Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smartshop focus maastricht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Smartshop focus maastricht

    Korting op 420shop
    Hey mede kwekers,

    wie heeft ervaring met de zaden van de smartshop Focus in maastricht?

    Ga er altijd naar toe voor truffels, maar zag dat ze ook een eigen zadenlijn hebben.
    Kweek normaal gesproken altijd met stekjes maar had gehoord dat uit zaden kweken je meer stabielere planten kreeg.

    en er zijn zoveel verschillende zadenbanken. maar aangezien ik vaker in de shop kom leek het me wel makkelijk alleen nu weet ik niet of ze ook goed in kwaliteit zijn. hebben namelijk vrij veel soorten.

    #2
    Re: Smartshop focus maastricht

    De zaden van Vision zijn in ieder geval wel erg goed. Deze hebben ook een eigen zaadlijn.

    Comment


      #3
      Re: Smartshop focus maastricht

      Ga er over 2 weken eens heen om een kweektent te kopen, zal ook de Purple Haze zaden kopen.

      Comment


        #4
        Re: Smartshop focus maastricht

        de vision zaden zijn echt goed. de verkoper daar is ook echt een gave man. Ik ging eens terug met zaadjes die niet ontkiemde, huppa nieuwe. Deze ontkiemde ook niet, deed die meneer niet moeilijk over meteen nieuwe. Echt een toffe vent.

        Comment


          #5
          Smartshop focus maastricht

          Waren het de vision zaden die 2x niet kiemde? Grtz

          Comment


            #6
            Re: Smartshop focus maastricht

            Heb ondertussen al zaden gehaald. 5 ak fem en 5 k2 fem.
            Omdat ik toch een vrij beginnende kweker ben om advies gevraagd. Werd netjes te woord gestaan al was het wel veeel info haha volgende keer wat op papier zetten meteen.

            Vision ben ik ook wezen kijken, maar als je tot 2x toe zaadjes hebt die niet uitkomen lijkt me dat verre van ideaal. okeej je krijgt wel nieuwe maar dan heb ik dus niet het totaal planten wat ik wilde voor de tent.

            @ wolf
            hoe zijn jou zaden gegaan? en de kweektent? beetje goed materiaal??

            Comment


              #7
              Re: Smartshop focus maastricht

              Ja, twee keer. Door mijn eigen fout. Ontkiemde ze in geparfumeerd toiletpapier. Maar toch gewoon zaden gekregen. Opnieuw. Omdat die kerel gewoon wilde dat het me lukte.

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              Dat van het geparfumeerde toiletpapier, kwam ik pas later achter.

              Comment


                #8
                Re: Smartshop focus maastricht

                @ Greenvinger,

                Ben er jammer genoeg nog niet geraakt. Zal voor begin december zijn dat ik alles zal halen, zal het dan hier ook opzetten.

                Comment

                Bezig...
                X