Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

percent thc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: percent thc

    Wat dit forum keihard nodig heeft is een negeer button.
    Terug on topic:

    In 4 jaar tijd is het THC gehalte in nederwiet gestegen van 8.6% naar 20.4%,
    daar is iedereen behalve het waardeloze verkoopteam;
    Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
    Angel, HJM, LR2 en mijzelf,
    het over eens, iemand enig idee hoe dat kan?

    Comment


      #17
      Re: percent thc

      Die is er ook bubble, als je naar iemand's profiel gaat, kun je aan de linkerkant de persoon "aan de negeerlijst toevoegen".
      Dit is het linkje om jouw posts te negeren.

      Maarre..hadden we niet een speciaal topic ergens op JD, eentje waar je kunt bekvechten ?
      Het is een beetje jammer -en onnodig- als jullie elkaar in elk topic in de haren vliegen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: percent thc

        Gewoon geen bullshit posten en je hebt van mij geen "last".

        Als je zelfs ons standpunt over die "stijging" al niet begrijpt...
        - De cijfers zijn niet volledig betrouwbaar
        - Ze vergelijken compleet verschillende producten over de jaren heen
        -Er is ingekocht, gekweekt en genetica geselecteerd om een gewenst product te leveren
        - Wie hier, naast het "verkoop team" snapt wel degelijk dat verschillende wiet soorten verschillende THC percentages hebben?
        - Who cares anyway? Het is een 100% "nonsens verband"

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #19
          Re: percent thc

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Het is een beetje jammer -en onnodig- als jullie elkaar in elk topic in de haren vliegen.
          Inderdaad, maar drs mr prof ing LR2/Wietefras is te stom om dat te begrijpen; een in alle opzichten waardeloze verkoper.
          Helaas laten jullie hem telkens met al zijn leugens wegkomen.
          Hier nogmaals die rapporten in de attachement en hier in het Nederlands;

          THC, CBD en gezondheidseffecten van wiet en hasj significante stijging! Er staan simpele tabellen in het rapport die voor iedereen duidelijk en begrijpelijk zijn en het is nog allemaal on topic en zeer interessant ook.

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
          Damn bellenbalzertje, wat ben jij een gefrustreerd eikeltje
          Het gaat om de gezondheid van mijn moeder snotaap!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Attachement "Strong increase in total delta-THC in cannabis preparations sold in Dutch coffee shops"
          Attached Files

          Comment


            #20
            Handen in de lucht en groeten aan je tante...

            Comment


              #21
              Re: percent thc

              Hier komt al die frustratie vandaan, misschien als je zelf een moeder hebt dat je het begrijpt:

              Oorspronkelijk geplaatst door Bubbleblower View Post
              Mijn eigen moeder heeft hetzelfde als DUTCHY21, al meer dan 25 jaar.
              Elke beweging die ze maakt verrekt ze van de pijn, zelfs al beweegt ze maar een pink.
              Dus iets typen zoals ik nou doe kan niet eens, een muis bewegen is al te pijnlijk.
              Het enige dat ze doet is de hele dag proberen vooral helemaal niet te bewegen, ze staat (zitten doet ook te veel pijn) erbij als een wassen standbeeld.
              's Nachts idem dito, dan moet ze precies in een bepaalde houding liggen.
              Haar hele leven wordt elke seconde van de dag volledig beheerst door pijn, het is echt de hel.
              Een sociaal leven heeft ze natuurlijk al helemaal niet meer.

              Inmiddels is ze 76 en ze is zo sterk dat ze vast 100 zou kunnen worden.
              Maar als ze niet de beste medicijnen krijgt ben ik heel bang dat ze het niet lang meer maakt.
              Dus mijn moeders' en mijn belang is dat ik de beste wiet kan verbouwen.


              Sinds ik ben verhuisd heb ik geen contacten in het coffeeshop milieu meer -dichtbij genoeg- en veel erger nog, geen tuin.
              Daarom had ik bedacht een canna buddy project te organiseren; dan zouden ervaren growers wiet verbouwen in tuinen van medische gebruikers en vrijwilligers.
              Per tuin 5 bomen en iedere betrokkene zou genoeg krijgen voor meer dan een jaar, allemaal win win.

              Dat was de enige reden dat ik op dit forum was; het “scoren” van tuinen.
              Dat leek me geen enkel probleem, temeer ik alle beste genetica heb en toch best wel unieke ervaring al zeg ik het zelf.
              Volgens mij groeit helemaal niemand bomen van 5 meter en het heeft mij daarna nog jaren gekost voor ik doorhad hoe dat in 's hemelsnaam mogelijk was.

              Bij nader inzien blijkt het echter een enorm probleem om die tuinen te krijgen, omdat er hier te veel mensen zitten met tegenover gestelde belangen voor wie geld veel meer betekent dan jouw schoonvader of mijn moeder.
              Ik zit nog op 2 andere wietforums waar ik het had kunnen proberen, maar daar werken zij ook.
              Het hele project staat nu op losse schroeven dankzij die verschrikkelijk kwakzalvers en elke keer als ik mijn moeder zie moet ik toch even aan ze denken.
              Daar heb ik letterlijk slapeloze nachten van zoals nu weer.

