Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

    Korting op 420shop
    Hallo, hallo.

    Als het meezit staat er morgen weer wat geld op da bank, en kan ik wat zaadjes bestellen om naast mijn twee N.L. te zetten.
    Het is balkon met te weinig directe zon.

    De South African KwaZulu (auto) trekt mijn aandacht.
    Ik kan mij niet herinneren eerder een Afrikaans plantje te hebben gerookt, maar ik kan me sowieso vrij weinig herinneren.

    Ik ben op zoek naar een milde high, vrolijk, creatief. Maar vooral dus dat je nog zin hebt om wat te ondernemen na het roken.

    Wellicht heeft iemand hier ervaring met deze plant? Roken of telen, of allebei?

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

    Nooit eerder afrikaanse wiet gehad. Ik weet wel dat het voornamelijk sativa's moeten zijn aangezien er zaden werden meegenomen naar Afrika toe vanuit usa dacht ik. Kijk deze docu ook eens. Dit gaat ook over afrikaanse wiet.

    https://www.youtube.com/watch?v=1M5Ok8a6o1g

    Comment


      #3
      Re: Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

      Dank FlamingMango.
      Wat een mooi land met de mooie plant.
      Als dat de kwaZulu is dan plant ik straks een mooi zaadje.

      Comment


        #4
        Re: Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

        Als het deze is van worlds of seeds, http://en.seedfinder.eu/strain-info/...eview/outdoor/

        Dan is het geen autoflower. Is je balkon groot genoeg
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment


          #5
          Re: Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

          Ik kon ook al geen autoflower vinden, Stemma.
          Met zo'n korte bloeitijd was ik wel benieuwd naar de genetica.

          Maar omdat World of Seeds ook een reguliere verkoopt vermoedde ik dat iemand gewoon die gepakt (gepikt) heeft.
          Daarna een keer gekruist met een ruderalis om snel geld te maken met het werk van een ander.

          Mgoed, ik laat me graag verrassen, ik ben ook wel benieuwd waar die autoflower vandaan komt.
          Als die ook van WOS is kan dat nog best wat worden.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Iemand rook- en of kweekervaring met South African KwaZulu?

            Sorry lieve mensen. Mijn fout, erg fout. Ik had deze plant gevonden met een auto flower search. Ze leek alle kwaliteiten te hebben die ik zoek; (beginner, buiten, creatief, 'lieve' high etc.)
            Toen ik gister mijn zaadjes ging bestellen zag ik ineens dat het inderdaad geen auto is. Het lijkt erop dat je bij het zoeken iedere keer maar 1 criterium mag invullen? Ofwel je laatste criterium telt?

            Tsjonge, ik schaam me wel.

            Evengoed hebben we er een leuke pot-porrie uitgedaan. Iedereen om me heen is besmet geraakt door mijn geraaskal en gaat tegen beter weten in weer plantjes op het balkon zetten (Jackpots, cannon, pineapple, chocolope, en de meest paarse bud die ik zag als cadeautje.. kom ff niet op de naam)

            @Stemma. Ik had vanmorgen precies daarom een lachkick. Die plant zou echt bij mijn bovenbuurjongen daarbinnen groeien. Hij is wel tof, maar dat gaat net iets te ver?

            Evengoed ga ik wel zeker volgend jaar die plant in een 60 liter pot op mijn balkon doen... Een zes dubbele scrogg
            Man, wat lijkt het me tof om een KwaZulu neer te zetten. Klinkt toch anders dan Haze? (ouzo) (ofzo)

            Even een vraagje?
            Moet ik nu mijn topic verwijderen omdat ik dus geen KwaZulu ga doen, en omdat er geen auto van is?
            (zodat verder niemand zinloos tijd kwijtraakt aan mijn vraag?)

            Bedankt voor jullie reacties, en xkuus dus!
            Last edited by Rob Otrok; 27 May 2016, 19:51. Reden: in de war halen plant met aanbieder

            Comment

            Bezig...
            X