Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stoned of high

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stoned of high

    Korting op 420shop
    Ik heb het niet meteen teruggevonden op het forum;
    maar wat maakt het verschil tussen stoned en high in het plantje?
    ligt het aan de soort of aan de manier van behandelen?

    #2
    Re: stoned of high

    Sativa ben je higher van dan een Indica die je meer stoned maakt, thc gehalte en cbd gehalte zijn ook van groot belang ivm de werking.

    Comment


      #3
      Re: stoned of high

      die gehaltes die Ganjax al noemt, da's de sleutel. En wat je precies high danwel stoned noemt natuurlijk

      Stoned is voor mij lui op de bank hangen, de wereld van een afstandje, lekker in je eigen bubbel ronddrijven, hoofd op sublevel
      High daarentegen aktief, creatief, babbelen, lachen, ongein uithalen, beetje paranoia soms, en vnl onhandig
      Maar goed, zo interpreteer ik dat, da's vrij om in te vullen door jezelf nietwaar

      Dan die gehaltes : THC en CBD. In eerste instantie is het de soort wiet die bepaald wat er het meeste inzit,
      maar natuurlijk ook manier van kweken, bewerken, opslaan en zelfs de manier hoe je het in je lijf brengt.
      Dus geen of-of verhaal, maar en, de combinatie. Soort is wel je uitgangspositie natuurlijk, een sativa dreun kan je niet faken met indica
      Last edited by moreweed; 9 September 2012, 23:16.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: stoned of high

        ok, goeie interpretatie !
        maarrr, is het nu de THC of de CBD die voor de high zorgt?
        bestaat er al ergens een discussie van op het forum?

        Comment


          #5
          Re: stoned of high

          Hebben tricomen die amber of milky zijn daar nog invloed op?

          Comment


            #6
            Re: stoned of high

            Oorspronkelijk geplaatst door poes View Post
            ok, goeie interpretatie !
            maarrr, is het nu de THC of de CBD die voor de high zorgt?
            bestaat er al ergens een discussie van op het forum?
            Het is geen interpretatie, het is gewoon zo en het is de thc die voor de high zorgt.

            Oorspronkelijk geplaatst door TGIF View Post
            Hebben tricomen die amber of milky zijn daar nog invloed op?
            Uiteraard, hoe meer amber hoe meer stoned, hoe meer helder hoe meer high.

            Comment


              #7
              Re: stoned of high

              Dus voor een high wietje moet je vroeg oogsten?

              Comment


                #8
                Re: stoned of high

                Ligt echt aan de soort.....het tijd van oogsten heeft meer te maken met de smaak.....laat je haar iets langer staan verliest ze aan thc maar ze word zoeter.....
                Milky Trichomes wil zeggen dat ze op hun top zijn kwa thc productie! Amber is eigenlijk alweer aan het afbreken....maar daar wordt ze wel zoeter van vandaar
                dat veel kwekers met 50%milky 50%amber oogsten.....terwijl de shopwiet vaak al word geoogst als alles nog zo helder is als de neten......te vroeg dus!!!

                Succes en groetjes,

                Thur
                Last edited by Thurgood Jenkins; 11 September 2012, 12:30. Reden: typfout
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                Comment


                  #9
                  Re: stoned of high

                  De kleur en rijpheid van trychomen zorgen voor de high of stoned en niet zozeer voor de smaak Jenkins, smaakpallet moet je meer in terpentijnen
                  gaan zoeken.

                  Comment


                    #10
                    Re: stoned of high

                    ok, ik begin het te begrijpen.
                    ik denk dat ik alvast wat ga experimenteren bij het oogsten van mn eerste weed

                    Comment

                    Bezig...
                    X