Welke zou jij kiezen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #1

    Welke zou jij kiezen?

    Korting op 420shop
    Hoi heb 2 gekleurde strains op het oog.
    Welke zou jij kiezen.

    Pink Skittles 9/10 weken
    pink skittles.jpg

    Predator Pink 7/8 weken
    Predator Pink.jpg
  • Kill3r008
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 431

    #2
    Re: Welke zou jij kiezen?

    Ik zou voor:
    Predator Pink 7/8 weken gaan. Omdat je hier meer de grote van de top ziet in vergelijking met het bovenste plaatje.

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: Welke zou jij kiezen?

      Preditor pink.

      Comment

      • steundheufd
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 1234

        #4
        Re: Welke zou jij kiezen?

        welke het meest indica is en sitcky icky is .
        maar ook degene die het meest kans op slagen heeft om paars teworden !
        altijd leuk lekker paars zoet soortje zou er nog enkele in men zaaddoos willen .
        succes met de keuze Mway ,

        Groeten Steundj

        Comment

        • Shiva Ketama
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2014
          • 867

          #5
          Re: Welke zou jij kiezen?

          Pink Skittles, keuze is enkel gebaseerd op de foto's die ik nu zie van je.

          Comment

          • royalcheese1grow
            Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2013
            • 672

            #6
            Re: Welke zou jij kiezen?

            Hye MWay,
            Vind niet veel informatie over de soortjes, ook niet bij exotic genetics.
            Heb wel dezelfde foto tegengekomen van de 'pink skittles' van een grower met als genetica pink skittles & Mr White is dat de pink skittles?

            De predator pink kon ik wel vinden op seedfinder (plushberryxstarfighter).
            Wel mooie genetica erin vind ik persoonlijk.(op seedfinder)
            Maar die foto vind ik bij exotic genetix dan weer onder pink 2.0 (predator pink x starfighter F2).

            Ik kan niet meer volgen , meer uitleg graag

            Grts cheese

            Comment

            • MWay
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2012
              • 4999

              #7
              Re: Welke zou jij kiezen?

              Zijn idd beide van exotic genetics.
              En is idd niet veel over te vinden,maar heb goeie berichten over deze breeder gehoord.
              Ook geen massaproductie.
              Zaden van deze breeder zijn in no time out of stock.
              Voor een kruising gebruiken ze vaak een foto van mams,zal in deze ook zijn gebeurd.

              Comment

              • royalcheese1grow
                Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 672

                #8
                Re: Welke zou jij kiezen?

                Had er zelf nog nooit van gehoord.
                Geen massaproductie is al goed, maar als ze weg zijn zijn ze vaak ook weg.
                Ziet er alle twee wel goed uit, ik zou voor de predator pink gaan.
                Of je kan ze natuurlijk ook alle 2 zetten .

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #9
                  Re: Welke zou jij kiezen?

                  Afgaande op je foto's zou ik voor de pink skittles gaan.

                  Maar als ik via google hier kom https://nwgt.org/showthread.php?1119...ls-Final-Shots!!!
                  zou ik voor de predator pink gaan, zelfs in het groen vind ik hem mooi
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • MWay
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 4999

                    #10
                    Re: Welke zou jij kiezen?

                    Dank je Stemma dat is leuke aanvullende informatie waar ik wat mee kan.

                    Het geval is dat ik er 1 uit mag kiezen vandaar.

                    Comment

                    • De Witte
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 2133

                      #11
                      Re: Welke zou jij kiezen?

                      De predator, die ziet er lekker compact uit.
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment

                      • Stemma
                        Exquisite Grower
                        420 Member
                        • Mar 2014
                        • 7415

                        #12
                        Re: Welke zou jij kiezen?

                        Graag gedaan MWay ! Kan ik eindelijk iets terugdoen
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment

                        • vrankmeister
                          Ultra Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2012
                          • 114

                          #13
                          Re: Welke zou jij kiezen?

                          Je maakt in ieder geval nooit een slechte keus.

                          het is altijd de ervaring van de keus...

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #14
                            Re: Welke zou jij kiezen?

                            Ja die Predator is vanwege zijn korte bloei zeer aantrekkelijk.
                            Maar als ik dan aan Pink Skittles denk en bij 7de week de tent open doet en zulk kleurenfestijn ziet.
                            1 januari beslis ik.

                            Comment

                            • k1
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 3660

                              #15
                              Re: Welke zou jij kiezen?

                              lo m8 ,

                              ik zou voor de onderste gaan , ziet er iets potenter uit dan die andere , tevens denk ik dat je daar iets stevigere buds van zal hebben !!

                              in ieder geval ziet het er weer iets leuks uit om mee aan de slag te gaan
                              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                              Comment

                              Bezig...