Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

omni's mama thai x biddy mary

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: omni's mama thai x biddy mary

    Hey,

    Het lijkt alsof er iets magnesium tekort is. Heb je misschien bitterzout in huis?
    De onderste bladeren hebben wat schade, weet je hoe dat komt?
    Gaat lekker verder.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #32
      Re: omni's mama thai x biddy mary

      jup enkelvoudige mgo van canna. dit krijgt ze al (bladvoeding) daar ik ook zulks vermoede.

      Maar toch is er blijkbaar enkel een N tekort (geweest), hierdoor ook die schade aan de onderste bladeren.

      Of toch op zen minst een onbalans in het N-K gebeuren. Deze is nu blijkbaar toch recht getrokken want de nieuwe groei is goed. ph lag ook wat hoog bij het beginnen.

      Ik houd ze express licht van voeding, maar nu de bloei begint toch iets opvoeren.

      Heb ook door een gebrekige combinatie evsa/hps enkele uren licht gemist ondertussen, dit is nu ook opgelost (voorlopig althans, hopende dat het blijft werken)

      Grtn

      Comment


        #33
        Re: omni's mama thai x biddy mary

        de bloei is begonnen en heb ze ook moeten knakken, een echt raketje zoals die gaat.

        nog randje teveel licht en iets te weinig N maar dat komt goed.

        DSC00921.jpgDSC00920.jpg

        grtn

        Comment


          #34
          Re: omni's mama thai x biddy mary

          en na een dikke week bloei, knakken en binden komen we uit aan dit:

          DSC00931.jpgDSC00932.jpg


          grtn
          Last edited by cplifj; 25 May 2012, 00:11.

          Comment


            #35
            Re: omni's mama thai x biddy mary

            Gaat lekker daar met die..............................Mama Mary ????????????? Of is Entheogen (psychoactief / De God in Ons) een betere naam voor deze sativa??
            Deze soort is n.l. een echte creative, selfreflecting strain. Jij mag het zeggen.

            Ze lijkt een mooie hoofd top te vormen.

            Succes, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #36
              Re: omni's mama thai x biddy mary

              heuj, die doet zen werk al voordat ik hem nog maar gerookt heb

              hehe, ja HJM die gaat echt wel mooie toppen en hoofdtop maken, van de 9 soorten aanwezig gaat ze het hardst van al.

              machtig , al is het wel bijbenen om ze van genoeg "banket" te voorzien.

              Grtn

              Comment


                #37
                Re: omni's mama thai x biddy mary

                de 2 weken bloei fotoshoot:

                DSC00949.jpgDSC00950.jpgDSC00951.jpgDSC00952.jpgDSC00953.jpgDSC00954.jpgDSC00955.jpg

                Comment


                  #38
                  Re: omni's mama thai x biddy mary

                  Het gaat super goed met die Thai Mary
                  Toch blijven ze wat geel. Probeer eens een gift Pokon Groenkracht. Dat is geen NPK meststof, maar een mix van sporen, waaronder veel ijzer.
                  Of beter nog; zelf een mix maken van (te krijgen bij de apotheek of Labstuff.nl) 95% magnesiumnitraat en 5% ijzersulfaat.
                  Geef (of spuit) daarmee een 0,1% oplossing. = 1gr/ltr.
                  Ik heb toch de indruk dat je nog steeds te laag zit met stikstof, iets wat je veel ziet op cocos.

                  Omni's Be Hazed is een hele mooie!! De volledige genenlijn is: (Somango Haze x Citral) x [Citral Skunk x (G13 x Hash Plant)].
                  Je ziet; een mooie opbouw. Bijgeleverde plaatjes geven een aardige indruk. Foto's zijn meen ik van Chez.
                  Foto 2 is wat je krijgt als je direct onder 12/12 zaait. De andere hebben wat voor groei gehad. Direct is het dus ook een goede SOG soort.
                  In 25 ltr potten voorgroeien tot ze elkaar raken (een of twee keer toppen en met voeding NPK 6:2:3), en dan op 12/12, geeft een monster opbrengst.

                  Allee, succes.
                  Attached Files
                  Last edited by HJM; 9 June 2012, 12:27.
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #39
                    Re: omni's mama thai x biddy mary

                    Update???????????????????????????????????/
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #40
                      Re: omni's mama thai x biddy mary

                      tataaa :

                      fototje gelijk dan maar. sorry met licht aan:

                      DSC00983.jpg

                      dit is een echt te gek beestachtig rasje, die blijft mar toppen duwen. en dit in niet optimale omstandigheden ( we hebben geleerd, de volgende wordt weeral beter)
                      Ook is deze soort erg goed bestand tegen de gevreesde toprot. (andere soortjes in hetzelfde hok hadden wel last).

                      Ik heb op 9 weken al enkele budjes onderin geoogst en na drogen zijn die al best te pruimen, dat belooft voor als die helemaal klaar komt.

                      normaal gezien nog een week of 2 en dan komen we op 12 weken bloei uit, ik wacht rustig af.

                      Grtn

                      Comment


                        #41
                        Re: omni's mama thai x biddy mary

                        jup jup ziet er goe uit daar
                        maar nie te veel snoepen he
                        Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                        laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                        Comment


                          #42
                          Re: omni's mama thai x biddy mary

                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                          Comment


                            #43
                            Re: omni's mama thai x biddy mary

                            Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
                            Het gaat super goed met die Thai Mary
                            Toch blijven ze wat geel. Probeer eens een gift Pokon Groenkracht. Dat is geen NPK meststof, maar een mix van sporen, waaronder veel ijzer.
                            Of beter nog; zelf een mix maken van (te krijgen bij de apotheek of Labstuff.nl) 95% magnesiumnitraat en 5% ijzersulfaat.
                            Geef (of spuit) daarmee een 0,1% oplossing. = 1gr/ltr.
                            Ik heb toch de indruk dat je nog steeds te laag zit met stikstof, iets wat je veel ziet op cocos.

                            Omni's Be Hazed is een hele mooie!! De volledige genenlijn is: (Somango Haze x Citral) x [Citral Skunk x (G13 x Hash Plant)].
                            Je ziet; een mooie opbouw. Bijgeleverde plaatjes geven een aardige indruk. Foto's zijn meen ik van Chez.
                            Foto 2 is wat je krijgt als je direct onder 12/12 zaait. De andere hebben wat voor groei gehad. Direct is het dus ook een goede SOG soort.
                            In 25 ltr potten voorgroeien tot ze elkaar raken (een of twee keer toppen en met voeding NPK 6:2:3), en dan op 12/12, geeft een monster opbrengst.

                            Allee, succes.

                            Foto's zijn van mij Hjm ^^
                            Das de omni kweek hier geweest
                            link topic : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sa-Bubba/page3
                            grtz
                            sigpic

                            Comment

                            Bezig...
                            X