Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help mijn plantje doet raar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help mijn plantje doet raar

    Korting op 420shop
    Beste, ik ven voor het 1x begonnen met een plantje alles veriep goed, ze staat nu zo'n 2 wekjes in bloei. Gisteren zin plots de blaadjes gaan hangen. Ik heb ze vandaag vepot in vers aarde maar ze blijven maar hangen wat heb ik verkeerd gedaan?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    teveel of te weinig water. En je lamp hangt of heeft veel te hoog gehangen ze is wel erg gestrekt en onder ontwikkeld.

    Comment


      #3
      Kan ik hem nog "redden"? En hoe? Ik heb hem verpot vanmidag want aarde was zeer nat heb nieuwe aarde gebruik. Geef ik dan terug water of best niet?

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door mafferd View Post
        teveel of te weinig water. En je lamp hangt of heeft veel te hoog gehangen ze is wel erg gestrekt en onder ontwikkeld.
        Kan ik hem nog redden of niet? Ik heb hem vanmiddag verpot in nieuw aarde. Maar blijft hangen.
        grtjs

        Comment


          #5
          Als je aarde nu gewoon vochtig genoeg is zou ik nu zeker geen water geven. Best kijk je nu eerst eens een dag of twee aan. Ze is niet groot-ontwikkeld dus veel water zal ze ook niet verbruiken.

          Comment


            #6
            Gooi die hoop ellende allegauw de vuilbak in
            En lees de basics van kweken.

            Comment


              #7
              Wat voor licht gebruik je voor je plant?

              Ik ben geneigd om Ganjax te volgen in deze, succes!
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #8
                Vreemd ook dat ik een melding doe dat dit topic hier op de verkeerde plaatst staat, het topic blijft staan en ze deleten men post , heb em opnieuw gezet

                Comment


                  #9
                  Lijkt wel bamboe.

                  Comment


                    #10
                    ik zou haar gewoon wegdoen man , daar komt nog geen grammetje af. te nat trouwens
                    Last edited by ganjafarmer741; 22 February 2017, 23:31.

                    Comment


                      #11
                      Sorry ben nieuw en ken de site nog niet.
                      En dit is 1ste keer dat ik dit doe en tot gisteren ging alles super goed

                      Comment


                        #12
                        Als dit de plant is zoals deze vanzelf is gegroeid, dus zonder dat je takken en/of bladeren eraf hebt getrokken, dan ging het tot gisteren dus ook niet goed. Zoals gezegd is je plant totaal niet ontwikkeld. Te weinig zijtakken, te weinig bladeren, ontzettend gestrekt, grond veel te nat, om maar eens wat op te noemen.

                        Kan het kloppen dat er geen of de verkeerde lamp boven hangt ? Kent zij wel een donkerperiode of krijgt zij 24 uur per dag licht ? Ik zou inderdaad eens goed inlezen en opnieuw beginnen, deze is mijns inziens rijp voor de groenbak, dat wordt niks meer...

                        En nog een tip ; spreken over "hem" bij een cannabisplant is de goden verzoeken. Noem het bijgeloof maar ik noem ze liever "haar". Vrouwtjes wil je hebben, daar komen rookbare toppen aan. Mannetjes, die gooi je weg (om Doe Maar nog maar eens aan te halen).
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #13
                          klopt , vergeef me

                          Comment


                            #14
                            Ik zou die scroggen!
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X