Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubblegum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubblegum

    Korting op 420shop
    Trekt er langs geen kanten op vrouwtje vandaag naar shop geweest, 8 euro de gram voor kartonen wiet, veel takjes, en bruine rommel precies sigaren deeltjes ? Prikt geweldig in de keel en smaakt zeker niet naar Bubble gum. Bah.

    Dan opteer ik liever voor mijn buitenwietje.

    Bubble gum

    Bubble Gum is a medium tall, usually not too branchy (sometimes stretchy) plant, producing compact, crystal covered buds. Originally the Bubble Gum was developed by growers in Indiana, USA. From there the genetics moved to New England and eventually Holland. lt took many generations to finally produce this stable Bubble Gum, with the characteristic, sweet smell (truly resembling a typical bubble gum taste) and euphoric high; the original trademarks of this famous strain. The only inbred strain (no F1 hybrid) on the Serious menu.

    Winner of two awards in the High Times Cannabis Cup of 1994, a 2nd place in 1995 and again a 2nd prize in 1999, gives Bubble Gum a total of 4 awards from the judges.

    Type: sativa/indica hybrid
    Indoor clone grow time: 7 ? 14 days
    Indoor flowering time: 56- 63 days
    Indoor yield:300- 450 grams/m2
    Outside/ Greenhouse harvest time

    Grtz
    Last edited by bobo; 30 October 2010, 14:56.

    #2
    Re: Bubblegum

    Eergisteren bubblegum gehaald in de Hobbit in Weert:
    Fantastisch! Heeft een sterke, prominente geur, sterke smaak met pittige ondertoon en je hebt een fijn stoned-gevoel.
    Aanrader, de prijs zat rond de acht euro.
    Peace
    A friend with weed, is a friend indeed

    Comment


      #3
      Re: Bubblegum

      idd heb paar leurtjes vn smokingsjilder zen bubblegum joint genome (thnx mate ) en hij viel me ook heel erg goed mee
      lekkere smaak en nice effect ook

      peace bro's
      I know a place..where the grass is really greener

      Comment


        #4
        Re: Bubblegum

        toevallig gister 5 gr ervan gehaalt bij de Jetset in Nijmegen, en hij valt zeker niet tegen.
        Het heeft een heerlijke wat muffe geur en smaak, ik moet steeds erbij wat aan kaas denken al is het dat zeker niet.
        Het effect is zeer goed, ik ben eerlijk gezegd erover verbaasd dat hij zo potent is op beide vlakken, ik merk zeer goed de indica tinten maar het sativa effect ontbreekt zeker niet.
        ik vind het echt een goed en lekker wietje, alleen had ik niet verwacht dat ze zo potent zou zijn
        it's his line so only God knows
        Grtz Kush

        Comment


          #5
          Re: Bubblegum

          ik haal het altijd bij 't keldertje in delft.. mooie toppen altijd en zo hard en compact dat je iemand ze ruit ermee kan ingooien.. staat ckr ook in de top 5 van mijn favo wietjes!

          Comment


            #6
            Re: Bubblegum

            heb tijdens het knippen me maatje een klap gegeven met een flinke bubbeltop ,aan een takhij vond ze ook hard en compact

            Comment


              #7
              Re: Bubblegum

              lekker soortje
              perfect weedje om bij n goeie komedie te kijken onder vrienden
              plezier gegarandeerd !
              <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
              <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

              Comment


                #8
                Re: Bubblegum

                Ik vind het een heel lekker geil wietje!
                Ik kan er bij ons in de stad 1 gram krijgen voor 7 euro. Het is geen supersterk wietje maar gewoon een lekker smaakje een lekkere relaxte, stoner!
                Het verbaasd me dat zoveel mensen zeggen dat zoveel mensen zeggen dat deze wiet een slechte smaak heeft, maar ja aan de andere kant over smaak valt niet te twisten!
                Last edited by DaGanjaMan; 7 November 2011, 14:57.

                Comment


                  #9
                  Re: Bubblegum

                  Als Bubblegum ergens populair is, dan worden ook andere strains als Bubblegum verkocht.
                  Gebeurde ook altijd met White widow. De kans dat je PP kreeg ipv WW was groot. Zo is er nu een Amnesia hype.
                  Misschien dat daardoor de ervaringen verschillen van stad tot stad.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Bubblegum

                    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    Als Bubblegum ergens populair is, dan worden ook andere strains als Bubblegum verkocht.
                    Gebeurde ook altijd met White widow. De kans dat je PP kreeg ipv WW was groot. Zo is er nu een Amnesia hype.
                    Misschien dat daardoor de ervaringen verschillen van stad tot stad.
                    Klopt als een zwerende vinger. Ik had laatst wat 9 weken Amnesia zaden gekocht bij een gerenommeerde zaadbank (75 euro, 10 zaadjes). Na de oogst beweerde iemand dat het geen Amnesia was, het rook er wel iets naar maar hij was er heilig van overtuigd dat het iets anders was. De wiet was echter heel sterk, want na 1 jointje en 10 minuten later lag hij te slapen.

                    Bubblegum is een van mijn favorieten om te kweken. Enorm sterke plant, al doe je alles fout, dan gaan ze nog niet dood. De prijs van goede Bubblegum liegt er momenteel niet om. Shops kopen het in voor 4 euro of meer de gram en verkopen het voor 8 euro.

                    Comment


                      #11
                      Re: Bubblegum

                      Voor mij mn favoriet, maar ik rook nog niet zo lang. Gehaald bij Dizzy Duck (Den Haag) en Het Keldertje (Delft) en beide keren vond ik m geweldig, kan geen toeval meer zijn dus.

                      Comment


                        #12
                        Re: Bubblegum

                        4 euro ? Waar geven ze dat ?
                        Wow, geen wonder dat elke werkeloze bouwvakker een zolder vol wil zetten ondanks 0 ervaring.

                        *gaat meteen weer 6 lampen hangen.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Bubblegum

                          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                          4 euro ? Waar geven ze dat ?
                          Wow, geen wonder dat elke werkeloze bouwvakker een zolder vol wil zetten ondanks 0 ervaring.

                          *gaat meteen weer 6 lampen hangen.
                          Zal geen naam noemen, maar in de buurt van R,dam kreeg ik 2 weken terug 4,125 de gram voor een super lekker hard Bubblegummetje. Was laatst bij een andere afnemer en ook hij geeft 4 voor een goede Bubbel.

                          Comment


                            #14
                            Re: Bubblegum

                            Oke, da's een mooie prijs voor een kilootje pepernoten in deze tijd. (want daar hebben we het over)
                            En dan is het nog niet eens Sinterklaas.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X