amnesia

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DaZeD
    Gandhi Ganjamaster
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 466

    #16
    Re: amnesia

    Ok thx Westport, ik dacht al dat er zo'n soort database van alle soortjes met specifieke info bestond ofzo.

    Heheh, ja Wigyour, ik heb da eigenlijk met alle wiet, ik ben ultra vergeetachtig, het is er soms echt over, Amnesia is overigens een ziekte waarbij men aan geheugenverlies lijdt, maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #17
      Re: amnesia

      Ik heb van't weekend amnesia gescored..
      Enfin, amnesia was de verkoopnaam maar riekt toch zeker nor den haze
      Zeker haze geurig en ge smoort er al is eentje meer van omda hem zo verdomd goe smaakt...

      Was kei lang geleden dat ik gesmoord had... ik rol zo dik en laat hem sinds rondgaan... Daarna ik ga eten, ik doe vijf happen en moest gewoon naar buiten om alles uit te zweten lol

      Comment

      • misty
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1462

        #18
        Re: amnesia

        Mijn eerste kweekje gaat me nu meer om snel wat redelijks uit mijn kast te halen zodat ik niet meer naar de shop hoef,
        Voor mijn 2e kweekje wil ik diverse planten gaan kweken voor de smaakjes,
        Amnesia haze zou zeker mijn eerste keus geweest zijn voor mijn eerste kweekje als ze niet zo **** lang duurde,ben ook nog op zoek naar tips voor goed stabiel amnesiazaad zodat ik een beetje rekening kan houden met de uiteindelijke hoogte van de plant(i.v.m. het uitzoeken wat ik bij elkaar kan zetten),iemand een idee waar dit gewoon GOED is?

        Grts
        Daniella.
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        • emiel_s
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 694

          #19
          Re: amnesia

          nou ik ga zometeen amnesia halen bij een shop zero zero in alkmaar hopelijk is deze ook goed 12 euro de gram heb ik gehoord dus we zulle zien
          Schutto In tha house

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #20
            Re: amnesia

            De zero hier verkoopt geen amnezia

            Comment

            • jellepieters
              Retired
              • May 2009
              • 14

              #21
              Re: amnesia

              had ooit eens super amnesia gekocht (hadden ze me toch wijsgemaakt). In het begin dacht ik dat ik wat hash proefde maar daarna begon het echt vuil te smaken. alsof ik moterolie rookte. het effect was dan wel weer .....effectief. ik plakte in m'n zetel en was te tam voor alles. zelf prefereer ik een lachwietje dan een ik-plak-aan-m'n-zetel-wietje.





              *waarom kweek ik in godsnaam White Rhino XD*

              peace out

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #22
                Re: amnesia

                om hasj van te maken Jelle.

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #23
                  Re: amnesia

                  ik kweek ook white rhino hopelijk word t wat
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  • The Candyman
                    Retired
                    • Aug 2009
                    • 6

                    #24
                    Re: amnesia

                    Gozer, je kan het veel beter bij Anytime halen in dezelfde straat. Als je echt high wilt worden doe je de amnesia in de verdamper. Geloof me resultaat is verbluffend.

                    Groet.

                    Comment

                    • gjf
                      Retired
                      • Aug 2009
                      • 1

                      #25
                      Re: amnesia

                      ik heb net een oogstje amesia (5 planten) op mijn zolder gedaan en een prima oogst.
                      word er lekker stoned van.

                      Comment

                      • LegalizeIt
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Jun 2010
                        • 50

                        #26
                        Re: amnesia

                        Heb vorige week amnesia gehaald bij de shop, en hij beviel me zeer goed

                        zeker nice effect
                        I know a place..where the grass is really greener

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #27
                          Re: amnesia

                          Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD
                          Jow, kan je even vermelden waar je deze informatie vandaan haalt, kan handig zijn.

                          http://en.seedfinder.eu/strain-info/...of_Seeds_Bank/ Hier kan je dat terug vinden net zo als alle andere onder de naam amnesia zoals de amnesia van hypro enz.

                          Grtz

                          Comment

                          • SmokingSjilder
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Jun 2010
                            • 51

                            #28
                            Re: amnesia

                            Wat 'n slimme keuze, amnesia is mijn absolute fav'
                            Sterk wietje, zowel van smaak als van gaarheid. Zalig hybrid
                            A friend with weed, is a friend indeed

                            Comment

                            • Joosie1234
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2010
                              • 216

                              #29
                              Re: amnesia

                              klopt. heeeerlijk soortje!
                              ik ben maar nog het begin...

                              Comment

                              • DarkSide
                                Big Bongmaster
                                Member
                                • Oct 2010
                                • 380

                                #30
                                Re: amnesia

                                Favo soort voor als je het even allemaal wilt ...vergeten
                                in smokey(maastricht) en relax(sittart) is het de echte voor 13eur en 12,5eur
                                <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                                <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                                Comment

                                Bezig...