Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White widow

    Korting op 420shop
    In het midden van de negentiger jaren was er een legende geboren. White Widowblackwidow_2.jpg

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 9 February 2013, 15:25. Reden: Aanpassing white widow

    #2
    Re: White widow

    White widow is een goe rasje

    Comment


      #3
      Re: White widow

      Inderdaad, heb ook al het genoegen gehad om die wiet op de foto te proeven en het is echt een superlekker wietje. Je wordt er niet stoned en niet high van, maar een meesterlijke combinatie tussenin. Een rasechte widow, niet een wietje dat ze White Widow genoemd hebben.

      De top die ik gerookt heb was vast van structuur, maar toch nog een beetje fluffy. Erg lekkere wiet, prikt niet in de keel en als je ervan gerookt hebt waan je je in een andere roes dan anders. Moeilijk te verklaren, waarschijnlijk omdat het een lekker biowietje was .

      Greetz
      Cannab0y

      Comment


        #4
        Re: White widow

        aa de White widow... ja ik heb 6 stuks buiten staan in een kas, ze groeien opzich goed
        en het zijn volgens mij sterke planten. ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang en breed de planten binnen worden onder een lamp, weet iemand dat?.
        ik plaats binnen kort nog even een mooie foto..
        Power to the plant!

        Comment


          #5
          Re: White widow

          Altijd lekker die witjes
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: White widow

            heb er 1 van the greenhouse amsterdam heb die zaadjes zelf ook
            Attached Files
            Schutto In tha house

            Comment


              #7
              white widow mmm lekker

              Comment


                #8
                White widow is een zogenaamde "witte" wietsoort met een hoog THC-gehalte, het is een indica/sativa kruising tussen een indiase Indica en een Braziliaanse Sativa.
                Attached Files
                Last edited by westport; 1 December 2008, 10:49.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: White widow

                  Yoo,
                  Al enkele treads gelezen over ww maar niet echt antwoord gevonden. Zie dat hier nogal wat ww kenners zitten dus...
                  Kan er mij iemand vertellen hoeveel dagen het wortelstadium bedraagt (ongeveer in optimale omstandigheden) voor een ww stek? Weet dat dat allemaal relatief is, maar toch. Heb gehoord dat het een van de vlugste is, tot slechts 2 dagen zelf.
                  Klopt dit?
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: White widow

                    Na een 5 tal dagen zouden de eerste worteltjes moeten verschijnen, dit wel in prima omstandigheden.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: White widow

                      thnx 4 the info westport!
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: White widow

                        Oorspronkelijk geplaatst door emiel_s View Post
                        heb er 1 van the greenhouse amsterdam heb die zaadjes zelf ook
                        Hoe deze het doet ben ik best nieuwschierig naar!
                        Altijd een WW fan geweest sinds het prille begin, wat vond ik dat een revelatie zeg.
                        En deze van Arjan van Greenhouse mag toch wel worden gezien als het "origineel" toch?

                        Comment


                          #13
                          Re: White widow

                          nja niemand zal ooit weten waar de orginele WW ontstaan is ik vind de WW van the greenhouse gewoon super nice
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #14
                            Re: White widow

                            Oorspronkelijk geplaatst door emiel_s View Post
                            nja niemand zal ooit weten waar de orginele WW ontstaan is ik vind de WW van the greenhouse gewoon super nice
                            Ik ben gotendeels met je akkoord Emiel.
                            We kunnen (denk ik) niet zeggen wie precies nou de originele WW heeft doen ontstaan, er is zoveeeeeeeel discussie over....
                            Maar wel denk ik te mogen stellen dat de originele WW, wel degelijk is ontstaan bij Greenhouse, we weten alleen niet welke inhouse breeder er precies verantwoordelijk voor was aangezien verschillende (ex)medewerkers claimen de "vader" van de WW te zijn.

                            Comment


                              #15
                              Re: White widow

                              ww was het eerste wat ik rookte en natuurlijk ook nog heel lekker een vriend van me heeft nu 2 zaadjes in de grond zitte nu al voor 1 maand denk ik

                              Comment

                              Bezig...
                              X