Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

    Volgens mij is het ook zo dat onder het noemertje THC, THC + THCA pakken, en onder CBD, CBD + CBDA. En als ik het goed heb veranderd THCA na verhitting in THC en CBDA in CBD.

    Comment


      #17
      Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

      Dat van die omzetting klopt inderdaad, maar de THCA en CBDA vallen beide onder het kopje "zuren" (de A staat voor acid) . Dat is een grote vlek waar je ze toch niet in kunt onderscheiden?

      Je ziet inderdaad wel die "zuren" vlek kleiner worden op de verhitte banen.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

        Toch zeggen die tests wel iets. Frappant vooral op wietforum dat ze bijna nergens CBD mat.
        Wel nice dat de hele industrie nu in razend tempo en met sprongen vooruit gaat door de revolutie die in de States gaande is.

        Die vooruitstrevendheid en industrie hadden we hier kunnen hebben.

        80d25656a57511e3b9f512dc2048cdbc_7.jpg
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

          Ik had het idee dat het om een Nederlands product ging? Ontwikkeld door Ronald Glas toch? Al was dat Cannalytics van Alpha Nova.

          :edit: oh sorry, je bedoelt natuurlijk de wiet industrie

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

            Kan nog steeds liefhebbers genoeg maar hier te veel hanen dus in dat hok is het alleen maar vechten geblazen ipv samenwerken.

            Comment


              #21
              Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

              Zou me verwonderen dat die tests accurate zouden zijn. CBD is ook zeer weinig aanwezig in de meeste strains.
              Zou wel zeker nog overwegen dit te kopen want ben benieuwd of de liberty haze (die ik ga planten) wel werkelijk tot zo'n 25% thc kan gaan.

              Type: Indica/Sativa
              Yield: 650gr/m2
              Height: 90-100cm
              Flower Time: 60-65 days
              Harvest Time: End September/Early October
              THC: 25%
              CBD: 1.8%
              Genetics: G13 x Chem Dawg 91

              Comment


                #22
                Re: Zelf thc/cbd in je eigen strain/wiet meten.

                Op WF had Blowsterke een paar maanden terug een zooi strains getest met de nieuwe versie van die kit. Ook wat wietjes van Bedrocan erbij en de waardes kwamen vrij exact overeen met wat Bedrocan opgaf.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment

                Bezig...
                X