Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

seedheaven en zaken doen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    seedheaven en zaken doen

    Korting op 420shop
    Seedheaven heeft mooie soorten wietzaden te koop en niet duur , maar wat is niet duur .
    Ik heb ze besteld , ik dacht laat me eerst maar eens voor een klein bedrag bestellen , dus bestel ik 20 eirdbei en 20 mighty freeze , voor 40 euro , plus 3,50 verzendkosten .
    Ik zoeken waar ik het over kon maken , maar dat was er niet bij natuurlijk , ik moest het geld opsturen , nu was ik daar niet zo blij mee , maar 40 euro is nog te doen , in totaal dus 43,50 .
    Ik kreeg netjes bericht na een week vragen of het aangekomen is , en ja hoor is was aangekomen , en verzonden .
    Maar inmiddels al een week of drie verder heb ik nog niks ontvangen , niks niet een zaadje , in de tussentijd heb ik nog mails verstuurt naar hun om te vragen waar de zaden bleven .
    Ook hier op heb ik totaal geen reactie gehad , helemaal niks , tot ik op hun forum kom komen , toen waren de rapen gaar natuurlijk , volgens hun is alles goed verlopen , nu kan ik niet zo goed engels schrijven , lezen gaat goed maar schrijven niet , daarbij heb ik hulp van een mede kweker onder ons .
    Wat blijkt hoe hun werken , ze hebben een side waar zaden aangeprezen worden van veschillende breeders , je besteld het daar , ze innen het geld , en de breeders krijgen opdracht om de zaden te versturen , in dit geval moest het uit zweden komen , raar maar waar , het valt toch totaal niet te controleren of de zaden verstuurd zijn en hoe , maar ze zegen het is verstuurd .
    Maar ze zouden de breeder spreken en vragen hoe het zit , daar kunnen ze geen contact mee krijgen , wat een balletent is dat zeg .
    voor 40 euro zo in de kijker staan als zaden shop , niet echt hoogstaand .
    \SEvice hebben ze nog nooit van gehoord daar .

    Dit alles ter waarschuwing voor mensen die hier willen bestellen , er deugt geen reet van , nu zullen er ook wel zijn waar het netjes aankomt , maar als je zo zaken doet komen er meer oplichtings praktijken voor links en rechts , of het nu bewust gebeurd of niet .
    Mensen doe er je voordeel mee .
    mvg Wiet 61 van het andere forum

    #2
    Re: seedheaven en zaken doen

    Klinkt als gewoon oplichterij, Bedankt voor de waarschuwing.

    Comment


      #3
      Re: seedheaven en zaken doen

      Liever iets meer betalen bij seedshops waarvan je weet dat ze betrouwbaar zijn, uiteindelijk ben je goedkoper af want je bent niet geript tenminste.
      Als het te goedkoop is om waar te zijn dan is dat het ook, zo blijkt weer.

      Comment


        #4
        seedheaven en zaken doen

        Oorspronkelijk geplaatst door bonaparte View Post
        Seedheaven heeft mooie soorten wietzaden te koop en niet duur , maar wat is niet duur .
        Ik heb ze besteld , ik dacht laat me eerst maar eens voor een klein bedrag bestellen , dus bestel ik 20 eirdbei en 20 mighty freeze , voor 40 euro , plus 3,50 verzendkosten .
        Ik zoeken waar ik het over kon maken , maar dat was er niet bij natuurlijk , ik moest het geld opsturen , nu was ik daar niet zo blij mee , maar 40 euro is nog te doen , in totaal dus 43,50 .
        Ik kreeg netjes bericht na een week vragen of het aangekomen is , en ja hoor is was aangekomen , en verzonden .
        Maar inmiddels al een week of drie verder heb ik nog niks ontvangen , niks niet een zaadje , in de tussentijd heb ik nog mails verstuurt naar hun om te vragen waar de zaden bleven .
        Ook hier op heb ik totaal geen reactie gehad , helemaal niks , tot ik op hun forum kom komen , toen waren de rapen gaar natuurlijk , volgens hun is alles goed verlopen , nu kan ik niet zo goed engels schrijven , lezen gaat goed maar schrijven niet , daarbij heb ik hulp van een mede kweker onder ons .
        Wat blijkt hoe hun werken , ze hebben een side waar zaden aangeprezen worden van veschillende breeders , je besteld het daar , ze innen het geld , en de breeders krijgen opdracht om de zaden te versturen , in dit geval moest het uit zweden komen , raar maar waar , het valt toch totaal niet te controleren of de zaden verstuurd zijn en hoe , maar ze zegen het is verstuurd .
        Maar ze zouden de breeder spreken en vragen hoe het zit , daar kunnen ze geen contact mee krijgen , wat een balletent is dat zeg .
        voor 40 euro zo in de kijker staan als zaden shop , niet echt hoogstaand .
        \SEvice hebben ze nog nooit van gehoord daar .

        Dit alles ter waarschuwing voor mensen die hier willen bestellen , er deugt geen reet van , nu zullen er ook wel zijn waar het netjes aankomt , maar als je zo zaken doet komen er meer oplichtings praktijken voor links en rechts , of het nu bewust gebeurd of niet .
        Mensen doe er je voordeel mee .
        mvg Wiet 61 van het andere forum
        Ik ontving er kort geleden (gisteren) uit Spain ,van RQS ,die voor het project ,waren aangetekend verzonden wel ,deden er 6 dagen over ...
        Er kwamen er van de UK ,ook aangetekend ,deden er 3 dagen over via UPS ,er zijn er al onderweg (of natuurlijk 'zo gezegd onderweg ,weet je nooit zeker als het niet aangetekend gebeurt),en die zijn hier 11 dagen later nog niet ,sommige werden op gelijke datum verstuurd uit Nederland en kwamen met dagen tussen verschil aan.

        Wil maar zeggen ... hangt af van de post ,en hoe snel alles word doorgestuurd van het ene postsorteringspunt naar het andere ,of hoe lang ze dingen opsparen voor ze het gaan verzenden ...,niet direct van het slechtste uitgaan.
        Ik ging ook van de veronderstelling uit ,als je mailt krijg je antwoord ,maar geloof me ,is niet steeds zo ,soms is er bv maar 1 iemand die over de mails gaat ,1 iemand die over de verzending gaat etc etc etc ,valt die ene eens ziek voor een week of langer hoor je die tijd gewoon NIKS ! ...zelf ook gehad.

        Soms zijn pakjes die 'gewoon als briefwisseling' worden verstuurd tot zelfs 65 dagen onderweg als ze van ver zee moeten komen ,...

        Natuurlijk moet je ook rekening houden met het feit dat sommige pakketten 'border security' passeren ,en als jouw pakket eruit gehaald word heb je pech !

        En in het slechtste geval heb je met rippers te maken maar dan moeten daar zeker al meerdere meldingen over te vinden zijn als je even op de naam van het bedrijf googled ...

        Regards Pothead
        Last edited by PotHead Sativa; 18 November 2015, 16:39.

        Comment


          #5
          Re: seedheaven en zaken doen

          Als het te goedkoop blijkt, is het meestal duurkoop.

          Hopelijk komen ze toch nog aan, maar zover is zweden nu ook weer niet.
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

          Comment

          Bezig...
          X