Soortje kiezen... help please!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • ceBep
    Retired
    • Jun 2009
    • 4745

    #46
    Re: Soortje kiezen... help please!

    Zoek anders een tussenoplossing als je voor je eerste binnenkweek niet te duur uit wilt zijn.
    Doe een "testronde" met zaden van een gerenommeerde site die niet teveel kosten. Het is voor jou ook een leerproces.
    Eenmaal bekend met het proces kun je altijd nog overstappen op zaden van + €10,- per stuk

    Comment

    • El Plantos
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2013
      • 1609

      #47
      Re: Soortje kiezen... help please!

      Bedankt Vale: ga denk ik voor de niet al te dure white widows van Kera, growers choice & Greenhouse. Zat te denken om ze in een run bij elkaar te zetten om zo te zien wat de beste zijn. .. of zal ik dan problemen met onderlinge hoogte verschillen gaan krijgen? ? Zou de lager blijvende eventueel op een verhoging kunnen zetten....
      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #48
        Re: Soortje kiezen... help please!

        greenhouse is de bekendste zaadbank en heeft de beste service
        koop bij greenhouse 5 white widow zaadjes dan weet je dat je kwaliteit hebt
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • TheWolf
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Aug 2012
          • 189

          #49
          Re: Soortje kiezen... help please!

          1 soort die ik je aanraadt! White Russian! Je topt hem op 25 cm en er komt ook een mooi struikje van.

          Comment

          • spacefrog
            Chronic Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2012
            • 156

            #50
            Re: Soortje kiezen... help please!

            Kijk eens bij Vision Seeds hier in Maastricht.

            Dit is werkelijk de enigste zaadbank waarbij ik ALTIJD een volle 100% opkomst van mijn zaden heb. Hun soortjes zijn zeer stabiel en groeien altijd gelijkmatig, deze mensen weten echt waar ze mee bezig zijn. Ik heb slechts één keer een slecht pakje met 5 zaden gehad en ben toen ruim gecompenseerd met maarliefst 15 nieuwe zaden van 3 verschillende soorten.

            Ik weet dat er zelfs broodtelers met hele cannabis velden in het midden oosten gebruik maken van Vision zaadplanten!! Nee dit is geen reclame dit is eigen ervaring. Ik heb ook ervaring met Dutch Passion (goed, maar beroerde service) en Green House (herma zooi).

            Comment

            • 010
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Mar 2012
              • 357

              #51
              Re: Soortje kiezen... help please!

              Growerschoice ook niks mis mee

              Comment

              • El Plantos
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2013
                • 1609

                #52
                Re: Soortje kiezen... help please!

                Bedankt heren!!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                Comment

                • angel777
                  Cronic Grower
                  • Mar 2010
                  • 3409

                  #53
                  Re: Soortje kiezen... help please!

                  Oorspronkelijk geplaatst door 010
                  Growerschoice ook niks mis mee
                  reclame maken voor je eigen website!
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment

                  • MWay
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 4999

                    #54
                    Re: Soortje kiezen... help please!

                    DNAgenetics 9 gepoot 9 ontkiemd niks voorweken koud in de grond alle na 7 dagen.

                    Comment

                    • El Plantos
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 1609

                      #55
                      Re: Soortje kiezen... help please!

                      DNA, hoor daar veel goeds over, misschien goed idee als ik paar kweekjes gedaan heb! Eerst ff ervaring op doen met iets goedkoper zaad. ...
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                      Comment

                      • MWay
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2012
                        • 4999

                        #56
                        Re: Soortje kiezen... help please!

                        Goed zaad is goedkoper.
                        Je moet gewoon je kiem en groeihok op orde hebben.
                        The Cali connection seedcompany schijnt ook goed spul te hebben.

                        Comment

                        • SpaceMountaineer
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 176

                          #57
                          Re: Soortje kiezen... help please!

                          Welk soortje mij echt opviel is de Gold Rush Outdoor, van spliff seeds

                          Terminate the hate and spread the positive

                          Comment

                          • 010
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2012
                            • 357

                            #58
                            Re: Soortje kiezen... help please!

                            lees dat laatste woord nou nog eens goed van die naam.
                            tuurlijk kunnen ze ook binnen maar daar is het niet echt een mooie soort voor

                            Comment

                            • El Plantos
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1609

                              #59
                              Re: Soortje kiezen... help please!

                              Heet vanaf nu El Plantos, aangezien wat ik doe niks meer met guerrilla te maken heeft (wat eerst wel de opzet was). Denk meld het ff netjes, just to inform you guys! Groeten
                              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                              Comment

                              • El Plantos
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 1609

                                #60
                                Re: Soortje kiezen... help please!

                                Het is uiteindelijk Kera Classic: White Widow geworden! Kweekverslag loopt...

                                Groeten El Plantos
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...