Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herrer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Jack Herrer

    Is sannies jack eigenlijk goed wietje want die kost maar 40 euries per 10 zaden en je krijgt ook
    nog eens 10 freebies

    Comment


      #17
      Re: Jack Herrer

      De Jack Herrer is vrij prijzig voor beginners maar als je het haar naar haar zin kan maken ( kweekomstandigheden ) zal ze je belonen.

      Grtz

      Comment


        #18
        Re: Jack Herrer

        Sannie durft toch frappant schrijven dat zijn Jack Herer haar gelijke nog niet gevonden heeft.

        Zijn Jack Herer is een F5



        (sannie's jack F5)

        Hier dan eindelijk de lang verwachte Jack Herrer uit de stal van Sannie.

        Na jaren veredelen en selecteren is er een super Jack Herrer ontstaan welke zijn gelijke nog niet gevonden heeft. Het begon allemaal met de ultieme smaak van deze Jack,zoeken naar de juiste smaak heeft de meeste tijd en energie gekost.Maar toen we daar waren konden we ons gaan focussen op opbrengst en potentie.Na iedere selectie werden de punten waar op gelet moeten worden aangescherpt.Dit resulteert in een Jack Herrer welke zich uitzonderd in smaak en gewicht.
        Type: Overwegend sativa type plant
        Bloeitijd

        10-13 weken

        Binnen plant
        Opbrengst: Tot 750 gram/m2(indoor)
        Smaak: Een krachtige spicy/citroen/haze smaak en geur
        Effect: De high is zwaar en zit vooral in hoofd,energievol(real haze)
        Bloemen: Deze zijn hard en bezitten veel uitlopers
        THC: Percentage tot wel 22%

        Comment


          #19
          Re: Jack Herrer

          Oorspronkelijk geplaatst door Jona
          Zou je de soort aanraden aan beginners?
          Ja en Nee!

          Als je wilt lachen Ja... Maar als je hem / haar een eerste rustige trip wilt bezorgen zou ik toch een ander wietje nemen. Ik kan me herinneren dat ik van de grootste troep (slechte wiet) super stoned werd in het begin.

          Maar als je een beginner 1 of 2 hijsjes laat proeven, en het verschil laat zien met een ander soortje kan geen kwaad denk ik.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: Jack Herrer



            moeten nog ff

            twisted

            greetz

            Comment


              #21
              Re: Jack Herer

              ik heb er nu ook 18 in staan jack herrers hoop dat het wat is

              Comment


                #22
                Re: Jack Herer

                klopt het dat jack herer veel in hoogte groeit en weinig vertakkingen heeft? ik heb er namelijk 1 maar met weinig vertakkingen of moet ik hem zelf toppen of iets mee doen?

                Comment


                  #23
                  Re: Jack Herer

                  Met Jack Herer kweken heb ik tot nu toe geen ervaring, maar de "original" Jack Herer die ik destijds (kort na het uitkomen ervan) rookte in de Sensi te Rotterdam was een van de allerbeste weedjes die ik ooit rookte. Prijzig was ie toen ook al, zeker voor die tijd, omgerekend zou je zo een 7 euro per gram hebben betaald vergeleken met een 5 euro in die tijd voor zeg maar een NL of K2, maar het resultaat mocht er toch echt wezen naar mijn mening. Heerlijke smaak, bijzonder uitgesproken en heel uniek, ik zou haast zeggen alle typische lekkere aromas van alle soorten gecombineerd in een melange, heerlijk gewoon. En een fantastische potentie, ongetwijfeld! Ik blowde toen dagelijks en was een White Widow fan, en de eerste keer dat ik de JH rookte zat ik echt niet alleen paf van zijn fantastische smaak!

                  @ Bobo: Ik vraag me af of er soms nog wat "originele" Sensi Jack Herer in de plant zit die jullie daar met liefde opbrachten?? (prachtige plant trouwens!)

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: Jack Herer

                      Oorspronkelijk geplaatst door MarvinZwart View Post
                      klopt het dat jack herer veel in hoogte groeit en weinig vertakkingen heeft? ik heb er namelijk 1 maar met weinig vertakkingen of moet ik hem zelf toppen of iets mee doen?

                      nou ze hebben toch best behoorlijke zijvertakkingen
                      zal morgen eens foto maken van de kleinste plant

                      Comment


                        #26
                        Re: Jack Herer

                        het is zijn prijs waard vind ik die jack echt een lekker soortje.
                        grtz een wietroker is geen onruststoker

                        Comment


                          #27
                          Re: Jack Herer

                          JH is altijd goed

                          Comment


                            #28
                            Re: Jack Herer

                            lijkt een mooie plant als volgende kweek te gebruiken

                            Comment


                              #29
                              Re: Jack Herer

                              ben net van start in me 2de ronde en heb ook voor deze ronde weer jack herers gekozen deze plant heeft mij de eerste x goed verrast zowel in opbrengst als in smaak en stoned

                              Comment


                                #30
                                Re: Jack Herer

                                ik zou nog een fotoke droppen dus bij deze heb ik 2 foto's voor jullie

                                Comment

                                Bezig...
                                X