Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • W33D
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2012
    • 172

    #1

    Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

    Korting op 420shop
    Heeey!
    ik had een vraagje over nieuw wietplantje dat ik heb!
    staat nu zon ( 2 weken ?) voor het raam, als het knap weer word gaat ie naar buiten!
    zaadje gekregen van een vriend.
    maar mijn vraag is wat voor wiet is dit (als het wiet is!)
    en mijn 2e vraag: wat is een goede wiet voor begginnende buiten kweker ?

    Alvast bedankt"
    Last edited by W33D; 9 April 2012, 20:24.
    That is not a drug. It’s a leaf.
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

    Ghehehehehe das zeker geen wiet hoor. Grapjas die vriend van je.

    Comment

    • Goudeerlijk
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2012
      • 796

      #3
      Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

      EEN RARAWATISDATVOOREENZAADJE is een goed soortje

      GR ED

      Comment

      • W33D
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 172

        #4
        Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

        dus ik ben gewoon flink genaaid en ga nu maar gwn me white widow zaden kopen ?
        That is not a drug. It’s a leaf.

        Comment

        • thccupido
          Advanced Stoner
          Member
          • Mar 2012
          • 56

          #5
          Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

          Hmm, nee dat is geen wietplant denk ik... Maar je zou er voor de zekerheid even mee naar de growshop moeten gaan. Daar werken de experts der experts, dus ik zou zeggen: ga toch even langs daar! Zij kunnen je dan vaak ook gelijk vertellen welk soort het is.

          Edit: Oke, oke.. Je bent genaaid.. Koop gewoon zelf zaden, dan weet je wat je koopt...
          Last edited by thccupido; 9 April 2012, 17:38.
          Ik lig in de hoek in me eigen kots!

          Comment

          • W33D
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2012
            • 172

            #6
            Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

            dus ik ben gewoon flink genaaid en ga nu maar gwn me white widow zaden kopen ?
            That is not a drug. It’s a leaf.

            Comment

            • Buizerd
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 1161

              #7
              Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

              Kleefkruid?;p

              Smoke ze^^

              Comment

              • b0riis
                Banned
                • Jul 2011
                • 1280

                #8
                Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                Hahaahah ik lag echt dubbel toen ik die foto zag leuke vriend heb je !! Ik hoop voor je dat je het zaadje niet gekocht hebt

                Comment

                • W33D
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2012
                  • 172

                  #9
                  Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                  hahaha tuurlijk geak XD
                  hij had het over vogelzaad wiet ofz :$
                  snapte ik niks van dusshee , njaa
                  wws skunk als besteld
                  zal ik daar maar ffies kweek verslagje van posten ?
                  That is not a drug. It’s a leaf.

                  Comment

                  • b0riis
                    Banned
                    • Jul 2011
                    • 1280

                    #10
                    Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                    Succes

                    Comment

                    • W33D
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2012
                      • 172

                      #11
                      Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                      Thaankyouu! (nog enige tips :$ )
                      besteld op weed seed shop(WSS) als ik dat mag vrijgeven ?
                      zodat je niet denkt dat ik me weer laat naaien
                      That is not a drug. It’s a leaf.

                      Comment

                      • WeedoHolic
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2011
                        • 780

                        #12
                        Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                        't is een crackplant
                        Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                        Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                        Comment

                        • W33D
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2012
                          • 172

                          #13
                          Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                          iknow al weggegooid
                          That is not a drug. It’s a leaf.

                          Comment

                          • misto
                            Advanced Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2010
                            • 1011

                            #14
                            Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                            wat een grappig grapje
                            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                            Comment

                            • Ayrton S
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2012
                              • 297

                              #15
                              Re: Wat voor wiet is dit en is dit uberhaupt wiet ?

                              Deze onthou ik voor de volgende 1 april.

                              Comment

                              Bezig...