Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste soort voor creativiteit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste soort voor creativiteit

    Korting op 420shop

    #2

    Comment


      #3
      Re: Beste soort voor creativiteit

      Een bron van inspiratie zou ik het ook zeker niet noemen, maar ik had het beter moeten beschrijven
      Het effect dat ik zocht was bij minimale hoeveelheden cannabis. Dus niet stoned, maar net in de "zone" dat je alles vanuit een net iets ander standpunt kunt bekijken, en zwaar begint na te denken over hetgeen je mee bezig bent. Die focus vond ik geweldig voor conceptueel denken. Ook voor fitness overigens, wat de taboe wat ontkracht. 'k Vond het in die fase altijd gemakkelijk beslissingen te maken waar ik normaal excuses voor zou zoeken. Zo van "hop, nu ga ik zelfstudie doen" of "hop nu fitness". Worked every time.

      Maar inderdaad. Misschien gewoon zelf eens naar Nederland trekken en enkele verschillende grammetjes kopen.

      Comment


        #4
        Re: Beste soort voor creativiteit

        Als ik creatiefieteit zoek neem ik altijd een hand Psilo's

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: Beste soort voor creativiteit

          anything goes for me (q.e.d. na 5k meer dan idiote posts hiero )

          kleine beetjes zoals al werd genoemd doen het voor mij, en dan niet van supersterke wiet (want dan is het dromeland en gaat de expressie van de gedachtentrein oneindig veel langzamer dan de trein zelf). Bij voorkeur een lekker buitenwietje, paar hijsjes is zat om de normaal gelukkig redelijk vastzittende deksel van de creatieve gierput te trekken, en vol los te gaan in de speelweide van de geest.

          Met hasj heb ik dat niet, dat gebruik ik dan ook bij voorkeur als ik nuchter te ruim gebruik aan het maken ben van fantasie of diep in creativiteit moet graven voor m'n werk. Hasj doet dan 's avonds de luiken dicht, brengt m'n gedachten tot rust en kan ik heerlijk autistisch filmpjes kijken. Alleen bij echt goeie hasj kwijl ik dan ook een beetje (of het moet een geweldige natuurfilm zijn natuurlijk, met wilde limoenen overal en eum... oh ik draaf door)
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Beste soort voor creativiteit

            roesmiddelen en hallucinogenen maken je niet meer creatief. je bent van nature al creatief lijkt me en ik begrijp wat je wil zeggen. ik heb eenzelfde probleem gehad en het gebruik van middelen heeft mij wel 'geholpen' anders te denken. alleen kwam dat anders denken vooral uit mezelf dan uit hetgeen ik nam. hetgeen ik nam zorgde er voor mij enkel voor dat bepaalde weerstanden die ik aanleerde in een regulier leven kon loslaten om zo 'outside the box' te gaan denken. en ja ik kwam ook white widow tegen op mijn pad en ja ook ik kreeg na verloop van tijd dezelfde angsten als jij. mijn conclusie voor mijn geval: overmatig gebruik van te sterk spul. begin de jaren 2000 was die shopwiet gewoon te sterk. full stop.
            ik ben overgestapt op eigen buitenkweek en mijn probleem was opgelost. dat overmatige gebruik is er nog steeds maar die angsten en psychoses zijn verdwenen. ik raad je sterk af opnieuw wekelijks te gaan shoppen. maar een shopwietje kan je wel eens hebben om de zoveel tijd. zorg verder voor je eigen rokertje, niet te veel 'bewerkt' of gepumped. chill groeten.

            Comment

            Bezig...
            X