Re: amnesia
îk ben begonnen met opkweken van de white label (white amnesia)
ik zit nu op einde eerste week bloei dus nog niet zo ver heb ook maar 5 dagen voorgroei gegeven maar wanneer deze in einde bloei zitten zal ik hier eens een foto posten
vriendelijke groeten thclover
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
amnesia
Collapse
X
-
Okey Amnesia is super! Staat zekers op mijn planning, maar met welk zaad? Er zijn toch verschillende zaadkwekers die 'Amnesia' aanbieden... Echter grote verschillen ivm. Fem. of niet, het aantal weken, ... Smaak of effect?
Welke is nu die lekkere? Iem. Ervaringen?
Thx M.
Leave a comment:
-
Amnesia: geheugenverlies. Ik hoor van zoveel mensen die deze wiet gebruikt hebben dat ze zich na een heerlijke nacht vaak nauwelijks meer kunnen herinneren wat er gebeurd was nadat de effecten van deze wiet uitgewerkt waren.
Heb ik zelf nog niet ervaren, of ik ben gewoon vergeten dat ik me niet meer kon herinneren wat voor effecten er waren!
Last edited by DaGanjaMan; 7 November 2011, 14:50.
Leave a comment:
-
Royal queen seeds, en de plant word indoor iets vn 80-100 cm
Opbrengst (als je goed gedaan hebt) 300gr
Leave a comment:
-
En vooral die van relax is de bombziet heel goed uit,compact en na gebruik lekker blurrrr
Leave a comment:
-
de aarend in goes vele betere amnesia of in de high life
Leave a comment:
-
Favo soort voor als je het even allemaal wilt ...vergeten
in smokey(maastricht) en relax(sittart) is het de echte voor 13eur en 12,5eur
Leave a comment:
-
Wat 'n slimme keuze, amnesia is mijn absolute fav'
Sterk wietje, zowel van smaak als van gaarheid. Zalig hybrid
Leave a comment:
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View PostJow, kan je even vermelden waar je deze informatie vandaan haalt, kan handig zijn.
http://en.seedfinder.eu/strain-info/...of_Seeds_Bank/ Hier kan je dat terug vinden net zo als alle andere onder de naam amnesia zoals de amnesia van hypro enz.
Grtz
Leave a comment:
-
Heb vorige week amnesia gehaald bij de shop, en hij beviel me zeer goed
zeker nice effect
Leave a comment:
-
ik heb net een oogstje amesia (5 planten) op mijn zolder gedaan en een prima oogst.
word er lekker stoned van.
Leave a comment:
-
Gozer, je kan het veel beter bij Anytime halen in dezelfde straat. Als je echt high wilt worden doe je de amnesia in de verdamper. Geloof me resultaat is verbluffend.
Groet.
Leave a comment:

Leave a comment: