Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jorge's Diamond #1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jorge's Diamond #1

    Korting op 420shop
    Heb deze zelf 1x geproefd van een vriend/collega kweker, en dit was eerlijk gezegd het lekkerste weedje dat ik ooit geproefd heb. Lekker smootie en fruiti smaak. Heb ik wel graag
    Deze is samengesteld door Jorge Cervantes himself dus dat wil wel al iets zeggen denk ik. Hebben nog Genoeg moeders staan dus ik zit veilig . Heb nog een Arjan's White Widow moeder staan,
    maar dat is voor de volgende x. hier een paar fotos :Jorges Diamond 84 trichomes.jpgJorges Diamond 85 trichomes.jpgJorges Diamond 86 trichomes.jpgjorges diamond 92.jpg

    #2
    Re: Jorge's Diamond #1

    moet mega lekker zijn om te roken zeker met de sprankelende frisheid van framboos erbij
    en ne high indica yum-yum die gemakkelijk is ,goed weerbaar en medicinale capaciteiten heeft
    zit wat kush in als ik die toppen bezie of zie ik dat verkeerd of zijn daar geen uitspraken zo gemakkelijk over te maken ?
    en hoor ik dat goed
    je hebt nog Genoeg moeders staan
    dus kunnen we vroeg of laat wel eens een paar van jouw buds te zien krijgen
    nice

    keep it up!

    Last edited by member10463; 4 September 2011, 02:14.

    Comment


      #3
      Re: Jorge's Diamond #1

      onderhoudsvrij en resistent tegen spint en andere plantenziekten
      Ze verzinnen ook steeds meer onzin om maar zoveel mogelijk te verkopen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Jorge's Diamond #1

        Inderdaad, hoe kun je zoiets nu bij een plantbeschrijving zetten????
        Ik vind het ook de reinste flauwekul!!

        Comment


          #5
          Re: Jorge's Diamond #1

          Aan de knowhow en kennis van jorge twijfel ik niet maar die omschrijving is idd wel heel erg optimistisch. Onderhoudsvrij, gheheheh zaad in je pot tent dicht 9 weken later komen de geknipte buds er zelf uitwandelen, lol.

          Comment


            #6
            Re: Jorge's Diamond #1

            yo oy blowertjes ,
            graag had ik hierop gereageerd. Zoals ik al zei een vriend/collega kweker die ik ken heeft al lange tijd ervaring met deze plant en heeft hierzelf nog niet echt problemen mee gehad.
            Ik ben zelf een amateur kwekerke maar wel pro blowerke. en zoals gezegd dit had ik ECHT nog nooit geblowd. De smaak die word beschreven is ECHT wel zoooo lekker.
            Ik weet dat dit niet toegestaan is maar ik wil jullie de kans geven om deze plant is te proberen en te proeven . Kunnen we mss telnummers uitdelen aan elkaar zodat we
            is kunnen afspreken om 1tje te blowen en mss breng ik wel een paar stekken mee. Zoals Purple Haze zegt , deze is superlekkerrrrrr

            Comment


              #7
              Re: Jorge's Diamond #1

              Geloof je dat ook wel hoor. Was ook meer met een glimlag bedoeld.

              Comment


                #8
                Re: Jorge's Diamond #1

                Stel je voor dat die der gewoon vrolijk komen uitgewandeld, lol man dan lig ik echt wel kapot van het lachen. Ik zie het al levendig voormij. Allemaal op een rijtje rechtstreeks
                mijn drooghok binnen muahahahaha. Tis hier weer een lekker jointje En wat dat onderhoudsvrij betreft aan de plant, ikzelf heb ook met bladluis gezeten maar deze was snel weer weg.
                grtzzz

                Comment


                  #9
                  Re: Jorge's Diamond #1

                  Ik zou dan nog eens geen wiet nodig hebben om me kapot te lachen. Dan wordt oogsten niet meer 15 uur zitten knippen in een 40*C warme zolder, maar door het huis je buds achterna zitten die je hond proberen bang te maken *Ironie*
                  Last edited by ceBep; 8 September 2011, 22:54. Reden: quote verwijderd: http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/17316-Dubbel-posten-en-quoten

                  Comment


                    #10
                    Re: Jorge's Diamond #1

                    LOL man, baai de weey mijne hond die kent da ondertussen wel al ,als hij moest kunnen hij zou mee komen knippen Kijk nu zelf hij heeft juist aan de bong gehangen SNC01070.jpg

                    Comment

                    Bezig...
                    X