Nieuw hier en in de kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Krist
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Feb 2017
    • 2

    #1

    Kweektip: Nieuw hier en in de kweek

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen ben begonnen met kweken Yes een vriend liet zijn tent hier staan met lampen en enz Yes yes ben nu 10 dagjes beetje meer ,heb 3 sweet mango geplant hopelijk komt het goed .heb je tips altijd welkom !!!!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    En die vriend mankeert verder niks of laat hij ook weleens onopvallend een auto achter, of z'n vriendin ?
    Sweet mango, da's een autoflower toch ?
    Waarom een autoflower binnen ?

    Vertel eens wat meer, welke tent, welke verlichting, afzuigers, filters ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Trutrix
      Stoner
      Member
      • Feb 2017
      • 23

      #3
      Nou ben benieuwd je bent zo enthousiast, ik ga je volgen hoor.

      Comment

      Bezig...