Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Trainwreck??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Trainwreck??

    Korting op 420shop
    Hoi beste growers en blowers.

    Ik zat net even naar de (vrij nieuwe) Trainwreck te kijken van Greenhouse Seeds, en dat lijkt me ook wel een interessant soortje te zijn, althans op papier.

    Ik vroeg me dan ook af of er mensen zijn die er reeds een volledige cyclus mee hebben afgerond en of die hun ondervindingen met ons willen delen?
    En uiteraard is een rokersverslag vd Trainwreck ook meer dan welkom!!

    Alvast mn dank bij voorbaat!

    Link naar de beschrijving (incl.video) van de Trainwreck: http://www.greenhouseseeds.nl/shop/i...&product_id=32
    Last edited by thejemghost; 9 June 2009, 16:23.

    #2
    Re: Trainwreck??

    Op mijn verslag zal je moeten wachten tot in November

    Comment


      #3
      Re: Trainwreck??

      tis een erg goed soortje hebben ze dat filmpje van trainwreck niet online gezet kan je meteen weten wat je van je plant kan verw8ten
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: Trainwreck??

        Ik ben ook bezig met 2 Trainwreckjes maar vind het blad niet hezelfde als in het filmpje dus ik ben zeer benieuwd. Ik zal in dit topic wel wat foto's plaatsen en een rookverslag als ze klaar zijn

        Greetzz

        Comment


          #5
          Re: Trainwreck??

          Trainwreck is een heel mooi soortje, is eigenlijk een "Clone Only" soort. (Alleen puur verkrijgbaar in stek) Maar ze kruisen met de stek en kruisen dan terug om het zo hard mogelijk op de TW te laten lijken.

          TW is ook bekend omdat tijdens de bloei de toppen meestal doorwegen waardoor de takken naar beneden buigen. (Ze zeggen wel eens dat het dan lijkt alsof er een trein is overgereden)

          Anyway, voor zover ik weet heeft Greenhouse niet de originele Trainwreck, van veel TW liefhebbers mogen horen dat die van Greenhouse er totaal niet op lijkt.

          Greenhouse gaat binnenkort ook een kruising verkopen onder de naam "Bubba Kush", die soort bestaat al en is erg bekend bij de engelse kwekers. Greenhouse plakt er soms letterlijk gewoon namen op die goed verkopen, Arjan (Baas van GH is een zakenman, geen cannabis kweker -> Weet nix van kweken) maar los van dat kan de "Tw" die GH verkoopt nog altijd een goede soort zijn.

          Peace

          Comment


            #6
            Re: Trainwreck??

            Bedankt voor de replieken zover!

            @ Stoney: je lijkt niet al te vol te zijn over Greenhouse Stoney? Slechte ervaringen mee? Dat Arjan van Greenhouse in eerste instantie een zakenman, een marketeer, enz... is, dat is wel een absoluut feit idd, hij is wel de man achter Greenhouse, maar huurt de "breeders" in die voor hem dan de soorten ontwikkelen. Ik herinner me ook nog steeds het omstreden White Widow verhaal, waar we blijkbaar nog steeds niet uit zijn wie hem nou precies heeft "gemaakt"... Wel vind ik dat je Arjan toch zijn krediet moet geven, tenslotte huurt hij wel blijkbaar goede "breeders" in, en zorgt er dan toch indirect voor dat er progressie is en dat er nieuwe lekkere soortjes worden veredeld? Of vergis ik me daarin dan?

            Niet dat ik wil zeggen dat je ongelijk hebt hoor Stoney, ik wil alleen een zo goed mogelijke kijk op de zaken hebben, daardoor dat ik ernaar informeer.

            Comment


              #7
              Re: Trainwreck??

              De White Widow is gemaakt door de Greenhouse Company toen Shantibaba (een breeder) er nog werkte. (Hij was Co-eigenaar maar is weggegaan omdat het niet meer klikte met zijn partner -> Die had ego problemen)

              Hij heeft toen zijn deel van GH verkocht en is een andere zaadbank gestart met een vriend. (Mr. Nice Seeds -> maker van de Super Silver Haze)

              Mr Nice verkoopt de originele WW ook nog maar dan onder de naam "Black Widow", zo heeft hij een aantal soorten hernoemd omdat er veel zaadbanken waren die zijn namen kopieerde.

              Anyway, Greenhouse verkoopt zeker en vast wel goede zaden hoor, maar als je de real deal wilt zou ik er toch niet kopen. TW is erg bekend en heeft een erg speciaal effect, is ook erg gewild. Maar de versie die GH verkoopt lijkt er in de verste verte niet op, maar los van dat kan je er nog altijd hele mooie planten uithalen.

              Ik heb zeker niets tegen The Greenhouse company, ik koop gewoon liever zaden van mensen die het doen voor de liefde van de plant in de plaats van mensen die het alleen doen voor geld.

              Peace

              Comment


                #8
                Re: Trainwreck??

                Philips maakt geen lampen uit liefde, toch behoren ze tot de beste

                Ach, als je dan toch wil kopen van kwekers met liefde voor het vak, dan weet ik er nog wel een paar

                Grtz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment

                Bezig...
                X