Ingemar's Punch

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #1

    Ingemar's Punch

    Korting op 420shop
    Heb de zoekfunctie gebruikt, maar d'r komt maar bar weinig uit.
    Ik heb d'r hier een paar van staan. 6 Weken nu. Iemand al ervaring mee? Is de wiet te roken? Ben zeer benieuwd, op zich groeien ze wel lekker. Als er weinig tot geen ervaring mee is zal ik dit topic gebruiken voor resultaten.

    Mvg.
  • thejemghost
    Retired
    • Jun 2009
    • 187

    #2
    Re: Ingemar's Punch

    Ik dacht alvast met zekerheid te kunnen zeggen dat het een kruising zou zijn met White Widow. Ingemar is trouwens een van de mensen die claimt de originele White Widow te hebben gecrëeerd toen hij nog voor Greenhouse werkte (of t juist is geen idee natuurlijk).

    Echter enige ervaring ermee heb ik niet, ik hoop dus dat anderen je topic wat beter kunnnen aanvullen, en anders hoop ik dat jij ons op de hoogte houd.

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #3
      Re: Ingemar's Punch

      Met de widow heb je gelijk.
      kruising is Sweet skunk×Master widow
      Leek me wel een aardige combinatie, alleen d'r is maar relatief weinig over te vinden.

      Comment

      • emiel_s
        Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 694

        #4
        Re: Ingemar's Punch

        Deze sterke, zoete soort is twee keer zo sterk als Master Widow en Sweet Skunk……. een echte knockout. Door de zoete smaak is deze cannabissoort zeer aangenaam om te roken. De high is nog lekkerder.

        o Type: Sweet Skunk X Master Widow.
        o Bloei indoor: 56 - 70 dagen.
        o Opbrengst indoor: tot 400 gram per m².
        o Bloei buiten: mei/juni tot oktober
        o Hoogte: 75 - 150 cm
        o Buzz: knockout
        o Smaak/geur: sterk en zoet

        deze is van Sjamaan ook een merk met zaden
        Attached Files
        Schutto In tha house

        Comment

        • iszo
          Retired
          • Jun 2009
          • 217

          #5
          Re: Ingemar's Punch

          vorige jaar gehad, te vroeg geoogst wel lekker om te roken, was een lekker buitenwietje.

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #6
            Re: Ingemar's Punch

            Ja was het lekker te roken?
            Heb ze hier ook buiten, de bloeifase is net ingegaan.
            Vanaf ongeveer 80% amber kleurige trychomen oogsten was de vuist regel toch?

            Comment

            Bezig...