Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #1

    Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

    Korting op 420shop
    Iemand ervaring met deze soort buiten? Wil er komende zomer 2 op mijn balkon van zetten maar kan nergens een buitenkweekje ervan vinden. Dus alle ervaringen zijn welkom.
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!
  • angel777
    Cronic Grower
    • Mar 2010
    • 3409

    #2
    Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

    beste is binnen in 10 liter onder tl's op 20/4 mijn mening
    maar wie ben ikj!
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #3
      Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

      Heb je t nou over voorgroeien of? De bedoeling is dat ze op mijn met zonovergoten balkonnetje komen.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #4
        Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

        jep aanrader!!!!!!!!!!!
        kijk maar mijn kweekverslag van 2013
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #5
          Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

          YESSSSSSS POEPZAK, die gaan we bekijken thx!
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #6
            Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

            Hoop dat het iets goed is, ga deze nu binnen zetten
            Ben vanaf vandaag aan het ontkiemen
            Grtz

            Comment

            • chemmie
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2013
              • 1535

              #7
              Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

              5 zaden Sweet mango kosten bij 420 shop incl. alles 38,75 en bij azarius incl. 28,80... Ehhh snap ik het niet? Mijn bestelling is ieg gedaan bij Azarius. Wat een verschillen zeg...
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

              Comment

              • poepzak200
                Cronic Grower
                MemberLucky Member
                • Apr 2011
                • 3081

                #8
                Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                http://www.growerschoice.nl/nl/gefem...weetmango.html ik heb ze daar vandaan
                vorig jaar
                heet nu opeens super sweet mango maar dat zal voor de wiet niks uitmaken
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #9
                  Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                  Oke thx, maar ik hoor veel negatieve dingen over growerschoice... Dus ben er wel voorzichtig mee.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Vraag me ook af wat de reden kan zijn dat je zo'n strain Super sweet mango gaat noemen. Alsof hij GC als zaadbank wil promoten en het allemaal zijn eigen zaad is. Gezien de zaadbanken ook niet altijd word vermeld.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • poepzak200
                    Cronic Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2011
                    • 3081

                    #10
                    Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                    ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met growerschoice, vooral met de service! die is echt super
                    de zaadjes zijn over het algemeen ook erg goed, enige wat mij echt tegenviel was de opbrengst van hun blueberry autoflower (dat was wel een van de beste wietjes die ik ooit gehad heb!!)
                    ik heb nog wat zaadjes van gc liggen waarvan ik er een aantal dit jaar zal gaan zetten, heb zelfs sweet mango autofem gekruist met danish passion x nepal, die ga ik dit jaar ook zetten.
                    heb er in de winter eentje van onder een vrij goede spaarlamp gezet, dat is natuurlijk niet veel geworden maar het was een zeer stabiele en krachtige plant !!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #11
                      Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                      Jammer dat je ze al hebt,

                      de echte strainline is van world of seeds.
                      de plant genaamd sugar mango ryder.

                      Strain Lineage / Genealogy / Family Tree
                      Sugar Mango Ryder »»» Lowryder x Santa Maria
                      Lowryder
                      »»» Williams Wonder x Northern Lights #2 x Mexico
                      Williams Wonder
                      Unknown Indica x Unknown Indica
                      Northern Lights #2
                      Northern Lights
                      Afghanistan Indica Probably »»» Indica
                      Mexico »»» Ruderalis
                      Santa Maria
                      Brazil »»» Sativa

                      daar heb je de genetica lijn,


                      de greenhouse lijn is een mango gekruisd op een big bang.


                      gr staff

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #12
                        Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                        is die mango dan de sugar mango ryder van world of seeds staff? wil niet tegen je in gaan ofzo maar zou t wel vraag weten
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #13
                          Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                          Mijn sweet mangos gaan over 2 weken de grond in. Eerst vakantie
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #14
                            Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                            de Sugar mango ryder is van W.O.S

                            Greenhouse heeft volgens mij de Mango gebruikt van kc seeds.
                            KC 33 x Afghani = mango.
                            en die gekruist op de bigbang
                            Skunk x Northern Light x El Niño x Rudaralis.

                            de planten zullen in praktijk iets anders smaken denk ik en net iets anders uitzien,
                            daar kunnen we in een paar weken achter komen.

                            maar zeker geen verkeerde soort die sweet mango af als ik zo zie

                            Comment

                            • SweetMango
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2013
                              • 1252

                              #15
                              Re: Sweet mango autoflower van Greenhouse buiten?

                              Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200
                              ik heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met growerschoice
                              Die van GC is van Growshopmarkt.nl. En als het goed is van leonv69.. En dat zijn weer die van greenhouse.
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...