Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ed Rosenthal Super Bud

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ed Rosenthal Super Bud

Korting op 420shop
    De mix van Sativa en Indica kenmerken van deze hybride is een buitengewone prestatie. Het is een perfecte balans van de beste kenmerken van twee uitersten binnen het cannabis spectrum. Verkregen door deskundige selectie, gedurende talloze generaties.
    De mix van tropische genen van Ed Rosenthal Super Bud is bijzonder gevarieerd en vertegenwoordigt Sativa's uit de gehele tropische zone zoals Afrika, Zuidoost AziŽ, Centraal Amerika en het Caribische gebied.

De overweldigende rijke bloei van de bloemformaties van Ed Rosenthal Super Bud is het meest typerende kenmerk van deze soort. Sommige planten kunnen een neiging naar Sativa of Indica vertonen. Dit komt door subtiele variaties in de ontwikkeling en structuur van de met hars gedrenkte bloemen. Daarnaast is de variatie in fenotypen echter zeer bescheiden. De meeste planten bloeien even snel en groeien met ongeveer 150% in hoogte. Een kleine hoeveelheid zal bij de aanzet van de bloei een groeispurt maken die de afstand tussen de vertakkingen vergroot. Hierdoor ontstaat de kans op een nog grotere opbrengst.

Alle vrouwelijke Ed Rosenthal Super Bud planten vertonen bloemen met een compacte Indica structuur die door de Sativa invloeden nog vetter worden. Dit resulteert in bloemen die zijwaarts en naar boven toe zwellen tot een absurde grootte. Het sterke en ongelofelijk zoete aroma van ananas punch is de dominante en bekende geur die karakteristiek is voor de gehele soort.

De vrouwelijke planten vormen meerdere stammen. Bovendien produceren ze gigantische, ovale kelken die in gekronkelde bloemen uitgroeien en groot genoeg zijn om de takken te doen buigen. De bloemen van het Indica fenotype zijn zeer herkenbaar en zeker indrukwekkend. Zij groeien uit tot overvolle zuilen van sneeuwwitte buds met centrale cola's zo dik als een arm. Het geweldige effect van sneeuw komt door een unieke formatie van de stempels, waar de sprieten, die uit iedere kelk ontspruiten, bedekt zijn met een duidelijk zichtbare vacht van fijne haartjes. Bovendien zit er een dikke laag glimmende hars overheen.
    • Bloei: 55-65 dagen
    • Hoogte: 110-140 cm
    • Opbrengst: 135 gram

Dit is een soort die ik graag eens zou kweken . Jammer dat de zaden zo verschrikkelijk duur zijn ! 140 euro voor 10 zaden !!

Grtzz

Re: Ed Rosenthal Super Bud

Wel Replay,

Ik ben al wat rondgegaan in het irl gebeuren, omdat ik online niet zo snel iemand vertrouw.

Ook ik wil graag op zijn minst 2 soorten van Sensi afbloeien om te ondervinden waarom deze zaden nu zo high priced zijn.

Ik denk dat het voor de duurdere zaden leuk zou zijn dat je nog een koper hebt. Elk 50/50.
    Of nog beter iemand dat al een moedertje staan heeft.

Zowiezo zijn ze high priced voor zaden... maar als je de kosten delen kan...
    Ik ben ook van mening dat je met die zaden best wat doet, niets verloren laten gaan.
    Stuifmeel verzamelen, een moeder opstellen en daar de maximum uit halen, ...

Hashplant, Jack Herer en ERSB, NL #5 x Haze zijn idd niet bepaald goedkoop.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X