Amnesia Plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • DikkeSpliff
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Mar 2014
    • 7

    #1

    Amnesia Plant

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen , sinds gister ben ik nieuw hier
    maar heb alweer wat leuks te bieden

    vandaag 1 amnesia plant geknipt

    zie foto beneden

    2014-03-28-1026.jpg

    Nu alleen nog ff wachten tot ie droog is en roken maar
  • Cookaap
    Elite Grower
    • Dec 2011
    • 2730

    #2
    Re: Amnesia Plant

    Dikke stam zeg!

    Comment

    • gabberatwork
      Senior Stoner
      Member
      • May 2013
      • 25

      #3
      Re: Amnesia Plant

      Hoi

      Ziet er alvast heerlijk uit
      Wat opbrengst denk je te gaan hebben ?
      Hoe groot zijn ze uiteindelijk geworden ?
      Welke lamp heb je gebruikt ?
      Ben vanplan ze zelf te gaan zetten de volgende kweek daarbij de vragen en met dit te zien ben gaan ze er zeker komen héhé

      greetz

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Hoi

      Ziet er alvast heerlijk uit
      Wat opbrengst denk je te gaan hebben ?
      Hoe groot zijn ze uiteindelijk geworden ?
      Welke lamp heb je gebruikt ?
      Ben vanplan ze zelf te gaan zetten de volgende kweek daarbij de vragen en met dit te zien ben gaan ze er zeker komen héhé

      greetz

      Comment

      • k1
        Wicked Grower
        MemberLucky Member
        • May 2011
        • 3660

        #4
        Re: Amnesia Plant

        rooie stengels :d
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Amnesia Plant

          Yep, een roodhuid Squaw.JPG

          Waar komt die vandaan, of was het stek ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: Amnesia Plant

            Joehoeee ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • THC Dude
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 2405

              #7
              Re: Amnesia Plant

              Dat zijn zaadplanten want alle takken liggen tegen over elkaar.....

              Comment

              • DikkeSpliff
                Stekje
                Nieuw Lid
                • Mar 2014
                • 7

                #8
                Re: Amnesia Plant

                Sorry voor de afwezigheid mensen , Ik denk dat de rode stengels op de foto komen door te koude temperatuur
                .. had aardig wat mankementen met die groei maar uiteindelijk nog redelijk geoogst Binnekort update nieuwe voeding set !

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                2 x 250W Hps lampen

                Opbrengst en hoogte let ik niet zo echt op

                Comment

                • Wijkagent
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2014
                  • 207

                  #9
                  Re: Amnesia Plant

                  Opbrengst en hoogte let ik niet zo echt op? denk dat jij dan de enigste bent die daar niet op let!

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: Amnesia Plant

                    Van kou krijg je paars blad, geen rode stengels.
                    Kans is dat die kleur in de genetica zit, en da's leuk, interessant.

                    Wat voor zaden waren het nou, ja Amnesia, maar waar vandaan, van wie ?

                    DikkeSpliff: Laatst Actief 16th August 2014.
                    Oi, wordt weer even wachten op antwoord denk ik
                    .
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • WeedFan
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 848

                      #11
                      Re: Amnesia Plant

                      Keiharde negeersessie hiero.

                      Comment

                      • Faraon
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 241

                        #12
                        Re: Amnesia Plant

                        ahaha negeersessie ; het zal wel voor een reden zijn, denk dat de amnesia goed is gedroogd als resultaat kan hem amper herinneren dat hij nog een sessie heeft open staan

                        Comment

                        • DikkeSpliff
                          Stekje
                          Nieuw Lid
                          • Mar 2014
                          • 7

                          #13
                          Re: Amnesia Plant

                          Super late reactie , hij was idd lekker
                          de zaden waren van Royal Queen Seeds

                          Comment

                          • amazing
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2014
                            • 1699

                            #14
                            Re: Amnesia Plant

                            - last gehad van herma ?
                            - RQS staat er nog al bekent voor....

                            Comment

                            • Faraon
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 241

                              #15
                              Re: Amnesia Plant

                              ik heb ook een AMnesia van RQS die nog 4 weken moet voor het geoogst word en heeft geen rode stengel

                              Comment

                              Bezig...