Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sage&sour x lowrider

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    sage&sour x lowrider

    Korting op 420shop
    de 1ste oogst van de sage&sour x lowrider is binnen!

    deze is van een vriend van mij! er zaten nog wel geen auto-flower plantjes bij maar de zoektocht naar deze is nog bezig...

    hier al ff wat picca's,een rookverslag komt er wanneer ze droog zijn!






    en hier dan de foto's van de geknipte toppen,




    grtzzz
    Last edited by haze'o'lator; 29 December 2008, 17:14.

    #2
    ze moeten nog drogen! morge gaan ze om en als ze droog zijn krijg je het wel te horen...

    je ziet goed het verschil tussen de planten,op de 2de foto zie je de achterse die nog redelijk hoog worden maar lekker veel toppen opleveren hebben meer eigenschappen van de sage&sour en dan vanvoor zie je 2 plantjes die nog minder dan de helft groot zijn dan de achterste,die hebben dus meer lowrider eigenschappen...

    ik ben wel benieuwd naar de smaak...

    grtzzz
    Last edited by Smokey; 7 April 2009, 13:44.

    Comment


      #3
      de planten gaan vandaag om,foto's zullen later geplaatst worden...

      grtzzz

      Comment


        #4
        hier een rookverslagje!

        vandaag heb ik voor de eerste keer een topje gerookt,en mmm was wat me dat...

        de sour smaak die proef je lekker in je mondje als je teugt maar de nasmaak is 100% lowrider! af en toe proefde ik precies een grondsmaakje maar dat zou mss wel is kunnen met de bac voeding... nog wel nooit gehad bij een soortje dat met bac was gekweekt! de high was lekker diep stoned maar na een uurtje of 2 al wel uitgewerkt maar dat maakt het een goede overdag roker! er zijn 20 lowriders aant het ontkiemen en bij een vriend van me zijn er ook 20 sage&sours aan het ontkiemen... nog een andere vriend gaat maandag beginnen met een nieuwe ronde sage&sour x lowrider opzoek naar die 1ne autoflower die we toch zo graag zouden vinden! als die nu eens gevonden wordt is de test weeral wat verder opweg naar een stabiele soort...

        ik heb eens met men vrienden erover gepraat en als we een stabiele soort hebben dan gaan we 3volledige tenten beginnen met een zaadkweek en dan mogen de geintreseerden van het forum de zaadjes als 1ste testen voor we ze gaan proberen op de markt te krijgen... als jullie er dan van tevreden zijn dan zullen andere dat ook wel zijn!

        grtzzz

        Comment

        Bezig...
        X