Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van welke wiet word je het meest stoned?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van welke wiet word je het meest stoned?

    Korting op 420shop
    Hallo prettrompet trompettisten,

    Ik wil graag 2 dingen aan jullie vragen:

    1 - Ik dacht dat meer CBD een wiet "stoned" maakt en meer THC een wiet "high". Is dit ook zo?

    2 - Wat is volgens jullie de wiet (of hasj) waar je het meest stoned van wordt, een paar namen die ik al heb gehoord zijn Northern Lights en California Canatonic/Catatonic. Even om duidelijk te zijn: Het gaat mij vooral om stoned, dus niet high.

    #2
    Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

    blue cheese vond ik wel de beste wietd dat ik ooit heb gerookt gekocht in amsterdam
    maar amnesia heb ik ook geen klagen over
    vriendelijke groeten thclover

    Comment


      #3
      Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

      een pp die je 11 weken bloei heb gegeven is een echte bank hangeren haze natuurlijk

      Comment


        #4
        Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

        Dankjewel voor jullie reacties, maar ik was juist in de waan dat je van Haze (Sativa) high werd en niet stoned.
        Ik heb zelf ook al Amnesia gerookt maar werd daar juist high van. Terwijl ik van bubblegum en white widow juist stoned werd.
        (Ik heb mijn wiet niet via een coffeeshop gekocht dus weet ik niet of het wel echt bubblegum en white widow waren, dit werd mij verteld.
        Omdat de Amnesia zelf gekweekt is weet ik dit wel zeker. Bij de amnesia was ongeveer 10% amber, kan het hier aan liggen?

        Comment


          #5
          Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

          hoe later je oogst hoe zwaarder de blowik word zelf helemaal maf van de polm uit me polinator

          Comment


            #6
            Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

            Dus een late sativa zal een meer stoned effect geven dan een vroege indica?
            Wat ik me eigenlijk nog afvraag is:
            - Er zijn toch wel "Stille regels" van wanneer je welke wiet moet oogsten, met het oog op coffeeshops?
            Anders wordt het toch een zooitje ongeregeld, als er opeens allemaal "high" wietjes zijn, die 15 weken hebben gestaan en dus toch een stoned effect geven?
            Wat ik eigenlijk wil weten is: Welke wiet zou ik bij de coffeeshop moeten kopen om de beste "stoned" te krijgen, dus van welke wietsoort wordt je per definitie het meeste stoned.

            Comment


              #7
              Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

              Een paar van de zaadhandelaren geven beschrijvingen van het effect van diverse soorten. Browse maar eens door www.wietzaadjes.nl . Greenhouse http://www.greenhouseseeds.nl/shop/f...bis-seeds.html geeft (vaak) ook precies THC en CBD-gehaltes. De hoogste CBD's liggen zo rond de 1.5%, dus dat zouden de meest stonede wietjes moeten zijn.
              (Er bestaat een mediwiet met 7% CBD. Die zou ik GRAAG eens willen proeven, maar die ligt zeker niet in de coffeeshops.)

              Anyway: Je kunt bij de shop even opschrijven wat ze zoal hebben, dat thuis even naslaan en vervolgens je slag slaan - vooropgesteld dat zowel de zaad-veredelaars, de growers als de coffeeshop-eigenaren eerlijk vertellen wat ze verkopen.

              Trouwens: Het effect van wiet verschilt van persoon tot persoon. Het zou me niks verbazen als sommige mensen juist stoned worden van 0%-CBD-pure-sativa's.

              Ikzelf heb een "maroc" geoogst waarvan ik heerlijk mijn bankstel in zak.

              Comment


                #8
                Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                Dat is dus de reden dat je naar de trichomen kijkt. Dan weet je wat voor soort wiet je krijgt.
                Het ligt niet zo zeer aan de soort, alhoewel er natuurlijk onderling verschillen zijn, maar bijv. een PP kan een high geven maar ook een stoned, afhankelijk van het geduld van de kweker.
                Zomaar blind een bepaalde soort kopen en er maar vanuit gaan dat die goed gekweekt is kan dus wel eens tegenvallen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                  Maar het lijkt me niet zo praktisch om bij elke wiet die je koopt, even te vragen of je de microscoop erop mag zetten.
                  Het hoogste CBD gehalte wat ik heb gevonden is de R4 van Greenwerkz in Colorado met een CBD van 18%(!)
                  Maar die krijg je ook niet in de coffeeshop. Een hele mooie wiet lijkt me L.S.D van Barney's Farm.
                  Ik hou wel van een trippy effect. Iemand ervaring met deze wiet of info waar ik deze in een shop kan krijgen?

                  Comment


                    #10
                    Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                    Homegrown HOPELIJK binnenkort bij mij
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #11
                      Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                      Cannabis Flos var. Bediol 7,5%CBD

                      en die LSD heb k net helemaal gedroogd en ben t nu aan het roken .... heftig wietje!
                      Last edited by merientje; 13 October 2011, 21:04.
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                        Ik wilde alleen maar opmerken dat een naam weinig zegt.
                        Als White widow populair is, wordt elke witte soort als White widow verkocht.

                        Ik heb hier een Santa waar je van onderuit gaat, maar ik heb ook een Santa voor bij het ontbijt.
                        Het verschil ? Twee weken bloeitijd.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                          Ik heb een keer medicinale wiet van men oma gesnitcht en dat was echt te ziek hoe lam ik werd.

                          Comment


                            #14
                            Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                            +1 voor hierboven ^
                            |

                            Comment


                              #15
                              Re: Van welke wiet word je het meest stoned?

                              @ Merientje waar haal je die zaden "Cannabis Flos var. Bediol 7,5%CBD"
                              Heb zeer veel interesse in sterkere soorten

                              Comment

                              Bezig...
                              X