Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

opzoek naar beste amnesia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    opzoek naar beste amnesia

    Korting op 420shop
    beste medekwekers, ik ben opzoek naar goede amnesiazaden, ik ben erg fan van de G13. op internet vind ik veel vage sites met weinig informatie vandaar dat ik deze discussie start, bijvoorbaat dank
    Last edited by Nrh88; 29 November 2012, 06:24.

    #2
    Re: opzoek naar beste amnesia

    lol !!

    soma amnee nr 1 !!!

    hypro amnee nr 2 !!

    al de rest is rommel

    groetjes
    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

    Comment


      #3
      Re: opzoek naar beste amnesia

      die van hypro is nr 1 vind ik persoonlijk maar ook omdat ik soma nog niet gehad heb
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: opzoek naar beste amnesia

        thanks voor jullie reactie heb momenteel silverhaze maar wil de volgende keer zeker een amnesia. ik ga alvast kijken groet

        Comment


          #5
          Re: opzoek naar beste amnesia

          hee ik kweek zelf al een tijdje amnesia van het merk dinafem,super goed zaad en ook niet super duur.
          je kan ze bij wietzaadjes.nl ook per stuk kopen zeker het proberen waar geloof me!

          als je wil ken ik er wel paar fotos voor je op zetten zit nu op dag 36-37 van de bloei hoor het wel van je

          Comment


            #6
            Re: opzoek naar beste amnesia

            Ik heb die Autoflower van dinafem buiten gehad , heerlijke zoete amnees met een scherp haze randje Moet de fem later ook zekers nog in me tent hebben

            Comment


              #7
              Re: opzoek naar beste amnesia

              soma heeft dit jaar de cannabis sativa cup gewonnen met hun amnesia. dus denk ik dat de meeste hier wel gelijk hebben


              Comment


                #8
                Re: opzoek naar beste amnesia

                alle gij ^^

                ik weet wel wat ik zeg
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #9
                  Re: opzoek naar beste amnesia

                  graag dat wil ik wel zien, ben altijd nieuwsgierig thanks

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Oorspronkelijk geplaatst door rolling stone View Post
                  hee ik kweek zelf al een tijdje amnesia van het merk dinafem,super goed zaad en ook niet super duur.
                  je kan ze bij wietzaadjes.nl ook per stuk kopen zeker het proberen waar geloof me!

                  als je wil ken ik er wel paar fotos voor je op zetten zit nu op dag 36-37 van de bloei hoor het wel van je
                  graag zelfs, met foto's ken je meer bedankt

                  Comment


                    #10
                    Re: opzoek naar beste amnesia

                    Amnesia, heb altijd horen vertellen dat de originele amnesia strain niet in de zaadhandel te verkrijgen is.... Dat hetgene dat verkocht wordt als amnesia enkel maar pogingen zijn tot het terugvinden van de originele strain...
                    Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                    Comment


                      #11
                      Re: opzoek naar beste amnesia

                      Oorspronkelijk geplaatst door Corsaxx View Post
                      Amnesia, heb altijd horen vertellen dat de originele amnesia strain niet in de zaadhandel te verkrijgen is.... Dat hetgene dat verkocht wordt als amnesia enkel maar pogingen zijn tot het terugvinden van de originele strain...
                      thanks voor de info, ik ga het dan zeker in de gaten houden, en nu dan maar goed uitzoeken welke het beste voor mij is

                      Comment


                        #12
                        Re: opzoek naar beste amnesia

                        heb nog 6 weken de tijd

                        Comment

                        Bezig...
                        X