Wietzaden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Heribei
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 1140

    #1

    Wietzaden

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Wat ik mijzelf nou afvraag is er iets mis met wietzaadjes.nl huismerk?
    Opbrengst?
    Bouw van de plant?
    Grootte?

    Greetzzz Heribei
  • Smowkie
    Elite Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 2684

    #2
    Wietzaadjes.nl

    Bij mij zien die er goed uit :p smaak en opbrengst kan ik nig niets van zeggen, maar de geur, wat een lekkere geur man ben er ook erg benieuwd naar!

    Comment

    • THC Dude
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2010
      • 2405

      #3
      Re: Wietzaadjes.nl

      En welke soort heb je dan snowkie van het huismerk van tim?? En waren het mooie rijpe zaden??

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Wietzaadjes.nl

        @Heribei: Waarom denk je dat ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Bubba J
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 2376

          #5
          Re: Wietzaadjes.nl

          Ik ben bezig de ww huis merk van wietzaadjes
          grtz bubba
          sigpic

          Comment

          • angel777
            Cronic Grower
            • Mar 2010
            • 3409

            #6
            Re: Wietzaden

            is niks mis met die zaadjes
            zijn gewoon bulk ingekocht van thuiskwekers of door hem zelf gekweekt.
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #7
              Re: Wietzaden

              Nee, dat denk ik niet!
              Ik vraag het me af...
              Zit er aan te denken wat af's te halen.
              Heb ander halve week geleden ook een boel zaden gehaald maar dan van bijv dutch passion.

              Dus huismerk is niet afgekeurd?

              Comment

              • Silas
                Admin
                Lucky MemberModeratorAdmin
                • Sep 2009
                • 1272

                #8
                Re: Wietzaden

                Nope, bulk of huismerk geeft aan dat de genetica niet 100% te achterhalen is.

                Maar het zijn zeker goede zaden.
                Veel gestelde vragen over het forum
                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                ?
                420Shop.NL
                "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                Comment

                • THC Dude
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2010
                  • 2405

                  #9
                  Re: Wietzaden

                  Was aan het snuffelen op internet en kwam deze link tegen met de zelfde "huismerk" zaden als Wietzaadjes.nl.

                  Misschien heeft hij ze daar vandaan???

                  Onze Huismerk Wietzaadjes worden geproduceerd door de beste zadenbanken ter wereld. Hier vind je de beste strains voor de scherpste prijs!

                  Comment

                  • Smowkie
                    Elite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2011
                    • 2684

                    #10
                    Wietzaden

                    @ cannarebel White widow van spliff seeds... echt lekkere geur, zijn niet zo groot buiten 1 die 1m20 is maar ruiken erg lekker ben er beniewd naar, nog een maandje ofzo :p

                    Comment

                    • Smowkie
                      Elite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2011
                      • 2684

                      #11
                      Wietzaden

                      @ rebel ik las net nog of je vroeg of ze rijp waren, ja dat waren ze, ik had er 4 maar er is wel 1 tje niet bovengekomen, die is in het planten wel enigszins wortel geschoten maar nooit boven de aarde geraakt... Nuja kan gebeuren , kan ook aan mij gelegen hebben...

                      Comment

                      • klots
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2010
                        • 309

                        #12
                        Re: Wietzaden

                        ben nu bezig met een WW van spliff, had een pot over en wat ruimte. Wat een trage doorgeschoten kut plant!! maargoed is maar 1 zaadje, kan dus gewoon pech hebben

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Wietzaden

                          Gewoon de Breder de schuld geven Klots
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Smowkie
                            Elite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2011
                            • 2684

                            #14
                            Wietzaden

                            Ik had er 4 en 3 ervan zijn goed gelukt, 1 tje overleden , en lag aan mezelf , :p jij moet wel erg veel pech gehad hebben , maar je kan idd zeggen dat het kut zaad is en de breeder de schuld geven

                            Comment

                            • klots
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2010
                              • 309

                              #15
                              Re: Wietzaden

                              hey, was een kutplant maar kan ook aan mij hebben gelegen hoor, neem mijn uitspraak niet te serieus, over het algemeen zal het wel redelijk zaad zijn

                              Comment

                              Bezig...