Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met mandala seeds?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand ervaring met mandala seeds?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    ben op het moment bezig met mijn allereerste kweekje maar ben al aan het nadenken over hoe ik het volgend jaar ga aanpakken en welke soortjes ik dan ga zetten.

    Ik ben dus uitgekomen op mandala seeds, http://www.mandalaseeds.com/

    De informatie over hun strains is zeer uitgebreid, ze hebben zelfs een kaart met legende over welke strains geschikt zijn voor ieder klimaat.

    Nu is mijn vraag of er mensen zijn op dit forum die ervaring hebben met (al dan niet fem) strains van deze breeder.

    Bij voorbaat dank

    Groeten van orgasmatron

    #2
    Re: Iemand ervaring met mandala seeds?

    Ik heb een aantal jaren geleden wel eens wat van Mandala gezet, mede omdat ze toentertijd best goedkoop waren.
    Ze waren van 7 tot 15 euro per 10 zaden, dat is nu niet meer zie ik.
    Ik kan me de strain ook niet herinneren, het zou Kalichakra geweest kunnen zijn.
    Er was niks mis mee verder.

    Er zijn ook gewoon Nederlandse shops die ze verkopen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Iemand ervaring met mandala seeds?

      Dank je QnQ, ik had al gezien dat alien ze ook verkocht. Er is weinig dat deze topshop niet verkoopt
      De prijs van de zaadjes maakt me niet zoveel uit, de fem. zaadjes zijn in ieder geval al goedkoper dan bij de meeste breeders.

      Ik was op hun website uitgekomen en heb deze voor een deel gelezen. Ik werd vooral aangesproken door de visie die ze uitdragen betreffende kweken en de uitgebreide uitleg.

      Mijn oog was gevallen op purple paro valley (sativa) en fruitilicious (indica), deze zouden heel geschikt zijn voor een buitenkweek in ons klimaat.

      Comment

      Bezig...
      X