Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fast Bud Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Fast Bud Outdoor

    Korting op 420shop
    Beste mensen van JointjeDraaien,

    Hier mijn kweekverslag van 5x Fast Bud outdoor semi-autoflower van spliffseeds.
    Ik heb 3 zaden ontkiemt tussen vochtige watten en 2 zaden 12 uur in water laten weken en direct in zaai en stek grond gepot.

    P4230014.jpgP4210004.jpgnet voordat ze de zaai en stek grond ingingen.


    Eerste had ik ze in een kastje in de vensterbank staan, maar was hier toch niet tevreden over.

    P4210007.jpg

    Heb ze nu verplaatst onder 2 spaarlampen die samen 198 watt licht leveren.
    Het licht staat nu 24 uur per dag aan en ze zitten nu bijna 2 dagen in de zaai en stek grond maar ze laten hun hoofdje nog niet zien! Is dit normaal?

    P4220011.jpgP4230012.jpgP4220009.jpgP4220010.jpg

    Straks wil ik het licht als ze zich laten zien steeds meer verminderen totdat het het zelfde aantal lichturen heeft als buiten en ze dus zonder stress naar buiten kunnen.

    Ik heb 2 keer eerder binnengekweekt onder HPS en 2 keer buiten maar dit was allemaal met stekjes.
    Met zaad nog geen ervaring dus maak me zorgen of ze nog wel opkomen! haha

    Volgende update volgt als ze hun hoofdje laten zien!

    Greetz, xslt66x
    Last edited by xslt66x; 23 April 2012, 13:27.

    #2
    Re: Fast Bud Outdoor

    Even snel een korte update de eerste is boven de grond gekomen!!!

    Greetz, xslt66x

    Comment


      #3
      Re: Fast Bud Outdoor

      en de fotos?

      Comment


        #4
        Re: Fast Bud Outdoor

        198W spaarlampen heh...Maar zo tel je dat niet.
        Wat staat er op 't doosje, 15W ? 20W ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Fast Bud Outdoor

          Twee spaarlampen van totaal 198 Watt? Waar haal je spaarlampen van 99 watt? En dat je plantjes na twee dagen nog niet zichtbaar zijn, is normaal.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Fast Bud Outdoor

            Ow dat wist ik niet, op het doosje staat 23W = 99W dus dacht dat het licht geeft voor 2x99W!

            Vannochtend inmiddels 3 van de vijf boven. Moet nu werken maar zal vanavond foto's posten.
            Op hoeveel cm van het plantje moet ik de spaarlampen hangen zodat ze niet teveel gaan strekken?

            Greetz, xslt66x

            Comment


              #7
              Re: Fast Bud Outdoor

              Dan heb je dus 2x23 watt. We rekenen namelijk niet in gloeilampvergelijkingen, maar in echte watts. Je wilt je lampen zo dicht mogelijk houden, dus tussen de 8 en 5 cm. Let wel op dat het niet te warm wordt. Ik vind gewoon buitenzetten een beter idee persoonlijk. Voor een buitenkweek dan..
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Fast Bud Outdoor

                Ja dat wil ik ook wel maar omdat ik een semi autoflower heb ben ik bang met het aantal lichturen nu buiten dat hij al in de bloei schiet. Of kan dit niet?

                Greetz, xslt66x

                Comment


                  #9
                  Re: Fast Bud Outdoor

                  Denk dat ik misschien een domme vraag heb gesteld? Maar kan iemand misschien nog t wel antwoorden als ik ze nu buiten zet met ongeveer 13 lichturen per dag schiet een semi-autoflower dan in de bloei??


                  Update: paar foto's van dat de eerste 3 zijn bovengekomen, nu alle 5 boven.
                  P4240015.jpgP4240019.jpgP4250022.jpgP4250023.jpgP4250020.jpgP4250021.jpgP4240016.jpgP4240017.jpgP4240018.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: Fast Bud Outdoor

                    Van semi autoflowers is dat erg lastig inschatten. Totaal geen domme vraag hoor. Maar aangezien de ene soort lichtgevoeliger is dan de andere, durf ik dat niet te zeggen. Met 13 uur licht gaan de meeste planten nog niet in bloei, maar hoe dat met ruderalis (semi AF) werkt.. Al sla je me dood! Ik denk van niet, aangezien ik zelf ruderalis soorten vroeg in april heb gezaaid die pas bloeiden in augustus. Maar ik heb ook een lantaarnpaal op de tuin schijnen dus erg zeker ben ik er niet van of dit voor jou ook op gaat. Je zou het met een enkeling kunnen proberen. Weten wij dat ook weer
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Re: Fast Bud Outdoor

                      Dat is een goed idee, ik zet er lekker 2 alvast buiten en de rest gaat pas halverwege mei naar buiten...

                      Comment


                        #12
                        Re: Fast Bud Outdoor

                        Het plan is uitgevoerd, heb er twee buiten gezet. Het licht binnen is inmiddels al op 18/6 en ze groeien aardig.. Wel vervelend ik heb een ph-meter aangeschaft maar ze zijn vergeten de ijk vloeistof op te sturen.. zou vandaag binnen komen maar is er nog niet! Hopelijk morgen, want heb de hele Plagron terra lijn hier liggen.

                        Wat foto's:

                        1 achterblijver naar buiten

                        DSCN0028.jpgDSCN0029.jpg


                        1 lekker groeiende naar buiten
                        DSCN0024.jpgDSCN0026.jpgDSCN0027.jpg

                        Onder de spaarlamp

                        DSCN0030.jpgDSCN0031.jpg

                        Greetz, xslt66x
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Fast Bud Outdoor

                          Vandaag toch maar een afdakje gemaakt want de plantjes vinden al die regen niet zo lekker!

                          greetz, xslt66x

                          Comment


                            #14
                            Re: Fast Bud Outdoor

                            foto's van het goedkope afdakje!

                            DSCN0048.jpgDSCN0049.jpgDSCN0050.jpgDSCN0051.jpgDSCN0052.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Fast Bud Outdoor

                              Altijd tof om iemand met dit soort initiatief te zien
                              Resident in Tenerife, Spanje.
                              3e Kweek gestart: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...enerife-Spanje

                              Comment

                              Bezig...
                              X