Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Split

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Split

    Korting op 420shop
    Ik heb voor de buiten kweek zaadjes van Sanniesshop gekocht uit hun buiten selectie. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met dit zaad of een variant ervan ?

    Ik heb deze gekozen omdat ik ten eerste een buiten plant wou en met een mix van Zwitserse en Nederlandse planten moeten ze goed sterk zijn voor buiten lijkt mij . Ik wou ook een Mix van Sativa en Indica en volgens de info op de site is dit een 50/50 dus ook goed. En ik vind het gewoon een mooie plant



    Split
    Buiten-zadenHoofdpunten van deze soort zijn haar vette grote toppen en hoge opbrengst potentie. De oogst vindt plaats tijdens de eerste twee weken van Oktober waarbij zij getooid zal gaan in een rode en vooral paarse bladerdek. Wat geldt bij de Mata Hari komt ook bij de Split terug; let op de stikstofgift. Opgegaan in rook zal zij u een kruidige afdronk geven welke gevolgd wordt door een zwaar leipe ervaring opleveren zonder al te veel ‘kater’. Haar roes komt rustig en stabiel op gang en een uitgesproken piek komt niet tot stand


    Product Informatie
    Type: 50 indica-50% sativa
    Oogst-tijd: 1-15 oktober
    Opbrengst: 200-500 gram volle grond
    Smaak: zoet kruidig
    Effect: vergrissende high
    Bloemen: kompakt met gekleurde bloemen
    THC:---

    Hier wat foto's van de planten waar de ouders van dit soort vandaan komen.


    Purpurea Ticinensis







    Magic Bud





    Alpine Rocket




    Last edited by Jointjedraaien; 30 May 2011, 21:31.

    #2
    Re: Split

    Laat ons hopen op een mooi najaar 50/50 mix is heel wat sativa. Dus zullen lang moeten bloeien tot bijna eind oktober.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Split

      Moet wel goed komen met die global warming enzo Dus iedereen even flink door vervuilen, is goed voor de buiten kwekers.

      Comment


        #4
        Re: Split

        mooie keuze!
        de zaden van sannie zijn super,ik kweek ze zelf ook.
        voor buiten heb ik de ierdbei

        Comment


          #5
          Re: Split

          Is er iemand die ooit deze Split ergens anders heeft gezien of zelf misschien een keer ge groeit heeft ? Ik zoek al sinds ik deze zaden heb naar mensen die ze al keer hebben gehad, maar ik kan eigenlijk nergens info over deze plant vinden. Op zich leuk om 1 van de eerste te zijn, maar tis toch altijd handig om een kweek verslagje te lezen van de plant die je groeit.

          Comment


            #6
            Re: Split

            nee eerste keer dak iemnd is zie met die spli ook, dus zl jij moeten zeggen hoe em is he

            grtz

            Comment


              #7
              Re: Split

              Hier nog een foto van een van mijn eigen Split planten die in de bloei is.

              Comment


                #8
                Re: Split

                ziet er bangelijk uit origineel , good job man grtz

                Comment

                Bezig...
                X