              Comment


                #22
                Re: percent thc

                Ik heb idd een moeder, moest die ooit ziek zijn en geholpen kunnen worden door cannabis zou ze dit nooit gebruiken, nog liever sterven dan drugs gebruiken denkt zij.

                En als het je allemaal zo zwaar ligt had je al lang door moeten hebben dat je het hier niet gaat vinden en ipv hier tijd te verspillen aan je gal spuien beter had gezocht naar een andere oplossing.
                Ik ken hier niemand die voor het geld kweekt of dit ook maar insinueert te doen dus die uitspraak klopt ook weer niet.
                Die tuinen klinken als een mooi idee, maar als je zelf al geen plaats hebt waarom zouden wij dat dan wel moeten hebben, de meesten hier zijn al blij dat ze een hoekje voor zichzelf vrij hebben om niet steeds de hoge coffeeshopprijzen te moeten betalen.

                Je bitterheid is hetgeen wat je idee de das om doet en je laat je in mijn ogen lijden door frustratie en niet door motivatie.
                Ik ben na jaren weed kopen van geldwolven en kwakzalvers zelf weed gaan kweken in mijn woonkamer, gewoon omdat ik het fucking beu was.
                Ik heb het zelf in handen genomen met alle risico's, kosten, en voor- of nadelen die daarbij komen.
                En daar heb ik zo'n 10 jaar naartoe gewerkt, van uitzoeken of ik een tentje of kast zou kopen ivm brandveiligheid, tot het zoeken van een appartement met een hoekje van 1 op 1 voor een kweekhoekje, tot het lezen van de nodige tutorials ivm weedkweken die dan ook nog eens voor elke methode een tegenovergestelde methode heeft.

                Ik begrijp de pijn die je voelt bij je moeder, maar dat is net zo erg als iemand die geholpen zou kunnen worden door iets maar dit niet doet omdat het tegen de persoon zijn principes is.

                Toch blijf ik erbij dat je beter een dokter raadpleegt in deze ipv hobbykwekers die, laten we eerlijk zijn, geen zieke moeder hebben. Dat is trouwens ook niet onze schuld dat ze zo ziek is, en ik wens ook niemand een ziekte toe.

                spijtig dat je die bomen van vijf meter niet laat zien...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  #23
                  Re: percent thc

                  Oh Bubble, iedereen kan begrip opbrengen voor je frustatie omtrent het ziekbed van je moeder. Om de mensen waar je van houdt zoveel pijn te moeten zien lijden is vreselijk. Ik heb zelf mijn moeder en schoonmoeder binnen 1 week verloren aan kanker. Mijn moeder heeft tot het laatst nog redelijk kunnen functioneren tot ze een fatale longbloeding kreeg terwijl mijn schoonmoeder terminaal bij ons thuis werd verzorgd. Ik zal je de verdere details besparen maar de morfine ging er in hoog tempo doorheen.

                  Maar hoeveel pijn en verdriet je ook hebt om je moeder, je kan niet in het wilde weg maar om je heen blijven trappen en verdachtmakingen uiten.


                  Ik wil best belangeloos een zaadje voor je zaaien en voor je verzorgen zodat je dit aan je moeder kan geven maar je komt
                  soms zo vijandig naar anderen over dat ik eigenlijk mijn gegevens niet zou durven uitwisselen.
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Re: percent thc

                      Het belangrijkste punt blijft dat je eerst een causaal verband moet aantonen.

                      Echt absurd hoe je conclusies trekt uit de achterkant van een stier en dan doodleuk claimt dat professor Mechoulam dat gezegd heeft.

                      Mechoulam zegt dat je CBD opgelost in een organische oplosmiddel om kan zetten naar THC met een Lewis zuur als katalysator. Dat is niet in de verste verte hetzelfde als: "boosters zetten CBD en terpenen om in thc".

                      Zelfs al zou het kloppen, waar komt die CBD dan vandaan om het THC percentage te verhogen van 8,6% naar 20,4%? Ga je er dan vanuit dat nederwiet in 2000 nog bijna 12% CBD bevatte? Misschien kun je eerst beginnen om te bewijzen dat dat daadwerkelijk zo geweest is?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #26
                        Re: percent thc

                        Ik heb hier weleens een topic geopend met recentere cijfers.
                        Ik zal de pdf even opnieuw uploaden, want die is weg zie ik.

                        Last edited by QnQ; 13 April 2015, 08:07.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #27
                          Re: percent thc

                          Ik heb het ongewenste bericht van de Witte verwijderd. Zodat we weer on topic kunnen gaan.

                          Ik help mensen met chronisch pijn, maar die ken ik goed.

                          Maar wat wil je nu? Kort en krachtig: Wiet voor je ziek moeder???
                          Veel gestelde vragen over het forum
                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL
                          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                          Comment


                            #28
                            Re: percent thc

                            Kan niet hoog genoeg zijnhaha
                            Sorry dat ik het zeg maar zou echt heel ziek zijn als ik na 3 maanden maar 8 % thc zou vinden..

                            Comment

                            Bezig...
                            X