Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led begin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led begin

    Korting op 420shop
    Hallo peacefull stoner

    Ik ben net gaan kweeken met led ik heb een spectrabox van 270 watt en spectrabox pro van 180 watt samen 450 watt maar mijn kweekkast is constant maar 19graden of lager wat kan ik er aan doen ? En ik heb ook batmix van plavron als medium iemand ervaring ?

    ​​​​​​zou graag een beetje uitleg willen

    Mvg de meeuw
    ​​​​​​
    Last edited by meeuw; 1 February 2017, 18:00.

    #2
    potten allemaal volgooien met aarde ken je het beste in de badkamer doen.voordat je dat doet weeg je een pot gebruik natuurlijk allemaal dezelfde.weeg nu je potten en trek het gewicht van de lege pot af.bruto tarra je kent het wel is behoorlijk oud.het gewicht van de aarde schrijf je nu op en dat gewicht zet je om in kraanwater of het beste regenwater.giet in met 105 van je water gewicht en laat de potten 24 uur staan dan klinken ze in.dag 2 vul je ze weer helemaal tot de rand ook in de badkamer om geen rommel te maken.zet ze daarna 24 uur in je tent met de verwarming op 25 graden nu warmt je medium op.dag 3 zaailingen erin en licht erop.appeltje eitje.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      bedoel geen 105 maar 10% natuurlijk succes
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Hoi Meeuw,
        ik las laatst ergens in een led topic of kweekverslag. Dat als je van onderen af zou zuigen, dat je dan de warmte van de lamp naar de planten toe zuigt.
        Of misschien een klein kacheltje voor de inlaat en tijdens de lamp uit periode de cv opstoken.
        Als je kweektent/kast in een koude ruimte staat, dan zul je toch ergens extra warmte vandaan zien te krijgen.
        En zeker als het met de lamp aan maar 19 graden is.
        Of het echt helpt weet ik niet, dat zul je dan aan de led experts moeten vragen.
        Zelf kweek ik alleen nog onder hps.
        Succes met de zoektocht naar de juiste oplossing.
        Last edited by Hoeloes; 1 February 2017, 22:48. Reden: Onze dames houden wel van wat warmte, anders staan ze stil.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


          #5
          denk effe 19 nu met kou dan zit het over 3 weken wel smoor,en in de groei hebben ze liever wat lagere temperatuur
          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

          Comment


            #6
            joremkrank Aaah dat wist ik nog niet. Dan zit ik in de groei met 26 tot 28 graden wel aan de hoge kant dan, maar ja das natuurlijk hps.
            Ik probeer met de lamp uit een minimum van 20 graden te hanteren.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #7
              Kweek al lange tijd met drie tornado lampen van 23 w met veel plezier en succes!

              Comment


                #8
                Ik heb ze net getopt nu bijna 3 weeken ver vanaf wnr zou ik in bloie gaan of zou ik nog meer toppen ?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  #9
                  Hoe zit het nou met de temperaturen? Is het nu wel stabiel of nog steeds aan de lage kant?
                  Zou ze zelf nog een weekje groei geven en daarna switchen naar 12/12
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast View Post
                    Hoe zit het nou met de temperaturen? Is het nu wel stabiel of nog steeds aan de lage kant?
                    Zou ze zelf nog een weekje groei geven en daarna switchen naar 12/12

                    Comment


                      #11
                      Dat is ideaal
                      Ad usum proprium!

                      Comment

                      Bezig...
                      X