Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeiperiode autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeiperiode autoflowers

    Korting op 420shop
    Hey luitjes,
    Wat is jullie ervaring met AF-jes?
    Ik heb al verschillende soorten gehad en mijn ervaring is dat ze toch langer staan dan er op de verpakking staat, zo heb ik nu een black jack en 2 big devils (sweetseeds) en een flying skunk (ac genetics) en deze staan nu zo`n 90 dagen boven de grond en maakt nog witte haartjes aan.
    Bij deze een foto vd 4 en 1 van de top van een big devil zo`n 3 dagen terug.
    Attached Files

    #2
    Re: Bloeiperiode autoflowers

    Een gewone fem. plant was in die tijd groter (vetter) geweest.
    Ik heb geen ervaring met AF maar ik zie op forums dat het merendeel (uitzonderingen daar gelaten) weinig opbrengst heeft, en er even lang, of langer over doet dan een mooie vroegbloeier.
    Het voordeel van autoflowers heb je denk ik vooral als je vroeg begint, in maart ofzo, als de vorst uit de grond is.
    Dan kun je twee kweekjes per jaar doen.

    Mooi plekkie daar aan het water.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Bloeiperiode autoflowers

      Ben hier net dit jaar komen wonen QnQ en dacht doe nu eerst ff kijken hoe het met AFjes gaat, en zoals je al eerder bij me opmerkte in een andere topic was 72 dagen wel te vroeg maar kon niet anders toen helaas.
      Heb dit jaar mooi kunnen kijken waar de meeste zon komt in de tuin enzo dus volgend jaar maar vroegbloeiers proberen..... nog een idee voor een soort?
      groetjes vanaf de waterkant

      Comment


        #4
        Re: Bloeiperiode autoflowers

        Ik zou zeggen probeer eens een Deen....

        Comment


          #5
          Re: Bloeiperiode autoflowers