Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast Bud Outdoor by Spliffseeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fast Bud Outdoor by Spliffseeds

    Korting op 420shop
    Jongens ik weet dat ik dit topic eigenlijk pas kan beginnen nadat ik geoogst heb, maar ben zo enthousiast dat ik het niet kan laten!

    Ben op het moment bezig met een buiten kweekje met Spliffseed zaden, ik heb voor het soortje Fast Bud Outdoor gekozen.
    Hier wat details:
    Fast Bud Outdoor vrouwelijke wiet zaden
    90% Sativa. Genotype: Early Pearl x Mexican Sativa x Californian Sativa. Prachtig bloemig en kruidig aroma en een zoetige, citrusachtige smaak met hint van peper. Weinig blad, veel bloem. Buiten klaar midden - eind september in Nederland. Langdurige, sociale en energieke high. Potentieel THC percentage gemiddeld-hoog.
    De Fast Bud Outdoor is het resultaat van een jarenlang, intensief kweekprogramma. We hebben de vroegbloeiende Early Pearl als basis gebruikt en haar teruggekruist met haar genetische voorvaderen; een Mexican Sativa en een Californian Sativa. Om haar te stabiliseren en de bloeitijd, kwaliteit en opbrengst te verbeteren.
    In Nederland is ze al klaar om te oogsten in de 3e-4e week van september. Hoewel als het moet ze ook al midden september geoogst kan worden. Ze heeft naar verhouding veel top weinig blad. En van alle buitensoorten maakt ze de grootste toppen aan. Fast Bud is een lange, wijd gestructureerde plant. Ze kent de meeste variatie tussen de phenos van al onze buitensoorten. Vooral in smaak als ook in bud structuur. De smaak en aroma varieren van bloemig en kruidig tot zoet, met een zure bite. Mooi gebalanceerd. Ze heeft een langdurige sociale, energieke high. Potentieel THC percentage hoog.

    Bloeitijd: Oogstklaar midden-eind september. ( Ik denk dat ik het dit jaar ga halen Hier is de bloei al sinds halverwege eind Julie begonnen. )

    Ik denk dat dit een nieuwe mooie vroegbloeier zal zijn, het is zoals beschreven wel een plant met verschillende phenos, opzich vind ik dit prima omdat ik met de aankoop van vijf de zelfde zaden, wel kans heb op ander soort wietje. Kwa smaak, geur, structuur.

    Voor geinterreseerden hou ik hier een kweekverslag bij : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...st-Bud-Outdoor

    Bron details: http://www.spliffseeds.nl/nl/vrouwel...iet-zaden.html

    Greetz,

    xslt66x
Bezig...
X