Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

power widow

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    power widow

    Korting op 420shop
    De Power Widow is een kruising tussen Power Plant en White Widow. Twee soorten die hun sporen inmiddels ruimschoots hebben verdiend onder zowel kwekers als fijnproevers, en op de menukaart van menig coffeeshop zijn terug te vinden.



    Power Plant is inmiddels niet meer weg te denken uit de kweekwereld, met name vanwege de potentie om met slechts 8 tot 9 weken bloeitijd tot enorme opbrengsten te behalen. Het friszoete aroma van Power Plant gecombineerd met de enorm sterke White Widow buzz maakt deze kruising nu al tot een klassieker.


    Power Widow laat zich eenvoudig stekken, en doet het tevens erg goed in hydro setups waar een oplopende EC-waarde wordt gehanteerd. Toppen gaat probleemloos en resulteert in een een struikachtige plant, die met name buiten enorme proporties kan aannemen.


    Type: 60% sativa - 40% indica
    THC: 17%
    Effect: Diepe, cerebrale high

    Bloeitijd binnen: 60-65 dagen Bloeitijd buiten: Midden oktober klaar voor de oogst
    Opbrengst: Tot 600 gram per vierkante meter

    #2
    Re: power widow

    WW+PP, lijkt me wel een interessante combo:p

    Comment


      #3
      Re: power widow

      OK dat klinkt apart, met White Widow heb ik altijd goede ervaringen gehad. Altijd een lekkere high en vol met energie!
      Alleen Powerplant ik heb het een keer gerookt en ik werd na een tijdje zo duf als een vaatdoekje. Ik vraag me dus echt af wat voor ik effecten zal krijgen met deze combinatie!
      Of dat het elkaar misschien opheft!

      Comment

      Bezig...
      X