Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

6 soortjes..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    6 soortjes..

    Korting op 420shop
    Hey tokers!

    Ik heb enkele zaden liggen nog (gefeminizeerd) van soortjes die ik tot nu toe nog nie geprobeerd heb. Ben 's curieus.. Die Sweet Tai lijkt me het lekkerst. Maar allemaal wel 's de moeite om te checken..

    Sweet Tai (Sweet Seeds)

    An excellent cross of Sweet Seeds Super Tai with an Early skunk, predominates a pleasant Tai aroma and flavour, very penetrating and spiced, typical from some of these Asian exotic varieties.
    This cross with Early Skunk trims the flowering time, gives it more density and resin to the buds, and give to the plants a more compact structure and adaptation to the indoor cultivation. Variety of very stimulating and cerebral effect.
    Genotype: Hibryd with Sativa predominance.
    Region: Tai, Holland.
    Lineage: Super Tai x Early Skunk
    Indoor flowering: 61-65 days
    Outdoor flowering: 1-15 October
    THC: 10-18%
    Yield indoor: 300-400 gr/m2
    Yield outdoor: 400-600 gr/plant

    S.A.D. S1Psicodelicia (Sweet Seeds)

    Een doorgekruiste stek uit de VS met een soort uit Nepal waarvan de kruidige smaak sterk doet denken aan die van versgebrande koffiebonen. Ondanks de Sativa invloeden weet deze soort met een bloeitijd van 9 weken enorme, met hars bedekte compacte toppen te produceren. Zeer stimulerende Sativa karakteristieke "high" en een uiterst goed opbrengende plant.
    Het aroma van deze plant is fris en citrusachtig, heeft veel weg van een Oosterse gekruide koffiegeur, en is daarmee compleet anders dan overige soortgelijke varianten. De kenmerkende energieke sativa 'high' is helder en opwindend; een perfecte keuze voor artistiekelingen en mensen die creatief werk verrichten. Voor telers die op zoek zijn naar een Sativa dominante soort, maar met toch een korte bloeitijd en hoge productiviteit is dit ook een uiterst geschikte soort.
    Indica/Sativa 30-70%.
    Opbrengst binnen: 400-550 gr/m2
    Opbrengst buiten: 350-600 gr/plant.
    THC: 15-20%
    Bloeitijd binnen: 8-9 weken
    Bloeitijd buiten: eind september, begin oktober.

    Great White Shark (Greenhouse Seeds)

    Braziliaanse en Zuid Indiase Super Skunk zijn de voorlopers van deze soort. Winnaar van de Highlife Cup in 2005. Geeft een sterke en lang aanhoudende high.
    Awards: 1e prijs Highlife Cup 2005.
    Soort: Braziliaanse en Indiaanse Super Skunk.
    Effect: Geeft zowel fysiek als mentaal een zeer stoned gevoel. Heeft een voortreffelijke smaak.
    Bloeitijd binnenkweek: De meeste kwekers oogsten na 65 dagen. Een week later geeft extra hars en een speciale zoete smaak; met een fruitig aroma. Opbrengst 500 tot 800 gram per vierkante meter.
    Bloeitijd buitenkweek: Eind september noordelijk halfrond; eind april zuidelijk halfrond. Opbrengst 1000 gram per plant of meer.
    THC: 14% CBD: 1.7% CBN: 0.8%

    Big BangSOG en ScrOG kweekmethodes.

    Bloei buitenkweek: Begin oktober klaar voor de oogst, die wel 1000 gram per plant kan opleveren.

    THC: 15.5%
    CBD: 1.5%
    CBN: 0.4%

    Bubblegum 47

    #2
    Re: 6 soortjes..

    Interessante soortjes, Heb wel vaker taiweed gerookt de sweet tai lijkt me bijzonder lekker.

    Grtz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: 6 soortjes..

        sweet thai is bijna droog hier, morgen zal ik je er meer over kunnen zeggen ruikt allesinds heel lekker, maar is verre van een compacte plant te noemen eigenlijk
        sad blijft een van men favorietjes, niet de sterkste maar heel lekker fruitig zoet van smaak, is bijna snoep-achtig te noemen zelfs

        Comment


          #5
          Re: 6 soortjes..

          ja sorry voor de bubbel post, maar anders leest geen hond het
          heel erg positief verrast door die sweet thai dus, zowel qua opbrengst (38.5 droog onder 400w, heeft wel extreem lang gestaan, 12 weken bloei) als qua smaak, en ook zen effect mag er zijn, is geen killer maar wordt zeker goed gemaakt door de smaak

          Comment


            #6
            Re: 6 soortjes..

            Yo Cornolio! Thanks voor de reply..

            Leuke opbrengst wel moet ik zeggen van die Sweet Tai, hoelang stond ze in groei precies? Laat de ST u in ieder geval smaakn! Soortje die ik liggen heb, als zaad, en zal ik zeker nog benuttigen.

            Blij ook om te horen dat die SAD zo lekker is! Ik heb er geen flauw benul van hoe lekker die moet zijn, maar je laat het in ieder geval wel super klinken hehe. Blijkbaar is het 'n prijswinnaar voor 'n goeie reden

            Nogmaals thnx voor de reply mate! Enjoy da green!

            Brewer

            Comment


              #7
              Re: 6 soortjes..

              Onlangs verkreeg ik 'n Afrodite zaadje (fem) van Kannabia Seeds. Dit leek me 'n interessant soortje.. de Jack Flash die er in zit is 'n Jack Herrer hybride, met 'n "citrus-peperachtige" smaak. De Hawaiian Sativa is ook 'n fruitig soortje.. deze combinatie lijkt me nie stuk te kunnen lekker exotisch smoortje mmm

              Afrodite - Kannabia
              Afrodite van Kannabia is een plant met dikke grote toppen en een old school skunk smaak

              Afkomst: Jack Flash x Hawaiian Sativa

              Soort: dominant sativa

              Bloeitijd: 8 tot 9 weken

              THC: meer dan 20%

              Eigenschappen: deze plant is makkelijk te kweken. Geschikt voor buiten, binnen en kas kweek.
              Last edited by Jointjedraaien; 15 May 2011, 21:02.

              Comment

              Bezig...
              X