Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Met geavanceerd zoeken vond ik niets over Dr. Krippling - The Incredible Bulk soort.

    Volgens de site van popularseeds:
    “Bred to be a heavy weight performer, this plant does not disappoint. Ideally needs to be switched to flower before it is 2 feet tall, or else it can be difficult to maintain indoors. Almost impossible to hurt this plant – it can take a huge range of ph / nutrient fluctuations, withstands extremes in heat and moisture, and joyfully devours any CO2 enhancement. This plant mutates and adapts to its environment – one perfectly grown, big plant can produce upto the same yield of twenty plants of normal size. Boxing-glove sized buds are to be expected on perfect large plants grown in Hydroponics, with CO2 enhancement. ”
    80% indica / 20% sativa
    THC: 20-24%
    Yield info. indoor: 7-8 weeks 600-1000 gr/m2
    Yield Outdoor: beg – mid Sept 800 -1500 gr. per plant
    Ouders: Big Bud, Super Skunk, Green Spirit

    Heeft iemand ervaring met deze soort en leent het zich voor een in de volle grond buitenkweekje in ons klimaat?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Dr-Krippling-Incredible-Bulk.png
    Last edited by TB303; 16 November 2014, 04:53.
    ...

    #2
    Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

    Hoi welkom op het forum

    Ik vrees dat niemand hier ervaring heeft met specefiek deze strain.
    Ik veronder stel dat je voor guerilla zoekt
    Die soort lijkt fantastisch maar ik moet je wat teleur stellen dat het verkoopspraatjes zijn
    Onmogelijke specificaties
    1) 1.5 kg maak daar hoogstens 150g van ...
    2)24%thc ,als de genetica waaruit het bestaat nog niet eens zoveel heeft ...
    3) typische perfecte plant praatjes
    Maar bijna niemand heeft het gekweekt en je kunt het enkel daar kopen....
    4) de prijs per zaadje is ****
    Voor guerilla is dat zeker een breker
    Ik zou gewoon iets kiezen op wietzaadjes.nl of wat dan ook van nederlandse site goedkoop en bekende merken en soorten
    Niet knoeien met onbekende rommel enzo

    Comment


      #3
      Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

      bullshit info

      in 7-8 weken tijd 'n oogst tot 1000 gram indoor dan moet je toch 'n verdomd vette plant hebben wil je dat kunnen scoren
      zoals altijd zijn het verkooppraatjes waar weer iedereen intrapt
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

        Die fake specificaties
        En dan nog die fake bud fotos
        Echt een nee volgens mij
        Wat dacht je van nadia of white widow ofzo?

        Comment


          #5
          Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

          net als bij aardbeien is je oogst altijd afwachten
          je weet van te voren ook niet hoeveel aardbeien er aan je plantjes zullen groeien
          zo ook met cannabis
          je kan van te voren gissen maar nooit precies zeggen hoeveel je oogst zal zijn
          als de info beweert er maximaal 1000 gram eraf te kunnen halen vraag ik me af hoe hoog je die plant in je tent moet laten worden!!!
          de info die er bij staat zijn vaak uit de duim gezogen om beginners te misleiden.
          zo kan ik je nog wel 'n aantal zaadbanken opnoemen met fake zaad en fake info waar je haren recht van op je rug gaan staan.

          in ieder geval heb je geluk dat je het eerst vraagt
          420shop heeft veel zaad en je weet dat het altijd aankomt
          als forumlid krijg je ook nog eens 10%korting
          dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!

          interressant doen met onbekende soortjes kun je beter aan de praatjesmakers over laten
          zoals grinderke al zegt; begin eens met 'n nadia of widow

          succes

          PS:bezint eert ge begint
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

            thanks voor de replies.
            de foto's zullen wel van de beste plant zijn, die natuurlijk ook nog es onder de beste omstandigheden is gekweekt.
            de bestelling/betaling voor 10 zaden heb ik al gedaan, terugdraaien kan dus niet meer.

            behalve de bestelde fem. incr. bulk heb ik fem. hollands hope (van suzy seeds), reg. chrystal en fem. auto xxl white widow (de laatste 2 komen van growerschoice).
            de chrystal wil ik kruisen met incr. bulk, hollands hope en de auto xxl white widow.

            verder iemand bekend met de Substral Magischer Erde?
            growerschoice raadde het aan.
            Last edited by TB303; 17 November 2014, 08:33.
            ...

            Comment


              #7
              Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

              Ik ga in doe toekomst ook is een x kijken hoe hun zaad bevalt. Je hoort hele goede, maar ook negatieve verhalen.

              Comment


                #8
                Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                wat growerschoice aanraad zijn allemaal verkooppraatjes om van de rommel af te komen.
                net als het zaad wat hij verkoopt waar je de herkomst van moet raden of het wel is wat je koopt.

                je hebt weinig research gedaan in ieder geval voor je zaad ging kopen!

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...growers-choice
                Last edited by angel777; 17 November 2014, 09:33.
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #9
                  Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                  Wat ik zeg, goeden en slechte ervaringen. LR2, toch wel een wat bekender lid hier koopt daar ook wel is.

                  Comment


                    #10
                    Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                    je mag naief blijven
                    kost mij geen geld
                    je bent in ieder geval op de hoogte gebracht!
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #11
                      Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                      Ik neem me woorden terug. Poep is wat hij verkoopt. En weet je wat het is; poep kan ik zelf ook gratis maken dus waarom kopen!?

                      Comment


                        #12
                        Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                        Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                        Ik neem me woorden terug. Poep is wat hij verkoopt. En weet je wat het is; poep kan ik zelf ook gratis maken dus waarom kopen!?
                        Wie weet is de zijne beter ?
                        Hoe dan ook, te laat om nog terug te draaien maar voor de rest veel geluk met je kweek tb
                        Word het guerilla of tuin?
                        Ik wens je alvast succes
                        Growerchoice en die .uk site zullen heus wel redelik meevallen hoor hopelijk :o
                        Ik ben vast benieuwd naar die hulk,
                        Super ww,guerilla eigenlijk alles eraan
                        Last edited by grinderke; 17 November 2014, 18:24.

                        Comment


                          #13
                          Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                          Ik weet niet of je de "originele zaden" hebt maar op seedfinder kan je wel meer informatie vinden.

                          In de korte tijd die ik kweek weet ik dat de Yields veel te hoog worden opgegeven veel hangt af van de omstandigheden waarin de plant groeit en de groene vingers van de kwekers.

                          Waar heb je deze zaden gekocht ? En voor welke prijs, hieronder zie je wat de originele zaden
                          ongeveer kosten ca 9 tot 12 euro per zaadje , afhankelijk welke verpakking je kiest


                          http://en.seedfinder.eu/strain-info/...ippling_Seeds/
                          Last edited by Jointjedraaien; 18 November 2014, 03:16. Reden: Links aangepast
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                            Ik denk niet dat deze geschikt zijn voor het buitenklimaat hier,
                            mega grote toppen schieten nogal snel vol met rot.

                            Comment


                              #15
                              Re: Iemand bekend met: Dr. Krippling - The Incredible Bulk van popularseeds?

                              #stemma er staat een link in het eerste bericht 6pond per zaadjes en zelfde info op de site
                              Hopelijk een goede soort :o

                              Comment

                              Bezig...
                              X