Re: amnesia
had ooit eens super amnesia gekocht (hadden ze me toch wijsgemaakt). In het begin dacht ik dat ik wat hash proefde maar daarna begon het echt vuil te smaken. alsof ik moterolie rookte. het effect was dan wel weer .....effectief. ik plakte in m'n zetel en was te tam voor alles. zelf prefereer ik een lachwietje dan een ik-plak-aan-m'n-zetel-wietje.
*waarom kweek ik in godsnaam White Rhino XD*
peace out
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
amnesia
Collapse
X
-
nou ik ga zometeen amnesia halen bij een shop
zero zero in alkmaar hopelijk is deze ook goed 12 euro de gram heb ik gehoord dus we zulle zien
Leave a comment:
-
Mijn eerste kweekje gaat me nu meer om snel wat redelijks uit mijn kast te halen zodat ik niet meer naar de shop hoef,
Voor mijn 2e kweekje wil ik diverse planten gaan kweken voor de smaakjes,
Amnesia haze zou zeker mijn eerste keus geweest zijn voor mijn eerste kweekje als ze niet zo **** lang duurde,ben ook nog op zoek naar tips voor goed stabiel amnesiazaad zodat ik een beetje rekening kan houden met de uiteindelijke hoogte van de plant(i.v.m. het uitzoeken wat ik bij elkaar kan zetten),iemand een idee waar dit gewoon GOED is?
Grts
Daniella.
Leave a comment:
-
Ik heb van't weekend amnesia gescored..
Enfin, amnesia was de verkoopnaam maar riekt toch zeker nor den haze
Zeker haze geurig en ge smoort er al is eentje meer van omda hem zo verdomd goe smaakt...
Was kei lang geleden dat ik gesmoord had... ik rol zo dik en laat hem sinds rondgaan... Daarna ik ga eten, ik doe vijf happen en moest gewoon naar buiten om alles uit te zweten lol
Leave a comment:
-
Ok thx Westport, ik dacht al dat er zo'n soort database van alle soortjes met specifieke info bestond ofzo.
Heheh, ja Wigyour, ik heb da eigenlijk met alle wiet, ik ben ultra vergeetachtig, het is er soms echt over, Amnesia is overigens een ziekte waarbij men aan geheugenverlies lijdt, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.
Leave a comment:
-
Mooie plant, dit was een plant die erom bekend stond dat je er vergeetachtig van word dacht ik..
Leave a comment:
-
Die info kan je meestal op de site van de breeder terug vinden.
Grtz
Leave a comment:
-
Jow, kan je even vermelden waar je deze informatie vandaan haalt, kan handig zijn.Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Postwat kleine info over amnesia maar je moet niet alles geloven wat er in staat die is voor een perfecte kweek
Sex: Female:Ko Chang (Thailand)
Stabilized male hybrid: Skunk + Cinderela 99 + Jack Herer
Way of cropping: Outdoor/indoor
Race: Ko Chang (Thailand)
Genotipe: 30% Indica 70% sativa
High: undefined
Wide: undefined
Growing time: undefined
Harvest time: 9-10 weeks indoors/beginnings of october outdoors.
Resistance to mushrooms:undefined
Resistance to plague:undefined
Irrigation tolerancy:undefined
Yield: 400-500 gr m2 indoors/
350 – 700 gr per plant outdoors
Medicinal value: Middle
Smell: undefined
Flavour: undefined
Effects: undefined
THC Level: 15-20%
Leave a comment:
-
die lekkere diepe smaak die zo blijft hangen niet zoals vele "zure" amnesia'sOorspronkelijk geplaatst door organic View PostMore important... Welke zaadleverancier heeft nu "den echte" Amnesia Haze?
Soma?
zou ik ook wel eens willen weten
Leave a comment:
-
Idd emiel, in high live goes betaal je makkelijk 11 a 12 euro voor 1 gram amnesia. Maar in die shop mag je er zeker van dat het echte is.
Grtz
Leave a comment:
-
tis een perfect wietje en super sterk alleen 1 nadeel het is super duur je zal amenisa echte amnesia niet onder de 10 euro per gram vinde
Leave a comment:
-
amnesia kan zonder toppen best wel groot worden, had ze ook langer dan anderhalve meter en mijn opbrengst was toen ook niet mager, wel 55 gram per plant( gemiddelde genomen van mijn opbrengst door aantal planten).
Leave a comment:

Leave a comment: