Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Big Bang

    Ik heb wel wat problemen gehad met mijn bigbang maar dat kan liggen aan te zure grond aangezien ik in mijn plantgaten waar er cocos in verwerkt was geen problemen had. Het is wel stabiel zaad, ik heb ze buiten gekweekt en had geen hermafrodieten.
    Nog steeds geen toprot, maar toprot ligt vooral aan je locatie, als ze in volle wind staan kunnen je toppen mooi droog waaien maar bij teveel wind heb je dan weer last van takken die afbreken.

    gtzz

    Comment


      #17
      Re: Big Bang

      Wau mooi wietjes heb je gemaakt hoor
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Big Bang

        Hoe hoog worden Big Bangs ongeveer als je ze dwarft? Ik heb inmiddels 2 zaadjes in de grond zitten (zie hier het verslagje) en ik ben nogsteeds een beetje aan het twijfelen of ik nou zal scroggen, LST'en of dwarfen. Ik heb maar zo'n 30-35 cm hoogte voor de plantjes.

        Comment


          #19
          Re: Big Bang

          ziet er een lekker wietje uit
          Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

          Comment


            #20
            Re: Big Bang

            Heu ik dacht dat buiten altijd meer opbracht dan binnen bij deze pricies ni echt

            Comment


              #21
              Re: Big Bang

              knap gedaan
              Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

              Comment


                #22
                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: Big Bang

                  ik heb deze buiten gehad samen met the church. ik vond er wienig aan eerlijk gezegt. wel stoned maar geen smaak en dat is voor mij net zo belangrijk..
                  NO PANIC... GO ORGANIC !

                  Comment


                    #24
                    Re: Big Bang

                    Doet het buiten prima, mits de stikstof laag gehouden wordt.
                    Alleen bloeivoeding dus.
                    Vanaf dat de plant in bloei gaat 3 x spuiten (niet alleen de bladeren maar juist ook de stammen en bloemen) met Teldor met een drup Dreft.
                    Tijdens de groei & bloei spuiten met waterglas (2cc/ltr) om de celwanden stevig te maken.

                    Verder; lava meel door de grond is altijd goed.

                    Hieronder de stamboom

                    Grtz, HJM
                    Strain Lineage / Genealogy / Family Tree

                    Big BangSkunk #1 x Northern Lights x
                    Skunk #1 <UL class=AhnenNext><LI class=Eltern>Skunk #1Afghanistan x Mexico x Colombia<LI class=Eltern>AfghanistanIndica <LI class=Eltern>MexicoSativa <LI class=Eltern>ColombiaSativa </UL></UL>
                    Northern Lights <UL class=AhnenNext><LI class=Eltern>Northern Lights #1 IBL <UL class=AhnenNext><LI class=Eltern>AfghanistanIndica </UL></UL>
                    Haze x Super Skunk x White Widow<LI class=Eltern>Haze <UL class=AhnenNext><LI class=Eltern>O HazeMexico x Colombia x Thailand x India<LI class=Eltern>MexicoSativa <LI class=Eltern>ColombiaSativa <LI class=Eltern>ThailandSativa <LI class=Eltern>IndiaSativa </UL></UL><LI class=Eltern>Super SkunkSkunk #1 x Afghanistan<LI class=Eltern>Skunk #1 <UL class=AhnenNext><LI class=Eltern>Skunk #1 (specified above) </UL><LI class=Eltern>AfghanistanIndica </UL><LI class=Eltern>White Widow <UL class=AhnenNext><LI class=Eltern>Black WidowBrazil x India<LI class=Eltern>BrazilSativa <LI class=Eltern>IndiaIndica </UL></UL></UL>
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment


                      #25
                      Re: Big Bang

                      Ik zoek nog Big-Bang regulier zaad ..weet iemand waar dat nog te verkrijgen is.

                      Comment


                        #26
                        Re: Big Bang



                        2 maand oud, zeer sterke groeier, dikke steel.

                        zaad voor BB zijn op.
                        Veel gestelde vragen over het forum
                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL
                        "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                        Comment


                          #27
                          Re: Big Bang

                          En zijn er weer hoor

                          http://www.dutch-headshop.com/nl/big...use-p-495.html

                          Comment

                          Bezig...
                          X