Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie van de drie??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie van de drie??

    Korting op 420shop
    Zopas las ik ergens op het net een artikel over 3 soorten met grotere opbrengsten dan de gemiddelde soort.
    Het ging over de soorten Chronic (Serious Seeds), Big Bud (Sensi Seeds) en The Ultimate (Dutch Passion). Mijn vraag is nu welke volgens jullie, de kwekers de nummer 1 is van deze 3?
    Persoonlijk heb ik enkel ervaring met Chronic....dus ik kan niet vergelijken met de andere 2.
    Iemand ervaring met 2 of meer van de 3?

    #2
    Re: Wie van de drie??

    Opbrengst ligt voornamelijk aan de kweker en de omstandigheden.
    Niet aan de soort.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Wie van de drie??

      Chronic is de enige waarvan je exact 248,49 gram gaat oogsten (onder een 600w, 400w kom je op zo'n 20g minder).
      Big Bud en The Ultimate zijn folklore, eigenlijk kweek je dan potpourri, maar wel dikke toppen potpourri.

      Rekensom: Bloeiweken*hoogte/liters per dag*aantal potten/het aantal bladeren, en zo weet je je exacte oogst (droog natuurlijk).
      Geen dank.
      Stap voor stap geraken we er wel.

      Comment


        #4
        Re: Wie van de drie??

        Na nog wat opzoekingswerk op het net nog wat reviews gevonden.... over zeer wisselende oogsten bij The Ultimate en tegenvallende kwaliteit bij Big Bud...Chronic blijft blijkbaar kwaliteit brengen in combinatie met deftige hoeveelheid. Maar toch bedankt voor de reactie!

        Comment

        Bezig...
        X