Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeiperiode autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeiperiode autoflowers

    Korting op 420shop
    Hey luitjes,
    Wat is jullie ervaring met AF-jes?
    Ik heb al verschillende soorten gehad en mijn ervaring is dat ze toch langer staan dan er op de verpakking staat, zo heb ik nu een black jack en 2 big devils (sweetseeds) en een flying skunk (ac genetics) en deze staan nu zo`n 90 dagen boven de grond en maakt nog witte haartjes aan.
    Bij deze een foto vd 4 en 1 van de top van een big devil zo`n 3 dagen terug.
    Attached Files

    #2
    Re: Bloeiperiode autoflowers

    Een gewone fem. plant was in die tijd groter (vetter) geweest.
    Ik heb geen ervaring met AF maar ik zie op forums dat het merendeel (uitzonderingen daar gelaten) weinig opbrengst heeft, en er even lang, of langer over doet dan een mooie vroegbloeier.
    Het voordeel van autoflowers heb je denk ik vooral als je vroeg begint, in maart ofzo, als de vorst uit de grond is.
    Dan kun je twee kweekjes per jaar doen.

    Mooi plekkie daar aan het water.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Bloeiperiode autoflowers

      Ben hier net dit jaar komen wonen QnQ en dacht doe nu eerst ff kijken hoe het met AFjes gaat, en zoals je al eerder bij me opmerkte in een andere topic was 72 dagen wel te vroeg maar kon niet anders toen helaas.
      Heb dit jaar mooi kunnen kijken waar de meeste zon komt in de tuin enzo dus volgend jaar maar vroegbloeiers proberen..... nog een idee voor een soort?
      groetjes vanaf de waterkant

      Comment


        #4
        Re: Bloeiperiode autoflowers

        Ik zou zeggen probeer eens een Deen....

        Comment


          #5
          Re: Bloeiperiode autoflowers

          Mijn ervaring met autoflowers is dat ze idd lang nodig hebben dan op de verpakking staat, echter een autoflower groei eerst een week of drie voordat pas echt gaat bloeien deze weken mag je niet meetellen de bloeiweken van de breeders zijn de weken dat je ware bloei waarneemt in de toppen, dus niet voorbloei in een oksel. Dannog hebben de meeste een tot twee weken langer nodig dan aangegeven is.

          Comment


            #6
            Re: Bloeiperiode autoflowers

            @ Vale een deense heb ik nog niet gehad gnagna maar ben me der in aan het verdiepen......

            Comment


              #7
              Re: Bloeiperiode autoflowers

              Was me bekend Jan, mocht je er niet uitkomen, je weet me te vinden

              Comment


                #8
                Re: Bloeiperiode autoflowers

                thnx Vale zit je nog steeds verstopt achter die rode paddestoel met witte stippen?

                Comment


                  #9
                  Re: Bloeiperiode autoflowers

                  Inderdaad
                  Maar geef gerust een gil indien nodig.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bloeiperiode autoflowers

                    ik heb wel ervaring met buiten autoflowers. mij viel op dat de bloeiperiode super snel is maar voordat de plant in bloei gaat je soms wel 5/6 weken moet wachten en dat is wat anders dan de 2 weken die breeders aangeven. onder ideale omstandigheden. wanneer je plant super groeit zou hij tot ongeveer het aantal internodes dat nodig is voor de bloei in twee weken kunnen behalen. maar buiten onder de Nederlandse zon duurt dat nou eenmaal veel langer. Als die bloei er eenmaal inzit gaat het hard. 6 weken bloei die breeders aangeven is niet overdreven snel

                    Comment


                      #11
                      Re: Bloeiperiode autoflowers

                      ik heb dit jaar 3 oogstjes buiten gedraait met LR2, dus mij hoor je niet klagen. Ze doen er zowat zonder uitzondering een weekje langer over dan aangegeven maar dat mag de pret niet drukken
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #12
                        Re: Bloeiperiode autoflowers

                        @ moreweed mag zeker de pret niet drukken bedrankt voor je reactie, zo horen we het graag enjoint your weekend

                        Comment


                          #13
                          Re: Bloeiperiode autoflowers

                          Thanx Jan, u2

                          ik doe zowiezo weinig uit op wat er zoal aangegeven staat bij soortjes die ikzelf nooit gekweekt heb, tenzij de info van gerespecteerde medekwekers alhier komt of vanuit kweekverslagen ofzo. Er wordt een indicate afgegeven, en soms wordt die om volstrekt begrijpelijke reden wat mooier voorgesteld dan de werkelijkheid, of zijn de omstandigheden waarin gekweekt wordt dermate verschillend van de testopzet dat er weinig meer van klopt. en soms ... tsja rare uitschieters enzo kunnen we niet vermijden (en willen we dat? ik in elk geval niet!). Het blijft biologisch materiaal wat duidelijk een eigen agenda heeft.
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                          Comment


                            #14
                            Re: Bloeiperiode autoflowers

                            Zo is het toch moreweed ben ik ook wel achter gekomen deze zomer, maarwas wel euk die af-jes volgend jaar maar weer een paar en een paar echte dames

                            Comment


                              #15
                              Re: Bloeiperiode autoflowers

                              Wat zijn vroegbloeiers? want ik moet mijn planten klaar hebben voor juli, ik was gewoon van plan een AF te nemen, maar zijn er ook vroegbloeiers die rond die tijd oogstklaar zijn?

                              Comment

                              Bezig...
                              X