Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Special Shadow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Special Shadow

    Korting op 420shop
    Hallo Beste forum leden,

    Ik zag dat over deze soort nog geen topic was, dus bij deze de Special Shadow.
    Ik had zelf nog nooit gehoord van dit soort en heb eens gegoogeld, maar kan hier ook niks over vinden. Ik heb vaak het idee dat coffeeshops zelf namen verzinnen voor soorten die ze verkopen.
    Ben al vaker namen tegen gekomen dat volgens mij geen bestaande planten zijn. Maar hieronder een aantal zelf gemaakte foto's van de Special Shadow.

    9680264589_ccbdac6d6c_b.jpg9683502230_98ce6097b6_b.jpg9680263359_89a307be4a_b.jpg

    Groeten,
    VoodooHaze

    #2
    Re: Special Shadow

    Dat doen coffeeshops al sinds ze bestaan, en eerder.
    Vroeger werd elke witte soort verkocht als White widow, elke paarse soort was Purple Haze, en tegenwoordig wordt elke SSH verkocht als Amnesia.
    Vraag en aanbod. Is er vraag naar White widow, dan hebben we dat morgen voor u meneer.

    Topjes zien er niet zo lekker uit vind ik. (persoonlijke mening)
    Heb je ze al eens onder de microscoop bekeken ?
    Takje ziet ook helemaal wit
    Last edited by QnQ; 13 September 2013, 08:37.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Special Shadow

      Ja klopt de top ziet er inderdaad anders uit als andere soorten. Veel lichter van kleur en de takjes ook. Is ook heel zachte wiet. Heb helaas geen microscoop om ze eens goed te bekijken. Bekijk ze altijd met mijn macrolens en camera. In de coffeeshops vind ik het jammer dat ze andere namen geven aan soorten. Wil het liefste weten wat ik rook. Maar moet zeggen dit soort smaakt niet verkeerd en word er aardig stoned van.

      Comment

      Bezig...
      X