaanse breeders zoveel beter.......qua soort en €opbrengst
          Amerikaanse breeders hebben nu vrijspel
          en hoeven het niet meer in stealthmodus te doen
          Dus de ontwikkeling zal daar nu sneller gaan

          Ik zeg al jaren dat men steeds appartere smaken willen
          De omgeving waar ik vandaan kom
          kreeg je 1000 de kilo meer voor een apparte soort
          Dan dat je met een standaard soortje kwam
          en altijd 100%garantie dat je niet hoefde te zeulen met je waar
          als de kwaliteit shopwaardig was
          bij de pp en haze is altijd meer aanvoer van
          en voor de hazerokers is het weer een kans, dat je wat van je stickie proeft met een appart soortje



          Comment


            #8
            Oja ik blijf weg van gorilla glue die is origineel gemaakt uit herma’s en alles waar die in zit

            Comment


              #9
              Yuna. Wat je zegt over dat USA soortjes gewoon Nederlandse zijn is absoluut niet waar. En in de Barney's strains komt wel degelijk veel zaad voor.
              @Bobiedsgrow. In USA gaat de ontwikkeling inderdaad super snel en heeft Europa al stevig ingehaald
              Last edited by Silas; 1 August 2023, 19:42. Reden: reclame verwijderd.

              Comment


              • Yuna
                Yuna commented
                Editing a comment
                Martin ik kweek zelf ook wel eens amerikaanse soortjes,daar niet van maar als je wat verder erin verdiept zie je toch wel de roots voornamelijk terug van ons eigen bodem.
                Ik volg zelf ook de forums daar.

                Feit is nog altijd in de usa zijn ze gek op alles dat uit nederland komt.

                Heel veel soorten wat daar door ontwikkeld worden begint van hier.

                Natuurlijk niet alle,maar velen wel.

                Ik ben nu zelf bezig met een amerikaanse soort de welbekende Mac1 ( Alien Cookies f2 x Miracle 15)

                Het was wel ff kut om als buitenstaander een pure genetica te vinden ervan maar het is me gelukt.

                Dit vermelden ze zelf erover:

                Mac1 is an Indica-dominant hybrid cross of Alien Cookies x Colombian x Starfighter and grown from a clone cut bred by Dark Heart Nursery in San Leandro, California. With its heirloom Colombian Sativa genetics that are increasingly harder to find these days, balanced by the Indica-dominant Alien Cookies and Starfighter cultivars, MAC1 strain has incredible trichome production and long-lasting effects.

                We gaan het meemaken.

              #10
              Mac1 aliencookies f2 x miracle 15
              Attached Files

              Comment


              • PH donner
                PH donner commented
                Editing a comment
                Staan die in jou tentje?
                Ziet er lekker vlezig uit!

              #11
              PH donner nee helaas,kweek ze op uit zaden.

              Tentje blijft leuk maar is het niet waard meer.
              verkeerde plek voor dat.

              Comment


                #12
                Ze doen me denken aan me Super Silver Haze die ik heb gehad als stek

                Deze +-90 cm met strek 90+gram
                Attached Files

                Comment


                • Yuna
                  Yuna commented
                  Editing a comment
                  PH donner Klopt,ze lijken er op maar als je ze beiden naast elkaar legt en zet merk je toch wel een fix verschil tussen beiden op.

                • PH donner
                  PH donner commented
                  Editing a comment
                  Ik heb het over het vlezige van de bloem.
                  Daar zit in beide gewicht in

                #13
                sletten zijn vlezig Donner..

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Hier worden vrouwen geen sletten genoemd!!!

                • Silas
                  Silas commented
                  Editing a comment
                  Helemaal mee eens.

                #14
                De vraag is zeker aan het toenemen, maar dat is vooral voor mensen die op een high end verzonnen naam geilen. Nederlanders zijn de og-veredelaaars. Karma geneticts zijn jaren geleden voor het geld(zou ik ook doen) naar Amerika vertrokken. Daar zijn ze vrij groot en berucht, als ik de verscheidene usa fora bekijk. En dat ze daar nu legaal via het lab kruisen, dat doen ze hier ook. Het beste kun je kiezen voor breeders die maar 10-20 verschillende strains hebben

                Comment


                • stafford
                  stafford commented
                  Editing a comment
                  Wijze woorden omtrent de zaden, maar Amerika is zoon overschot wiet dat de prijs keihard onderuit is gezakt daar,en ze overschotten letterlijk verbranden.

                  De zaden handel is daar een vele betere markt en veel meer winstgevender,daarom zie je ze als paddenstoelen uit de lucht schieten ook die nieuwe breeders overal daar en soorten.

                  Feit is wel veel dragen een cool naampje maar zijn gewoon bestaande soorten.

                  Slimme marketings truc ja.

                  Groetjes maat

                #15
                Coffeeshops verkopen tegenwoordig ook wel rotzooi. Je moet echt geluk hebben om een lekker wietje voor 9€ de gram te kunnen kopen. Goedkoopste van de lijst is meestal omdat het troep is.

                ​​​beetje deftige hasj wordt ook steeds moeilijker in de shop, vaak is het meer van dat kauwgom achtige spul.

                Als er dan kwekers zijn die met Amerikaanse genetica een beter product af kunnen leveren gaat de prijs omhoog... Als je voornamelijk troep verkoopt ligt de lat niet superhoog.


                ​​​​​​Ik maak me meer zorgen om die hele hoge thc gehaltes, kan nooit goed zijn voor onze jeugd.
                De Bloemen Van Bri

                Comment


                • PH donner
                  PH donner commented
                  Editing a comment
                  Ach er is nog nooit iemand dood gegaan van een THC OD
                  Voor goede hash ga ik naar een Marokkaan als shop eigenaar

                • Yuna
                  Yuna commented
                  Editing a comment
                  Italbri veel Spaans spul ligt daar gewoon,daar zit al het probleem.

                  Word ook veel te duur verkocht in de shop,maja opvandaag draaid alles om centen en niet meer liefde en passie voor kwalitijd helaas.
              Bezig...
              X