Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote hermafrodieten topic

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Het grote hermafrodieten topic

    wordt beetje teveel en te makelijk 'gefeminiseerd', daar loopt volgens mij heel veel verkeerd
    Last edited by Cornolio; 8 May 2010, 02:21.

    Comment


      #32
      Re: Het grote hermafrodieten topic

      Kvind het wel gevaarlijk wat je doet cornollio.
      Stekken van gefemd zaad hebben heel weinig nodig om herma te worden en zoals je zelf zegt merk je dat meestal maar rond week 6 volle bloei. Dikke kloten, letterlijk en figuurlijk, dus als je tentje er helemaal vol mee staat.
      Ik ken ook iemand die kweekt met zaden gewonnen uit een herma. Die persoon wil niet echt luisteren maar ik vind zn weed niet echt een hoogvlieger (uitzicht toppen, kwaliteit en opbrengst) en van tijd tot tijd loopt hij al eens tegen de muur (vooral zomer).

      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #33
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #34
          Re: Het grote hermafrodieten topic

          Hoy ventje,

          Dat iszo en is een teken dat je plant echt ten eind gebloeid is, want de 2e internode bloei is al voorbij. Dit is niet zo voordelig voor de potentie maar zou wel een betere smaak en meer gewicht opleveren.
          Met een black jack probeerde ik het ook zo omdat ze in eerste instantie nog niet klaar was op 9-10 weken. Maar de bananen die eruit kwamen na verloop van 4-5 weken (totaal 14,5 weken) waren helemaal anders dan degeen die ik gewoon ben van niet gefemd zaad en eigenlijk hard. Daar zat niets van stuifmeel in (volgens mij). Ook veranderde de geur van de plant erg sterk na een dikke week in deze toestand en daarom heb ik ze maar snel omgelegd. Het rokertje viel nog heel goed mee en deed hier en daar koppen draaien in haar richting toen ze uit mn potje werd gehaald.

          Grtz $iR
          Last edited by SirSmokeAllot; 26 March 2010, 18:04.
          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Het grote hermafrodieten topic

            ik had vorig jaar 5 northrn lights was regulier zaad, het geluk hieraan was dat ik 4 vrouwtjes had, deze waren mooi aan het bloeien maar door een late bloei had ik men laatste plant pas kunnen oogsten 1 week voor december.
            1van men planten was vermoedelijk toch op de laatste 2weken van haar bloei veranderd in een herma, dit had ik niet echt opgemerkt maar na het oogsten, bleek tussen men gedroogde weed zaadjes te zitten, deze ware ng klein en wit dus onbruikbaar. vermoedelijk kwam dit doordat deze plant zo lang moest staan en afzien van de koude,vochtigheid en lichte vorst.

            Dit jaar heb ik gekozen voor vrouwelijk zaad, 2 planten die vroege bloeiers (rijp na 6-7 weken) en 1 amnesia, deze ga ik wel in bloei trekken half jullie, gewoon 12u in de zon zetten en voor de rest op een donkere plaats zetten...
            -Zal dit de plant laten stressen, waardoor de kans reeel is om een herma te krijgen? Of maakt het niet zoveel uit?
            -Voor de rest vroeg ik me af of bij binnenkweek herma's meer voorkomen dan buitenkweek, of is het 50/50 ?
            -Wanneer moet je je planten fimmen/toppen/klieven om zo min mogelijk kans te maken op herma's?

            Hopelijk hebben jullie duidelijke antwoorden hierrond
            Grtz smoker!

            Comment


              #36
              Re: Het grote hermafrodieten topic.

              io, ik heb vorig jaar 2 bigbang van greenhouse buiten gekweekt en had geen enkele herma...

              gtzz

              Comment


                #37
                Re: Het grote hermafrodieten topic

                Even een foto gevonden van een hermafrodiet
                med_gallery_5822_&#.jpg

                Comment


                  #38
                  Re: Het grote hermafrodieten topic

                  Vond er ook eentje Vorige week nog gezien in het louvre.
                  Hermaphroditus: zoon van de god hermes en aphrodite. Moest ook de meiden van zich afslaan en ja... dat loopt fout af he

                  rg_847975_m600..jpg

                  Grtz $iR
                  sigpic

                  Comment


                    #39
                    Re: Het grote hermafrodieten topic

                    lol $ir

                    Of zoiets alien_seks_1..jpg BUKAKE
                    lol

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #40
                      Re: Het grote hermafrodieten topic

                      Oorspronkelijk geplaatst door $ir_Smoke_Allot View Post
                      Denk je dat dat een verstandige beslissing is Lady G? Je zult nu starten met zaden waarvan je zeker bent dat er herma genen in zitten...
                      Grtz $iR
                      Wel, ik herinner me dat die zaden (13) van 1 bepaalde plant(vd 5) kwamen, en deze had pas herma-verschijnselen midden-einde de bloei. Ik hoop nu dat deze ofwel mogelijks nog vrouwelijk zijn, OF dat ze idd herma zijn maar pas laat die eigenschap alweer vertonen.. Kan dit kloppen ?

                      zeer interessante discussie!
                      LG
                      I've seen things who people would never believe...

                      Comment


                        #41

                        Comment


                          #42
                          Re: Het grote hermafrodieten topic

                          Hey medegrowers,

                          Heb het weer eens zitten.. 4 van de twaalf ww x bb ers vertonenen al zaadballen en dat na 18 dagen 12/12. De andere vertonen gelukkig nog geen symptomen.

                          Voor de rest zien ze er gelukkig gezond uit!...

                          Iemand ervaring met die DUTCH MASTER REVERSE waar ik al veel beloftes over heb gehoord maar nog weinig concreet...

                          TIPS EN COMMENDS?

                          GRTZ

                          FOTO'S;

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...idow-x-big-bud
                          Stoned is the way of the walk...

                          Comment


                            #43
                            Re: Het grote hermafrodieten topic

                            Man, ik ontdek er ook net bij mij. Feminised zaad is bij deze afgesloten wat Jona betreft. Ik probeer alles nog mooi af te bloeien en ga dan op zoek naar een deftige stekkenboer...

                            Comment


                              #44
                              Re: Het grote hermafrodieten topic

                              Hey Jona,

                              Begin ook meer te voelen voor enkele sterke moeders uit regulier zaad te kweken en daarvan stekken te maken , ben je tenminste zeker van de kwaliteit... en als je dan nog geregeld eens kan wisselen met vrienden wordt het pas echt leuk...

                              Ik heb al zoveel mogelijk zaadzakken weggehaald. De planten staan nog maar net goed in bloei... Ik dacht steeds dat het pas na een week of vijf uitkijken geblazen was. Meestal vormen zich slechts twee zakjes per tak ( 80% van de gevallen) en zijn ze goed zichtbaar. Zou ik het risico nemen om ze er gewoon te laten tussen staan of verwijder ik ze beter. Ik blijf natuurlijk geregeld contoleren. Ben er trouwens van overtuigd dat er nog zitten aan te komen...

                              Wat doe jij ermee? Verwijderen of de ganse tak / plant weg?

                              GRTZ


                              GRTZ
                              Stoned is the way of the walk...

                              Comment


                                #45
                                Re: Het grote hermafrodieten topic

                                Bij mijn vorige kweek zaden de balletjes op het stammetje dus kon ik die mooi weg doen. Maar deze keer vind ik ze tussen de toppen en dan haal ik direct mijn zaagje boven en gaan ze direct de vuilbak in...

                                Het is echt heel frustrerend, ik weet het, maar ik zal er uit leren en nooit meer feminised zaad nemen...

                                Comment

                                Bezig...
                                X