Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben op dit moment bezig met het nadenken over de volgende ronde en nu zit ik met de vraag welk soortje ik zal nemen de volgende keer. Ik heb nu twee rondes gehad met diverse soortjes (White Widow, White Rhino en Blue Cheese), hiervan heb ik nog wel voldoende. De laatste ronde ben ik bezig geweest met Super Silver Haze en Super Lemon Haze. Deze soortjes vind ik super lekker, alleen om er nog een ronde van te doen is wat teveel vind ik. Immers zijn er nog genoeg lekkere soortjes.

    Nu was ik aan het kijken wat op de Silver Haze lijkt, maar toch anders is. Toen kwam ik op Arjans Haze nr. 2. Er wordt aangegeven dat deze er erg op lijken, maar iets nootiger zijn. Dit spreekt mij erg aan (alsmede de relatief korte bloeitijd i.c.m. de goede mogelijke opbrengst).

    Heeft er iemand ervaring met dit soortje? Ik ben namelijk erg benieuwd hoe deze is.

    Gr. JFF
    Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

    #2
    Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

    Ik had ook al een oogje op Arjans Haze #2. Ik ben benieuwd of iemand ervaringen heeft.

    Comment


      #3
      Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

      Gaan we mooi samen benieuw zijn. Ze verkopen het als een super product, alleen die reclame geloof ik niet altijd, dus vandaar hopenlijk iemand met goede ervaringen.
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

      Comment


        #4
        Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

        Ik ben ook wel benieuwd, hihi

        Comment


          #5
          Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

          Weet wat je wat nu het probleem is, iedereen is benieuwd maar niemand heeft er een antwoord. Ik vind het wel gezellig dat je ook bij het clubje bent gekomen Monty, haha.
          Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

          Comment


            #6
            Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

            Het lijken mij wel goede zaden, het is in ieder geval een goede zaadbank.
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              #7
              Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

              Hey thanks poepzak voor je reactie, alleen kan ik daar niet zoveel mee. Het lijken mij ook goede zaden. Als er zoweinig reacties zijn, zal ik wel eens de test doen. Ik wil het toch weten.
              Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

              Comment


                #8
                Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                http://en.seedfinder.eu/strain-info/...n_House_Seeds/


                Missien kunnen we Arjan wel zelf vragen.

                Comment


                  #9
                  Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                  Hey Monty,

                  Ik ga de verkoper toch niet vragen hoe het zit. Ik heb zijn filmpjes al gezien en als ik die moet geloven dan heb ik na 9 weken 800 gram/m2 perfecte kwaliteit Haze. Nee ik geloof niet in Sinterklaas, dus ook niet hierin. Maar als ik na 12 weken bloei een lekkere nootachtige Haze krijg met de helft van de opbrengst die hij opgeeft, dan ben ik ook tevreden. Alleen is er niemand die dat kan bevestigen.

                  Ik ga morgen zaadjes bestellen. Het wordt denk ik 5 Arjans Haze en 5 Super Silver Haze. Tenzij iemand mij anders overtuigd.

                  Gr. JFF
                  Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                    Geloof je niet in sinterklaas joh????? Nou ikke wel hoor....hoop nog elk jaar dat hij me meeneemt in de zak naar spanje, maar komt er nooit van.

                    Die 800gr/m2 is onder een 1000W lamp, dus dat krijg je toch nooit ervan af met je 600W. En ik zou niet weten hoe die wiet is, kan je wel de shinning silver haze van royal gueen aanraden, 9 a 10 weken met een leuke opbrengst. Erg sterk van smaak, en ook een beetje nootachtige smaak. Maatje van me heeft gehad en is erg lekker te roken.

                    Succes!

                    Grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                      Je moet een verkoper nooit vertrouwen, okee... Maar 't is wel "King Of Cannabis" Arjan die zijn naam erop zet, met achter hem de Greenhouse Company met 28 (?) Cannabis-cups op haar naam. Ze hebben wel een naam hoog te houden. Het zal vast geen slecht wietje zijn, maar ja, er is zo veel om uit te kiezen...

                      Comment


                        #12
                        Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                        arjans ultra haze 2 een goeie en ja de filmpjes zijn zowiezo onder een 1000 watt lamp gedaan. en ja de opbrengsten die gasten weten gewoon wat ze doen om t zo maar te zeggen (perfecte omstandigheden) en ja je hoort nou niet echt snel dat iemand zo ff een kilo van een plant afhaald heh
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #13
                          Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                          Volgens Arjan zijn z'n filmpjes allen onder 600watt...
                          -
                          Of we dat geloven is een tweede..

                          Comment


                            #14
                            Re: Ervaringen Arjans Haze nr. 2???

                            ja precies mja mooie plant
                            Schutto In tha house

                            Comment

                            Bezig...
                            X