Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Feminised zaden kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Feminised zaden kweken

    Korting op 420shop
    Hey,m ik ben van plan om van mij 2 super lemon haze plantjes zaden te kweken, maar die planten zijn feminised.
    Feminised zaad wordt gemaakt door een vrouwelijke plant zo te stressen dat het een herma word, toch?
    nu is mijn vraag, hoe kan ik het beste de plant genoeg stressen om er een herma van te maken?
    groetjes
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower


    #2
    Re: Feminised zaden kweken

    Lesbian Dream

    (inhoud: 10 ml)



    Lesbian Dream is een zilverthiosulfaat oplossing gebruikt bij het maken van gefeminiseerde zaden. Door een vrouwelijke plant vlak voor de bloe en in het begin van de bloeii te behandelen met zilver kan deze er toe gebracht worden om stuifmeel te gaan produceren d.m.v. mannelijke bloemen. Aangezien de vrouwelijke plant niet over een Y chromosoom beschikt (onnauwkeurig gezegd dan) zullen de zaden van de vrouwelijke planten die met dit stuifmeel bevrucht worden ook geen Y chromosoom bezitten en derhalve allen vrouwelijke planten voortbrengen. Uiteraard geldt dit allen voor tweehuizige planten. Ideaal voor die planten waarvan de vrouwelijke bloemen veel mooier zijn dan de andere. Dus twee vrouwelijke planten krijgen samen kinderen en dan nog alleen meisjes, vandaar de naam van dit "wondermiddel voor deze prijs" . 10 ml voor 4 liter spuitoplossing, 50 ml voor 20 liter spuitoplossing Donker en koel bewaren (bijvoorbeeld koelkast)


    http://www.leplantage.nl/Lesbian-Dream

    Comment


      #3
      Re: Feminised zaden kweken

      wow supersilverhaze ik wist niet dat het zo werd gedaan.. vet hoor.

      Comment


        #4
        Re: Feminised zaden kweken

        thanks man zal ff kijken of ik het bestel
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Feminised zaden kweken

          Wow voor die 5 euro kan je ken je je geen bult vallen, had er lang geleden over gelezen, misschien ook maar even bestellen

          Comment


            #6
            Re: Feminised zaden kweken

            dat is niet zo makkelijk als je denkt, anders had iedereen het wel gedaan toch.
            maar proberen kan je het altijd

            Comment


              #7
              Re: Feminised zaden kweken

              Inderdaad, maar het wordt wel makkelijk omschreven op de site. Heeft iemand uberhaupt ervaring mee op het JD forum?

              Comment


                #8
                Re: Feminised zaden kweken

                ik heb het wel gedaan met die lesbian dream.
                maar onder andere omstandigheden dan buiten zeg maar.

                heb de eerste 2 keer verknalt en daarna is het een keer gelukt.
                was niet van plan om dit nog veel vaker te doen want er komt echt veel bij kijken en je kan een hoop verknallen.
                ben ook niet echt van plan om de kennis te delen over hoe je het precies moet doen en waar je allemaal naar moet kijken.
                met mij denk ik bijna alle mensen die dit doen.
                kan je wel vertellen dat je niet zo maar een paar planten kan bespuiten en op je stoel kan zitten want dan gebeurt er echt helemaal niks.

                Comment


                  #9
                  Re: Feminised zaden kweken

                  Ik weet wel dat niet voor niets de zon opkomt, ik zal wel wat meer erin verdiepen.

                  Comment


                    #10
                    Re: Feminised zaden kweken

                    Zoek maar is op Soma en feminisdseeds op Google , Soma is een Masterklasse apart
                    Dan kun je een manier leren die wordt gebruikt zonder chemiecalieen , een meer natuurlijk proces met minder kans op hermafrodiete zaden
                    De zaden boeren van tegenwoordig gebruiken liever chemiesche bende maar daardoor heben ze ook meer last van herma zaden


                    Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

                    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                    Comment


                      #11
                      Re: Feminised zaden kweken

                      tis een manier van stressen waardoor ze omslaan.
                      dit hoeft inderdaad niet noodzakelijk met chemicalien.
                      goed googlen en blijven proberen

                      Comment


                        #12
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        Bezig...
                        X