Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele autoflower soortjes !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Enkele autoflower soortjes !

Korting op 420shop
    Graag zou ik meer willen weten over wat autoflower soortjes gelieve te reageren ma wat meer informatie.

bv : tijd van ontkiemen tot oogst, Oogst per plant etc...

DE SOORTEN :

- Auto Northern Light
    d2c5e6ea52f161c1d22d4eb292982e7a.jpg

- White Widow Autoflower
    92de97c3678b5f4a54c1c00bffc1d7a2.jpg

- Automatic AK rq_ak_auto.jpg

- Lemon Skunk Autoflower images.jpg

Dit waren de soortjes gelieve te reageren met wat meer info.

mvg MrCorona !

Re: Enkele autoflower soortjes !

gebruik de zoekfunctie om informatie over die soorten te vinden..moet echt wel wat te vinden zijn en anders even googlen

veel succes!

Comment

Er bestaan werkelijk duizenden soortjes.

Gewoon kijken op de sites van de betere zaadbanken zal je al veel helpen.
      sigpic
      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Yeah..Die info is makkelijk te vinden toch ?
        Je kunt zoeken bij de kweekverslagen op JD of bij seedfinder.eu, of gewoon googelen ?

De info die de zaadverkopers zelf leveren kun je met een korreltje zout nemen.

Nou vraag je wel naar erg specifieke informatie.

Tijd van ontkiemen tot oogst, de verkoper zegt bijv. 10 weken, dan kun je al uitgaan van 14 of meer.
        Heb ik er vorig jaar 17 weken over gedaan en 40 gram per plant geoogst, dan haal jij dit jaar misschien wel 60 gram in 12 weken.
        Vorig jaar hadden we niet zo'n slechte zomer, wat wordt het dit jaar ?
        Krijgen je plantjes zon, of lampen, en hoeveel uur staan ze daaronder, wat voor weer is het, of krijg je de temp. binnen wel onder de 30.
        Waait het buiten, da's goed, waait het binnen, da's minder goed, staan ze in potten en hoe groot dan wel, of staan ze in de volle grond..
        En dan is er nog de kwekert zelf...is het een prutser die constant met z'n jatten aan de plantjes zit, geeftie teveel water, sleeptie de plantjes elke dag heen en weer, en wat met beestjes, krijg je beestjes, of niet, en welke dan eigenlijk, en zijn die fataal, of wat ? En voeding ? Ohjeeeeee, voeding...dat kost geld, kan het niet met sperma, of misschien gewoon urine verdunnen.
        Jaaaaaa er zijn wat clowns hoor. Vaak hoor je er nooit meer wat van.

De info waar je naar vraagt is van teveel dingen afhankelijk om een reŽel antwoord te krijgen.

Globaal is ontkiemen tot oogst tussen de 10 en 20 weken. Opbrengst is tussen de 5 en 100 gram.

Bijdeweg...je zegt ontkiemen...ook zoiets wat tijd kost.
        Waarom niet gewoon meteen in de definitieve pot zaaien ?

Ik raad je aan om veel kweekverslagen te lezen. Elk plantje vraagt ongeveer dezelfde verzorging.
        Dan gooi je over een maandje een paar zaadjes in een grote pot, of meteen in de tuin, da's nog beter, en dan ga je wiet maken.
        Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Think Different en Star Ryder (van DHS). Heb er bij beide een ruim review geschreven. Zeer tevreden, echt een aanrader

Comment

@QnQ is dit niet goed dan? Ik urineer elke ochtend als ik wakker word over de bladeren voor een verfrissende douche. Voor ik ga slapen ga ik met de dames dansen en als ik klaar ben kijk ik verliefd naar ze een kom ik lekker op ze klaar voor een extra proteÔne shot. Verder zorg ik dat ze lekker veel water krijgen zodat ze altijd natte voeten hebben want ik wil echt niet dat ze dorst krijgen. Ze zijn ook erg gevoelig daarom zet ik ze van 0800 tot 1000 aan de rechterkant van de tuin omdat de hond van de buren buiten komt. Straks schikken ze. Van 1000 tot 1400 zet ik ze binnen omdat het misschien wel gaat regenen als ik aan het werk ben. Van 1400 tot 1800 zet ik ze weer buiten. Flinke scheut pokon erbij ze zullen wel honger hebben. Om 1800 haal ik ze binnen en zet ik ze aan tafel. Ze houden van gezelligheid en dus is dat tijdens het eten ideaal natuurlijk. Om 1900 zet ik ze achterin de tuin omdat de buren thuis komen en maken altijd zo een herrie. Om 2100 haal ik ze naar binnen want zo buiten alleen vind ik maar eng. Ze zouden zich vast alleen voelen. Tevens jij slaap toch ook met een lampje aan? Naar binnen ermee en een nachtlampje erbij. Morgen hou ik elke dag de planten even op zijn kop, kunnen ze vast wennen als ze straks moeten drogen. Ja jij wilt toch ook geen misselijk wiet. O ja ik heb trouwens een tuckje uitgehaald om de zaadjes te ontkiemen. Ik heb ze in een envelop gedaan en opgestuurd naar spanje. Een retour envelop erin gedaan met een briefje erbij of ze de zaadjes een paar dagen in de Spaanse zand wilden leggen en daarna terug sturen. Heb er een briefje van vijf in gedaan voor de moeite. Ze zijn met een mooi kleurtje ontkiemt. Iemand nog ideeŽn? want ik wil er echt alles aan doen om ze een goed leven te geven, ik heb het gevoel dat ik te weinig doe.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X