Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Citral skunk bulldog seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Citral skunk bulldog seeds

    Korting op 420shop
    Hi medegrowers

    Heeft er iemand ervaring met het kweken van citral skunk van bulldogseeds amsterdam ?
    Dit soortje heb ik lang gerookt vroeger,lekkere energieke high
    Goeie seedbank bulldog?

    #2
    Re: Citral skunk bulldog seeds

    Strange,zo een bekende coffeeshop,en maar zo weinig informatie te vinden over hun seeds,niets van kweekverslagen of reviews
    Zou dat die citral skunk zijn,die ik vroeger gerookt heb,ben nieuwsgierig,nochtans nooit in Bulldog geweest,te ver af

    Comment


      #3
      Re: Citral skunk bulldog seeds

      Mijn eerste jonkie bonkie kwam bij de bulldog vandaan. Dure shop. Wel goede wiet. Zou zomaar eens jou verloren citral zijn. Wie niet waagt suc6. Gr JB
      Keep em green

      Comment


        #4
        Re: Citral skunk bulldog seeds

        Staat genoteers jonkie thx
        Ik zoek enkel info over hun,nog niet direkt om te kopen

        Comment


          #5
          Re: Citral skunk bulldog seeds

          ja ben ook al wel even info erom aan het zoeken was er ook op aan het zien op hun zaadbank

          maar zoals je zegt bena geen info te vinden drm heb ik ze ook nog niet gekocht

          Comment


            #6
            Re: Citral skunk bulldog seeds

            Bij mij ligt het meer aan 'de voorraad' zaden die ik nu liggen heb,ik kan voort een jaar dieseltje
            Maar aan info heb je nooit genoeg,weet je,voordat ik opnieuw begon te kweken (toen bestond internet nog niet zoals nu),heb ik me o.a eerst 2jaar! ingelezen ivm binnenkweek in een tentje en dan eraan begonnen lezen lezen lezen maar omdat er g1 info te vinden is,wilt nog niet auto zeggen dat ze slecht zijn,mss g1 massa reclame zoals bv. RQS en bullshitzaad verkopen

            Comment

            Bezig...
            X