Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hindu Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hindu Kush

    Korting op 420shop
    From high in the mountains around Afghanistan, Pakistan and Northern India come the indica family of Cannabis. Hindu Kush is your typical indica plant. Huge wide leaves deep green, almost blue in colour, and fingers that often overlap each other. Short and stocky in growth habit with lower branches that grow all the way nearly to the top.

    Flower clusters are dense and form all the way along the branches. Extremely heavy resin production, early maturation, and good yields are characteristics of this strain. All this make the Hindu Kush strain a valuable plant for breeders and an important part of many modern hybrids.




    Breeder - kiwiseeds
    Type - indoor
    Genetics - 100% indica
    Flowering - 50-60 days
    Height - 50-100cm
    Yield - 400-500gm per m2
    High - stony, not too heavy




    Heb je ervaring met dit soortje of foto's van een kweek, plaats gerust je ervaring en je foto's hier.


    Grtz

    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Re: Hindu Kush

    Onlangs eens een doosje van gehaald in The GrassCompany. Vond 'm extreem lekker. Zo'n top ruikt echt naar zoete, oosterse kruiden. Heerlijk aangename stoned, niks fucked-up ofzo, echt chill.
    Weet je of deze gehybridiseerd is of is het een gestabiliseerd landras?

    Comment


      #3
      Re: Hindu Kush

      100% Indica, geen hybride dus. Bloeit heel snel af, typisch Indica kenmerk.

      Comment


        #4
        Re: Hindu Kush

        Dus je gaat ervan uit dat, omdat hij 100% indica is, geen hybride kan zijn? Als ik een pure Afghaan met een pure Kush kruis dan heb toch ook een pure indica?
        Ik heb gewoon geleerd om erg kritisch te zijn op alles wat op internet geschreven wordt. Maar in dit geval heb je waarschijnlijk wel gelijk.

        Comment


          #5

          Comment


            #6

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: Hindu Kush

                volgens mij is een hybride niet altijd een kruising tussen indica en sativa.
                maar de beste eigenschappen van 2 planten samen brengen.

                Comment


                  #9
                  Re: Hindu Kush

                  Als een plant niet zelffertiel is en er komt stuifmeel van een andere plant aan te pas, dan is er altijd sprake van een kruising. Zelfs als er gekruist wordt tussen identieke planten, waarbij de beide x-chromosomen van het vrouwtje gelijk zijn aan elkaar, alsmede gelijk aan het ene x-chromosoom van het mannetje dan is er sprake van een (stabiele) kruising. Als de x-chromosomen van het vrouwtje ongelijk zijn dan krijg je verschillende mannetjes. De F1 vrouwtjes zijn dan ook niet identiek. Afhankelijk van de eigenschappen van de chromosomen (er bestaat een dominante vererving., een recessieve vererving of een intermediaire vererving) kunnen de vrouwtjes andere dominante of recessieve eigenschappen hebben. Dat komt dan weer tot uitdrukking bij het doorkruisen naar de F2 generatie.De monnik Mendel heeft e.e.a. schematisch vastgelegd bij de kweek met gele en groene erwten. Deze erfelijkheidsleer is nog steeds van toepassing.
                  Last edited by Xtreme; 29 December 2009, 19:08.

                  Comment


                    #10
                    Re: Hindu Kush

                    Oorspronkelijk geplaatst door midnight fantasy View Post
                    volgens mij is een hybride niet altijd een kruising tussen indica en sativa.
                    maar de beste eigenschappen van 2 planten samen brengen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hindu Kush

                      In Amerika plakt men achter vele namen kusch omdat de kusch bekend staat als medicinale wiet wat in vele staten toegelaten is. Beestje hoeft maar een naam te hebben.

                      Grtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Hindu Kush

                        Ik ga die waarschijnlijk nog wel eens zetten een lekker wietje vind ik ^^

                        Comment

                        Bezig...
                        X