Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine soortjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kleine soortjes

    Korting op 420shop
    Hey, omdat het nu zomer is en nu de zon z'n werk doet heb ik niets binnen staan, maar zou graag deze winter toch 1 plantje microkweekje doen (anders is het zo leeg, en heb ik niets om voor te zorgen). Maar nu ben ik al enkele dagen aan het denken aan een soortje. Iemand tips voor een soortje dat heel klein blijft, en niet te moeilijk is? Maakt niet uit welke, er is maar 1 voorwaarde: het mag geen AF zijn.
    Grtz, Musk.
    Stap voor stap geraken we er wel.

    #2
    Re: Kleine soortjes

    sla
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #3
      Re: Kleine soortjes

      Erg stoned word ik daar niet van. Iemand serieuze tips?
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Kleine soortjes

        Apollo 11

        je kunt ook je kweekmethode aanpassen om planten kort te houden
        is ook een optie

        Comment


          #5
          Re: Kleine soortjes

          Big bang van greenhouse wordt niet erg groot, zelf heb ik alleen de auto variant gehad en die smaakt heel lekker. Over de autoflowers heb je bijna geen controle en sativa wordt meestal wel erg groot ook als je vroeg naar 12/12 gaat, dus je kan het beste voor een indica gaan en die snel op 12/12 zetten zodat deze klein blijft.

          Comment


            #6
            Re: Kleine soortjes

            at hellghast, die bigbang word wel vrij groot. Tenzij het de autoflower versie is zoals je zegt maar het mocht geen af zijn van musketier.

            Comment


              #7
              Re: Kleine soortjes

              Aurora Indica en Blue Mystic blijven volgens Nirvana info vrij klein....

              Comment


                #8
                Re: Kleine soortjes

                Happy Brother is een aanrader.
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Kleine soortjes

                  de info die bij de diverse zaadbanken word vermeld zijn moment opname en vaak info die alleen de klanten misleid.
                  bij elke soort staat onderhand wel vermeld 500gr/m2 maar er staat nooit bij vermeld hoeveel planten op 1 m2 en hoelang voorgroei en welke voeding en ga zo maar door....
                  soortjes die klein blijven bestaan niet echt of je moet met autoflowers gaan rommelen.

                  de soortjes die worden beschreven als zijnde dat ze laag blijven worden meestal toch nog snel 75-125 cm groot.

                  de info moet je vaak nemen met 'n korreltje zout in ieder geval en zelf gewoon ontdekken is de beste test.

                  grtz, angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Kleine soortjes

                    Kwestie van zakje zaden halen die bekend staan om laag te blijven , die te groeien en daar een laagblijvende dame uit te selecteren en daar verder mee gaan door stekken te maken....

                    Smoke

                    Comment


                      #11
                      Re: Kleine soortjes

                      Iets in je eerste bericht prikkelt me Musketier : je wilt iets wietplanterigs hebben om voor te zorgen tijdens de winter.

                      Waarom ga je niet met een kleiner mainstream soortje aan de slag met nadruk op kweek/snoeitechniek ? Dan heb je daadwerkelijk wat om voor te zorgen en leer je al doende een hoop wat buiten ook prima toepasbaar is... Ik heb zoiets gedaan met K2 (lengte bij afbloei na extensief snoei/geleidwerk 40cm), met WW (30cm, 3 toppen op 'n stokje was dat), met afghani's (50cm 8 hoofdtoppen) en tegenwoordig met lowrydertjes 2 <-die laatste is natuurlijk een AF, ik vind ze ideaal voor snel&stiekem balkonwerk, maar wil er zodra daar een mogelijkheid voor is eens binnen aan de slag met die meiden.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      Bezig...
                      X